Gå til innhold

Vi har sex ca to ggr i uka, viss ikke blir han sur. Så enten to ganger eller mer for å holde han blid!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Maleficenta skrev:

Har lest at det er ganske gjennomsnittlig i langvarige forhold hvor man er etablert med barn og div. 

Ikke rart folk er utro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om det? Jeg syns det er urettferdig at han skal bli sur å mene at jeg ikke liker han godt nok osv viss det blir mindre sex. Jeg er sliten og orker ikke alltid, men gjør det for freden. Gjør jeg det ikke blir det evige diskusjoner. 

Dette minner om et forhold jeg har vært i tidligere og det forholdet havarerte, mye på grunn av disse kravene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at man skal være forpliktet til å være madrass for en samboer. Kan ikke menn tenke på annet enn kjønnsorganet sitt? I en kvinnes liv så skjer det andre ting enn bare det. Tenk om jeg sa til mannen at han var forpliktet til å løpe en mil to ganger i uka fordi jeg hadde blitt sur om han ikke hadde gjort det? Hvordan hadde stemningen blitt da? 

Anonymkode: 69505...6bb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Konungr skrev:

Ikke rart folk er utro.

Man kan jo la være å love eller forespeile partner ting man ikke kan holde....   

Tror ingen hadde gått inn i et forhold med en fyr om han straks presenterte at penisen var viktigere enn hvordan hun hadde det. 

Anonymkode: 69505...6bb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart at man skal være forpliktet til å være madrass for en samboer. Kan ikke menn tenke på annet enn kjønnsorganet sitt? I en kvinnes liv så skjer det andre ting enn bare det. Tenk om jeg sa til mannen at han var forpliktet til å løpe en mil to ganger i uka fordi jeg hadde blitt sur om han ikke hadde gjort det? Hvordan hadde stemningen blitt da? 

Anonymkode: 69505...6bb

Og hvorfor mener alle at det kun er den som har mest sexlyst som det er synd på? Hva med å møtes på halvveien? Ånei det er stakkars mann som ikke får sex like ofte som han har behov. 

Anonymkode: fb66a...381

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Konungr skrev:

Ikke rart folk er utro.

Syns ikke det er så himla sjelden jeg når det er med samme person år etter år. Og hvorfor er den sexen så hausa opp? Akkurat som om det er den eneste tingen man kan gjøre sammen som kjærester. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex skal være gøy, ikke plikt. Har vært singel i over to år nå og ikke hatt sex en eneste gang, helt frivillig. Hadde riktignok mye sex i forrige forhold, men sur pga det der? Nix, skjønner ikke problemet. Folk er skikkelig avhengig av sex, altså. Skal vi se...2x104 blir 208 ganger sex. Da har jeg i så fall mye å sutre over😂

Anonymkode: dbab1...111

Ja tenk Single kan klare seg i mnd og år uten sex, men så snart man er i forhold blir sex like viktig som luft og mat plutselig. Sex er viktig ja men det er jo ikke kjekt når det blir noe man må og ikke noe man gjør fordi det er gøy. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Rart at man skal være forpliktet til å være madrass for en samboer. Kan ikke menn tenke på annet enn kjønnsorganet sitt? I en kvinnes liv så skjer det andre ting enn bare det. Tenk om jeg sa til mannen at han var forpliktet til å løpe en mil to ganger i uka fordi jeg hadde blitt sur om han ikke hadde gjort det? Hvordan hadde stemningen blitt da? 

Anonymkode: 69505...6bb

Tenk om du hadde kommunisert til mannen at du hadde behov for litt prat og klem mer enn to ganger i uka, og ble sur fordi han bare ville være med gutta eller spille dataspill.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Maleficenta said:

Ja tenk Single kan klare seg i mnd og år uten sex, men så snart man er i forhold blir sex like viktig som luft og mat plutselig. Sex er viktig ja men det er jo ikke kjekt når det blir noe man må og ikke noe man gjør fordi det er gøy. 

Ja tenk. Single kan klare seg i årevis uten noen som prater med dem om hvordan dagen var, og må tilbringe hver kveld alene i sofaen.

Så snart man er i forhold forventer man at kjæresten skal tilbringe tid med deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Epictetus skrev:

Ja tenk. Single kan klare seg i årevis uten noen som prater med dem om hvordan dagen var, og må tilbringe hver kveld alene i sofaen.

Så snart man er i forhold forventer man at kjæresten skal tilbringe tid med deg.

Ja men noen ganger er det deilig med pause og alenetid i forhold også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta said:

Ja men noen ganger er det deilig med pause og alenetid i forhold også

Ja, helt enig.

Poenget mitt var at det ikke nødvendigvis kan sammenlignes med parforhold og singlestatus. Det er en forventning om gjensidig tilfredsstillelse av behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Epictetus skrev:

Ja, helt enig.

Poenget mitt var at det ikke nødvendigvis kan sammenlignes med parforhold og singlestatus. Det er en forventning om gjensidig tilfredsstillelse av behov.

Men sex skal være lek. Ikke tilfredsstillelse av behov

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som man sier til barn: "Du bestemmer over din kropp". 

For en ekkel type. Han skulle heller ha satt seg ned og hatt en normal samtale med deg om saken fremfor å bli sur. Synes du kan si at du godt kan ha sex flere ganger i uka dersom sexen innebærer stumpen hans (dersom han ikke er helt fan av det da), så kan du bli sur hvis han sier nei. 

Anonymkode: a5a64...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To alternativer her:

A: du liker han ikke og vil derfor ikke ha sex med ham, du burde finne deg noen andre.
B: Du har knapt sexlyst og burde finne deg noen som passer deg bedre med like tanker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart at man skal være forpliktet til å være madrass for en samboer. Kan ikke menn tenke på annet enn kjønnsorganet sitt? I en kvinnes liv så skjer det andre ting enn bare det. Tenk om jeg sa til mannen at han var forpliktet til å løpe en mil to ganger i uka fordi jeg hadde blitt sur om han ikke hadde gjort det? Hvordan hadde stemningen blitt da? 

Anonymkode: 69505...6bb

Rolig nå. Vi er en god del kvinner som sliter med samme problem som ts sin samboer. Eneste som er fint med det er "den enes død, den annens brød". 

Anonymkode: 0713c...32c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sykkelkopp skrev:

To alternativer her:

A: du liker han ikke og vil derfor ikke ha sex med ham, du burde finne deg noen andre.
B: Du har knapt sexlyst og burde finne deg noen som passer deg bedre med like tanker

Tredje alternativ:

snakke med mannen og håpe at dere begge kan møtes på halvveien og finne en løsning sammen. 
Det er ikke nødvendigvis enten eller.
 

Anonymkode: fb66a...381

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer i grunn på deg selv her. For mange folk er sex faktisk et kjærlighetsspråk. Rart å si, men noen trenger ord, gaver, tjenester feks for å føle seg elsket. Andre trenger nærhet og sex. Eller bare nærhet. Kanskje er det noe i det han sier at selvfølelsen hans ikke er på topp om han ikke får sin nærhet. Svaret er ikke nødvendigvis å gi etter å ha sex, men heller prate om det, eller så er dere ikke en match

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...