Gå til innhold

Vanskelig navnevalg grunnet dårlig opplevelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har hatt en grusom opplevelse med sykehuset ved tidligere sykt barn, hvor vi ble presset til en abort. Kommer ikke til å gå noe videre inn på dette her. Over til poenget: Vi har alltid elsket navnet «Ole», å har tenkt at hvis vi noen gang får en gutt skal han hete nettopp dette.( velger å dikte opp et navn for å ikke henge ut noen her). Vi venter nå en liten gutt og denne legen på sykehuset som har gitt meg store vansker med sykehus heter nettopp Ole. Jeg føler det blir helt riv ruskende galt å kalle barnet vårt for Ole grunnet dette, mens enkelte rundt meg mener at det kan vi ikke ta hensyn til. Hva mener dere? Er jeg for hårsår? 

Anonymkode: 8fbf9...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vent til barnet er født. Da vil du merke om du vil klare å overføre navnet til barnet ditt. Er lettere når du har han foran deg og i armene dine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Calm skrev:

Vent til barnet er født. Da vil du merke om du vil klare å overføre navnet til barnet ditt. Er lettere når du har han foran deg og i armene dine. 

Tusen takk for svar ❤️

Anonymkode: 8fbf9...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å glemme lege Ole når du har barnet ditt der. Da bytter Ole helt betydning. Det kan ta noen uker/mnd men det kommer til å skje. 

Anonymkode: 482e4...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert individuelt da, men mitt barns navn timer på navnet til den gyslige jordmoren vi hadde. Jeg angrer fremdeles etter to år. Får vondt inni meg av å tenke på det. 

Anonymkode: b9f46...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...