Gå til innhold

«Du må argumentere for påstanden din!»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, byråkrati skrev:

Jeg forventer ikke at en tilfeldig person vil ha noe nyttig og verdifult å si. Om du tier, tenker jeg det er det beste, for det du har å si er sannsynligvis tåpelig og dårlig

Nei, jeg tier ikke, jeg taler!

Men om noen ikke forstår, så kan de ikke forvente at jeg skal forklare!

Anonymkode: 63ea7...dd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest byråkrati
Just now, AnonymBruker said:

Nei, jeg tier ikke, jeg taler!

Men om noen ikke forstår, så kan de ikke forvente at jeg skal forklare!

Anonymkode: 63ea7...dd9

Uff da, så fælt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, byråkrati skrev:

Så du tenker at din tankekraft har verdi

Hahaha, er alt jeg har å si til det

Snodig nok valgte du likevel å bidra med intet mindre enn tre kommentarer. Så latteren kan du nyte selv ;) 

Anonymkode: 63ea7...dd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest byråkrati
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Snodig nok valgte du likevel å bidra med intet mindre enn tre kommentarer. Så latteren kan du nyte selv ;) 

Anonymkode: 63ea7...dd9

Du tenker 3 kommentarer, her 4, har noe å si for poenget ditt? Det hørtes ut som et desperat forsøk på å finne mening der det ikke er noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ekteparet Eriksen er mer lik amerikanere enn nordmenn. Litt mer glans og ikke så depressivt private at man må liksom tilstå fem diagnoser eller depresjoner. 

De viser livet fra en befriende avslappet vinkel. De viser barn og de viser hus. Og de viser kropp. Og så?? 

Syns det er utrolig befriende å se ting uten at de snakker om tjue diagnoser og uoverenstemmelser i ekteskapet. Og hvor SLITNE de er av barna osv osv. Som er så typisk norsk. Alt er så mørkt.

Takk for at de viser noen lyse sider 🙂

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, byråkrati skrev:

Du tenker 3 kommentarer, her 4, har noe å si for poenget ditt? Det hørtes ut som et desperat forsøk på å finne mening der det ikke er noen

OK. Lite jeg kan hjelpe deg med det! 

Anonymkode: 63ea7...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest byråkrati
Just now, AnonymBruker said:

OK. Lite jeg kan hjelpe deg med det! 

Anonymkode: 63ea7...dd9

Ok? Er poenget med tråden at du skal hjelpe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SoWhat? skrev:

Jeg tror ekteparet Eriksen er mer lik amerikanere enn nordmenn. Litt mer glans og ikke så depressivt private at man må liksom tilstå fem diagnoser eller depresjoner. 

De viser livet fra en befriende avslappet vinkel. De viser barn og de viser hus. Og de viser kropp. Og så?? 

Syns det er utrolig befriende å se ting uten at de snakker om tjue diagnoser og uoverenstemmelser i ekteskapet. Og hvor SLITNE de er av barna osv osv. Som er så typisk norsk. Alt er så mørkt.

Takk for at de viser noen lyse sider 🙂

Tror kanskje du svarte i feil tråd :) 

Anonymkode: 63ea7...dd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, byråkrati skrev:

Ok? Er poenget med tråden at du skal hjelpe? 

Ja, selvfølgelig. Men regner med at selv på dette punktet, er det enkelte det ikke nytter å komme gjennom til. 

Anonymkode: 63ea7...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror kanskje du svarte i feil tråd :) 

Anonymkode: 63ea7...dd9

Oj. Ja, det gjorde jeg nok 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest byråkrati
Just now, AnonymBruker said:

Ja, selvfølgelig. Men regner med at selv på dette punktet, er det enkelte det ikke nytter å komme gjennom til. 

Anonymkode: 63ea7...dd9

Selvsagt. Alle som er enige med deg er helter, alle som har andre meninger er fiender og irrasjonelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, byråkrati skrev:

Selvsagt. Alle som er enige med deg er helter, alle som har andre meninger er fiender og irrasjonelle

Nei.

Men likevel uinteressant å skrive med.

God kveld!

Anonymkode: 63ea7...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest byråkrati
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei.

Men likevel uinteressant å skrive med.

God kveld!

Anonymkode: 63ea7...dd9

Dette demoonstrerer poenget mitt. Du ølnsker kun kontakt med de som har de samme meningene som deg selv og alle andre er verdiløse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, byråkrati skrev:

Dette demoonstrerer poenget mitt. Du ølnsker kun kontakt med de som har de samme meningene som deg selv og alle andre er verdiløse

OK. God kveld igjen! 

Anonymkode: 63ea7...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg foretrekker også å bruke hersketeknikker og personangrep fremfor å finne ut av om det faktisk er feil, det jeg hevder og påstår. For skal jeg argumentere så må jeg bruke hjernen min og det er så slitsomt.

Anonymkode: 0dba1...dcf

Det beste er når man dokumenterer påstsnden med en link, og man får tilbake: "men det er bare 1 professor som sier det der. Da er det nok feil"😂

Anonymkode: 9432b...0ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det beste er når man dokumenterer påstsnden med en link, og man får tilbake: "men det er bare 1 professor som sier det der. Da er det nok feil"😂

Anonymkode: 9432b...0ed

:laugh: spot on!

Og slike er det altså noen som gidder å bruke tiden på å mate med teskje.

Ikke jeg! 

Anonymkode: 63ea7...dd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, klarte jeg å gjøre deg så såret og sinna altså? :)

Anonymkode: 2dfbb...71d

Det er vel noe sånt som 1:7000 sjanse for at det var deg. Per i dag er det jo flere som gnåler enn som bidrar. 

Før i tiden argumenterte folk selvstendig på forum, de satt ikke bare og pirket i andre.

Det er kun de helt siste årene at forum er blitt oversvømmet av pirkere og kverulanter, og de gode meningsytrerne ikke gidder lengre. 

Anonymkode: 63ea7...dd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnlaget for enhver debatt er at den enkelte begrunner og underbygger synspunktene og argumentene sine.

Så enkelt er det.


Det er en stor uting, hvordan forumet modereres. Det dreper effektivt enhver debatt, at en tillater folk å påstå og hevde hva det skulle være - uten å dokumentere og underbygge. 

Kvinneguiden velger å la det være opp til meningsmotstandere å dokumentere at den som fremsetter en påstand tar feil.

Det blir rett og slett umulig - og legger all jobben på andre. Det er lett å lire av seg en stor mengde spinnville påstander, i tråd etter tråd. Mens det tar mye tid og jobb for andre å motargumenter og motbevise hver enkelt av dem.

 

Ytringsansvar. Er helt fraværende her.

Kan du ikke begrunne og underbygge påstanden din, så har den reelt sett ingen verdi. Kun støy. Og oppleves ofte i praksis som trolling - i ordets rette forstand - hvor en pøser på med vissvass for å egge opp andre.

 

Det burde være en selvfølge, at en dokumenterer og underbygger meningen  sin.

 

Anonymkode: 055fa...76d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ytringsansvar. Er helt fraværende her.

Nokså ironisk at du påpeker at ytringsansvar er fraværende, samtidig som du ikke en gang klarer å ta ansvar for å skrive sammenhengende setninger, eller hva?

Anonymkode: 63ea7...dd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...