Gå til innhold

Justkiss.no....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er på justkiss.no? Sto at man kan registrere seg gratis, så jeg gikk ut fra at det var gratis. Meldingene begynte å komme, men man kunne ikke lese dem uten å betale.  Jeg la inn kortinformasjon og tenkte at det koster sikkert ikke så mye, og vipps så var 1100 kroner trukket fra kortet mitt. Fikk helt panikk jeg! Har kontaktet de og skal prøve å få pengene tilbake. Slettet brukeren min tvert også, var ikke noe å skryte av der inne.

Andre som har erfaring med det eller?

Anonymkode: fa925...a9b

• Liker 1
Skrevet

Har vært innom der ja, men følte ikke at det var noe spesielt.   Det var en voldsom sum du ble trukket for, hvor mange måneder valgte du for? Kanskje de trakk alt på en gang i stedet for månedlig?

I appen er det flere betalingsalternativ, bl.a betale kun for en mnd for å prøve.  

Jeg betalte ikke, ville bare se hva slags folk det var. Regnet med at det var de samme som ellers, men så ikke så mye og var ikke så aktiv heller..

• Liker 1
Skrevet

Jeg laget konto i går fordi jeg var nysgjerrig, men fant ikke noe interessant. Virker mer som møteplassen og sukker. Tinder og happn har bedre utvalg, eller er utvalg som passer meg bedre.

Tror nok ikke du får pengene dine igjen, for når man sletter kontoen må man krysse av for at "jeg skjønner at forhåndsbetalt abonnement ikke tilbakebetales og kan ikke brukes på denne kontoen lenger" Eller noe i den duren. Så du har på en måte frasagt deg de pengene, dessverre.

Anonymkode: 90981...5f8

• Liker 1
Skrevet

Det finnes ingen datingside du knapt har hørt om som på magisk vis finner den rette for deg. Det er bare dårligere utvalg siden ingen har hørt om dem

Og er den dyrere enn ellers er det for de virkelig desperate som har prøvd alt annet og feilet. 

Så trokke det er noen god ide nei

• Liker 2
Gjest TheCatLady
Skrevet

Radioreklamen er vel grunn nok til å ikke sjekke siden ut :P

Neida, men jeg tenker egentlig at det ikke kommer til å være noen flere å finne der enn andre steder.

Skrevet
På 22.9.2020 den 15.16, TheCatLady skrev:

Radioreklamen er vel grunn nok til å ikke sjekke siden ut :P

Neida, men jeg tenker egentlig at det ikke kommer til å være noen flere å finne der enn andre steder.

Ja, hva er greia med den? De 'intervjuer' folk og alle har visstnok funnet kjærligheten på Justkiss. Rare greier. Tror jeg ikke ett sekund på. De får mest sannsynlig betalt for å si dette. 

• Liker 4
Gjest TheCatLady
Skrevet
45 minutter siden, DeLorean skrev:

Ja, hva er greia med den? De 'intervjuer' folk og alle har visstnok funnet kjærligheten på Justkiss. Rare greier. Tror jeg ikke ett sekund på. De får mest sannsynlig betalt for å si dette. 

Ja, betalt får de nok. Tviler på at om man går og spør tilfeldige personer om hvor de fant partneren sin vil alle svare justkiss.no :)

• 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...