Gå til innhold

Jeg lager trøbbel for meg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er i gang med å lage trøbbel for meg selv.

Jeg trener og har kjøpt PT-timer. Har hatt tre timer nå. PTen er mann og jeg er tiltrukket av ham. Nei, jeg lyver. Jeg er tent på ham. Blikk. Vi trener, han tar på meg for å hjelpe med øvelser og jeg blir kåt. Han har NESTEN hatt hånden i skrittet mitt.

Vi flørter. Jeg er laaaangt over streken allerede. Jeg onanerer mye. Fantaserer om oss på senteret. Sist gang gikk jeg naken under tightsen for å få cameltoe. Jeg har hatt hånden på låret hans. Dette er så nær å ha sex man kan komme, men jeg har samboer. Jeg vil ikke være utro, men dette sliter på. Har syv timer igjen, siden jeg bestilte ti timer. Nå satt jeg og vurderte om jeg måtte være nybarbert før treningen, selv om vi jo bare skal trene. Det er sykt.

Jeg har IKKE gjort noe enda. Ikke sagt noe, ikke lovet noe, ikke kysset. Det er ingenting jeg kan bli kritisert for. Men jeg vet jeg ikke vil stanse dersom han går det lille hakket lenger. Og jeg kan jo ikke snakke om dette hjemme. Ikke PT-time i dag. Heldigvis. Men på torsdag.

 

Anonymkode: f8da5...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knull han, ta han på pikken, er han hard er han din. Så forteller du samboer hva du har gjort. Blir han kåt har du en bull, blir han sint er du skilt. Så enkelt, Du satser alt, og enten er det vinn vinn, eller forsvinn 🙂 Defenisjonen på en løs dame, ikke kjæreste materiale du 🙂 Bare et ligg 🙂 Digg det, ta kontakt om du vil tas en kveld !

Anonymkode: 7d7e0...e3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du følt om du hadde fått vite at din samboer hadde følt og holdt på sånn med en dame? Hadde det vært helt greit?

Du leker med ilden, og det vet du. Ønsker du å fortsette sammen med samboeren din så bør du høre om å få bytte PT. Av respekt for din samboer. Og ta gjerne samboer med på treningen også.

Evt  kan du fortsette, og rsikere å sitte igjen singel uten noe. Bare fordi du tente på en fyr.

Anonymkode: 3073f...5bd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke at det skal bli slutt mellom deg og samboer, Og du vil ikke være utro? Da møter du ikke opp til disse timene mer. Finn deg ett annet treningssenter der du kan trene uten å møte på denne fyren. Har du lyst på fyren, og du syns det er verdt å avslutte forholdet ditt for denne fyren - så slå opp med samboeren din før neste pt time. Ditt valg 

Anonymkode: 80f6f...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest theTitanic

Det er helt vanlig å bli betatt av pt'n. Det har vært flere artikler om netopp dette. Og leger og psykologer. 

Saken her er hvorvidt du kan holde deg på matta, og ikke la deg rive med og ødelegge samboerskapet ditt på grunn av en erotisk fantasi. For det er det dette er. Prøv å bruk dette til fordel for forholdet ditt: få erotisk energi av treningen uten å gå over streken, dra hjem og bruk denne energien på samboeren din. Så blir det bra utfall for alle parter. Kanskje flyttes etterhvert hele den erotiske energien til samboeren om du fokuserer litt over tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig synd i deg som har et bra forhold.

 

Lær deg og kontrollere tankene dine. Ikke alle i verden er som deg og vil knulle vær person de ser.

La folk gjøre jobben sin uten at folk skal plage dem.

Anonymkode: 95819...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anim92 skrev:

You wish😂

Tja i løpermiljøene rundt om så finnes det ikke mye under der ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Tja i løpermiljøene rundt om så finnes det ikke mye under der ihvertfall. 

Det er definitivt de som går uten. Men jeg kjenner svært få som gjør det, og jeg hører til et relativt stort treningsmiljø, både organisert og uorganisert 🤷🏻‍♀️ 

De fleste vet at tights ofte er gjennomsiktig. Erkke så digg med svette fra skrittet direkte i tightsen heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke begynn med slik seksuell trakassering av han på hans arbeidsplass. Har kamerater som jobber på treningssenter, som er drittlei av at damer skal flørte og komme med seksuelle tilnærmelser. Han ene er så lei at han spyr snart sier han. Han sier han er høflig, som man jo skal være mot kunder, men noen mistolker det som flørt. Så blir det bare pinlig til slutt. 

Er lov å se på menyen der ute, men spis hjemme. Som det heter så fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...