Gå til innhold

Vi har sex ca to ggr i uka, viss ikke blir han sur. Så enten to ganger eller mer for å holde han blid!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om det? Jeg syns det er urettferdig at han skal bli sur å mene at jeg ikke liker han godt nok osv viss det blir mindre sex. Jeg er sliten og orker ikke alltid, men gjør det for freden. Gjør jeg det ikke blir det evige diskusjoner. 
 

Har snakket mye om dette men han klarer ikke å bli bedre. Hva gjør vi? Rådgivning funker ikke.

Anonymkode: 8fa91...167

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dårlig match. Finn deg en som enten har samme sexlyst som deg, som reagerer som et normalt menneske når du ikke vil ha sex, eller en du tenner skikkelig på og vil ha mye sex med.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at eneste svar her er å bli enda mer sur tilbake når han blir sur. så lenge du gir etter for hans humørsvingninger så gir du han makt. Du belønner dårlig oppførsel. Han er utrolig primitiv: tenk på han litt som en hund du må oppdra. ikke belønn dårlig oppførsel, men belønn god oppførsel. Hvis du gjør dette er det KANSKJE håp. Hvis du fortsetter å belønne hans humørsvingninger så kan jeg garantere at det blir værre!

Anonymkode: 39aa2...cc7

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at eneste svar her er å bli enda mer sur tilbake når han blir sur. så lenge du gir etter for hans humørsvingninger så gir du han makt. Du belønner dårlig oppførsel. Han er utrolig primitiv: tenk på han litt som en hund du må oppdra. ikke belønn dårlig oppførsel, men belønn god oppførsel. Hvis du gjør dette er det KANSKJE håp. Hvis du fortsetter å belønne hans humørsvingninger så kan jeg garantere at det blir værre!

Anonymkode: 39aa2...cc7

Han er ikke primitiv, han er kåt. Jeg ville heller ikke vært mye blid hvis jeg fikk sex bare én gang i uka med en samboer. 

Anonymkode: f099f...a96

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller prøve å endre tankegangen slik at man får lyst ? Du er heldig som har en mann som har lyst på deg, og ingenting styrker forholdet mer enn sex.  Men skjønner jo det at man må ha lyst. Min mann sitt humør blir også påvirket når det får for lang tid mellom hver gang.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han er ikke primitiv, han er kåt. Jeg ville heller ikke vært mye blid hvis jeg fikk sex bare én gang i uka med en samboer. 

Anonymkode: f099f...a96

Det handler om å lære å regulere følelsene sine. Det handler om basic oppdragelse. Det handler om ikke å kontrollere samboer gjennom, silent treatment, sinne, eller annen type manipulasjon. Har man ikke dette inne, da tenker jeg at det er REKLAMASJON. Send det i retur tilbake til mor og far 😂

Anonymkode: 39aa2...cc7

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om det? Jeg syns det er urettferdig at han skal bli sur å mene at jeg ikke liker han godt nok osv viss det blir mindre sex. Jeg er sliten og orker ikke alltid, men gjør det for freden. Gjør jeg det ikke blir det evige diskusjoner. 
 

Har snakket mye om dette men han klarer ikke å bli bedre. Hva gjør vi? Rådgivning funker ikke.

Anonymkode: 8fa91...167

Han manipulerer deg og respekterer ikke at du ikke vil. Det er et stort rødt flagg. 🚩. Et nei er et nei. Vil du ikke ha sex så bør det respekteres uten sure miner.

 

Endret av Uatskillelig
  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det behøver ikke å være et rødt flagg. Personlig hadde jeg blitt fullstendig ulykkelig og følt meg voldsomt usexy og avvist hvis partneren min bare ønsket sex en gang i uken. 

Dere er nok ikke en særlig bra match seksuelt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.

Kom dere vekk fra hverandre.

Finn en som er komfortabel med lite sex, eller lev som singel. 

Anonymkode: 3ca65...bb5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjipt av han å bli sur, men veldig ulik sexlyst er et reelt problem som den som har minst lyst må bli med på å løse. Det er vondt å bli avvist, han føler seg nok ikke veldig attraktiv og elsket også klarer han kanskje ikke prate ordentlig om det? Blir sur i steden. Ta det opp på en skikkelig måte og annerkjenn hans følelser også. 
 

Jeg har gått fra et forhold der jeg hadde minst lyst til et hvor jeg etter en tid har mest lyst. Må si jeg forstår eksen min bedre nå 😅 sender noen varme tanker i hans retning. Tror det har med følelser for partner å gjøre og ikke sexlyst. Ut fra min begrensede erfaring.

Anonymkode: 5de62...cfe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett grunn - en partner som blir sur, og tar det ut på meg om ikke får viljen sin? Det er rett og slett uaktuelt.

Greit nok at en skal strekke seg for hverandre i et forhold. Men da skal det skje i dialog og respekt for hverandre.

Ikke at den ene trumper gjennom sitt ønske - på bekostning av deg - ved å lage bråk og sur stemning.

Du utsettes for regelrett manipulasjon. Det er ikke greit. Sett ned foten hardt. Marker din grense. La han bare furte og være sur.

Si som vi gjør med unger - ‘jeg vil ikke høre på sutringen din, så går et annet sted nå’.

Legg til - som vi gjør med unger og masing om gaming  - hver time med sutring blir en time mindre med sex!

 

 

Anonymkode: 06cae...6b3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått fra et forhold der jeg hadde minst lyst til et hvor jeg etter en tid har mest lyst. Må si jeg forstår eksen min bedre nå 😅 sender noen varme tanker i hans retning. 

Anonymkode: 5de62...cfe

Det sa eksen min òg, etter å ha prøvd ny partner etter vårt brudd. "Jeg var jo vant til å få sex akkurat når jeg ville, plutselig var det ikke selvsagt, jeg fikk nesten sjokk første gang jeg fikk et nei." 😅

Anonymkode: f099f...a96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om det? Jeg syns det er urettferdig at han skal bli sur å mene at jeg ikke liker han godt nok osv viss det blir mindre sex. Jeg er sliten og orker ikke alltid, men gjør det for freden. Gjør jeg det ikke blir det evige diskusjoner. 
 

Har snakket mye om dette men han klarer ikke å bli bedre. Hva gjør vi? Rådgivning funker ikke.

Anonymkode: 8fa91...167

At du gidder. Han høres ut som et lite barn. Kom deg bort fra fyren.

Anonymkode: 208bb...c71

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde startet med å fortelle ham at en som blir sur over partnerens behov/lyst er skikkelig turn off. 

Vi har hatt store svingninger i hyppighet (og har to tette barn så var noen rimelig sexfattige år når minste var baby) og hadde oppvåkning for noen år siden og har hatt daglig sex siden. Jeg var den med bremsene på før alt løsnet og det løsnet ikke ved at han maste eller var sur. 

Det løste seg når han sa at han føler seg lite elsket når jeg ikke tok initiativ. Og jeg ble lei neg fordi jeg forsøkte å vise kjærlighet på andre måter (ved å si dei, sende søte mail og meldinger, gi små gaver) og var lei meg fordi han aldri "sa det først" eller ga meg oppmerksomhet utenom jul og bursdag. Så hadde vi en skikkelig prat og jeg tok initiativ. Jeg hadde jo lyst, men av vane lot jeg alltid ham starte... 

Vel, det viser seg at sex avler sexlyst, gitt. Og at mannen ikke leste tanker om blomster og sjokolade, men er kjempesøt når han vet og forstår hva sånt gir meg av boost og selvfølelse.

12 år som gift og aldri hatt det bedre. 

 

SNAKK SAMMEN. 

Anonymkode: 7d6ea...ca9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kjenner jeg meg godt igjen i. Min eksmann er slik. Etter flere år på den måten ble vi skilt. Jeg bor nå alene og det går ganske greit. Det er godt å kunne gå og legge seg uten sexpress og diskusjoner. Jeg hadde sex mot min vilje mange ganger og fortsatt var jeg ikke god nok. Da vokser det frem en motvilje som er vanskelig å gjøre noe med. 
Jeg håper jeg treffer en ny mann med tiden men akkurat nå er jeg ikke klar. 
Så om du ikke orker å leve på den måten så er det kanskje bedre å gå fra hverandre. 

Anonymkode: 388dd...162

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra du gjør dette for mannen din, selv om du ikke altid har like mye lyst. 

Anonymkode: e8811...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så bra du gjør dette for mannen din, selv om du ikke altid har like mye lyst. 

Anonymkode: e8811...85d

Feil. Det er ikke bra å ha pliktsex. Det kan være riktig skadelig for den psykiske helsen. 
 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om det? Jeg syns det er urettferdig at han skal bli sur å mene at jeg ikke liker han godt nok osv viss det blir mindre sex. Jeg er sliten og orker ikke alltid, men gjør det for freden. Gjør jeg det ikke blir det evige diskusjoner. 
 

Har snakket mye om dette men han klarer ikke å bli bedre. Hva gjør vi? Rådgivning funker ikke.

Anonymkode: 8fa91...167

Hvorfor bryter dere ikke opp? Han har et langt større behov enn det du har. La ham gå og finn en som ikke vil ha så mye sex istedet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...