Gå til innhold

Step by step( Steg for Steg) tv-serien. 90-talletFlere som så på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde lett sett den igjen.... herlig serie Likte spesielt franskmannen og kjæreste til Dana. Husker jeg synes hun små attpåklattwn var skikkelig irriterende😂

Anonymkode: b09fd...1da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært gøy med en reunion serie som Full House har laget, Fuller House, selv om det aldri blir like «bra» som det vi så på 90-tallet! 
 

Navneforslag til evt oppfølger?! Syns overnevnte hadde ganske bra navn på sin oppfølgerserie.. Vet ikke om «steg for steg» har like gode forutsetninger for et catchy navn men jeg prøver:

Step by step..by step 

Day by day / dag for dag

New step by step / nye steg for steg 

The Lambert and Foster giga-family (hvis de 6 barna er voksen nå med egne barn, evt samme type situasjon med «mine dine våre» som foreldrene..😅)

Endret av Mperle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva het han sprø naboen? Som sa «tsjæææheehehhe» 😅

Anonymkode: 5513d...eab

Cody? Nevøen til Frank som bodde i van utenfor ?😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mperle skrev:

Cody? Nevøen til Frank som bodde i van utenfor ?😄

Ja! 😃

Anonymkode: 5513d...eab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Mperle skrev:

Hadde vært gøy med en reunion serie som Full House har laget, Fuller House, selv om det aldri blir like «bra» som det vi så på 90-tallet! 
 

Navneforslag til evt oppfølger?! Syns overnevnte hadde ganske bra navn på sin oppfølgerserie.. Vet ikke om «steg for steg» har like gode forutsetninger for et catchy navn men jeg prøver:

Step by step..by step 

Day by day / dag for dag

New step by step / nye steg for steg 

The Lambert and Foster giga-family (hvis de 6 barna er voksen nå med egne barn, evt samme type situasjon med «mine dine våre» som foreldrene..😅)

Taking another step? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde lett sett den igjen.... herlig serie Likte spesielt franskmannen og kjæreste til Dana. Husker jeg synes hun små attpåklattwn var skikkelig irriterende😂

Anonymkode: b09fd...1da

Å ja han Jean luc var kul. Og han typen til Dana var og morsom men var synd Cody forsvant da og han Brendan. Han slutta plutselig i serien og ble borte uten forklaring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Maleficenta skrev:

Taking another step? 

Skal de involvere enda en familie, med enda flere stesøsken? Step by step henviser nok mest til stepson, stepsister, osv.

Anonymkode: 0bf65...874

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Maleficenta skrev:

Å ja han Jean luc var kul. Og han typen til Dana var og morsom men var synd Cody forsvant da og han Brendan. Han slutta plutselig i serien og ble borte uten forklaring 

Brendan var en ikke-karakter, hadde overhodet ingen funksjon. I starten var han liten og søt, så ble han litt større, og blubbete. 

Anonymkode: 0bf65...874

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brendan var en ikke-karakter, hadde overhodet ingen funksjon. I starten var han liten og søt, så ble han litt større, og blubbete. 

Anonymkode: 0bf65...874

Joda men er jo litt merkelig at et barn som ikke er gammel nok til å flytte hjemmefra bare blir borte fra serien. Han ble jo ikke skrevet ut av serien skikkelig, han bare plutselig var der ikke mer, som om han aldri hadde vært der

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal de involvere enda en familie, med enda flere stesøsken? Step by step henviser nok mest til stepson, stepsister, osv.

Anonymkode: 0bf65...874

Ja kanskje historien gjentar seg. Dana blir skilt og finner seg en ny fyr som og har barn fra før... 

Endret av Maleficenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Maleficenta skrev:

Joda men er jo litt merkelig at et barn som ikke er gammel nok til å flytte hjemmefra bare blir borte fra serien. Han ble jo ikke skrevet ut av serien skikkelig, han bare plutselig var der ikke mer, som om han aldri hadde vært der

Joda. De fortsatte å omtale seg som en familie med 7 barn. Så det var nok bare det at han enten var på do, i et annet rom eller på besøk hos venner under handlingen som ble vist i den siste sesongen.

Anonymkode: 0bf65...874

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda. De fortsatte å omtale seg som en familie med 7 barn. Så det var nok bare det at han enten var på do, i et annet rom eller på besøk hos venner under handlingen som ble vist i den siste sesongen.

Anonymkode: 0bf65...874

Det er mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gikk i reprise på en tv2 kanal for noen år siden. Ville se den igjen da men det gikk 4 episoder hver dag, og det ble altfor mye. Tror kanalen var tv2 humor.

Endret av Reader81
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elska Steg for Steg som den het på norsk. 😊 Min favoritt var Al siden hun var nærmest meg i alder. Likte selvfølgelih JT mena han fremdeles var søt. Husker han spilte Hobie Buchannon i Baywatch også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cody drev med masse idioti på på privaten. Husker det var flere oppslag hvor han hadde blitt arrestert for partnervold. Fin type.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hannah80 skrev:

Cody drev med masse idioti på på privaten. Husker det var flere oppslag hvor han hadde blitt arrestert for partnervold. Fin type.  

Nå holder det! Ikke bland hederskarakteren Cody med skuespilleren! 

Anonymkode: 0bf65...874

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...