Gå til innhold

Spørsmål til MENN, hvis kjæresten deres kom hjem med andenebb og botoxfjes, hvordan hadde dere reagert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er den minst sexy trenden. Leppene ser unaturlige ut. Hovne og ødelegger hele naturlige skjønnheten. Fiks gjerne slappe øyekroker, slapp hud, ansiktsløft, bare ikke leppene. Det ser virkelig og inder ikke pent ut. Hadde ikke taklet et sånt ansikt. Trashy rett og slett. 

Anonymkode: d3450...b90

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kronisk migrene og går hver tredje måned og får botox på sykehuset. Er det noen som da har "botox tryne" , så vil jo det være meg, da jeg får ikke mindre enn 31 stikk. Men det synes da ikke hvis jeg ikke prøver å rynke hele trynet, da kan man legge merke til at panna ikke rynker seg like mye som resten gjør. Så det er jo ikke sånn at det synes noe særlig akkurat.. 

Sånn fyll man tar i leppa derimot, det vil jo da synes og når det synes så er jo det da gjerne for mye...

Anonymkode: e5506...b65

Jeg er ikke ts, men jeg tror det her siktes til de som går inn for å fjerne rynker, sånn at man ser tydelig forskjell. Du tar det for å lindre migrene, og ikke i en slik grad at det er lett å se. Litt som at det er en ting å ta silikon så du går opp kanskje en størrelse, en annen er å ta så mye at det ser ut som om du kommer til å lette hvert øyeblikk. 

Anonymkode: 747c7...195

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn liker ikke falske ting på damene sine, men på nett skal de ronke til det. 

Anonymkode: cf908...dc4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Menn liker ikke falske ting på damene sine, men på nett skal de ronke til det. 

Anonymkode: cf908...dc4

Det er to forskjellige ting.

Anonymkode: fa783...8b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde blitt skuffet, men hadde blitt positivt overrasket hvis det bare var nesekirurgi. 

Anonymkode: 3301f...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt, men hva er det da som gjør at så mange damer med nettopp dette får så mange mannfolk?

Anonymkode: 09d7e...59e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du sagt ifra hva du mente?

Anonymkode: fa783...8b1

Jeg har allerede sagt hva jeg mener. Det er ingen fare, vi er helt på samme linje her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt trist, .spes. hvis hu ikke hadde snakket med meg om det

Jeg liker ikke "Plastikk-jenter"

a.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig, men samtidig trist å se hvor mange menn som sier usj og æsj, men samtid glorifiserer og beundrer kvinner som gjør disse tingene. Det er de kvinnene dere legger dere etter og sikler over. Tror de fleste ikke hadde klart å se hun om dama har tatt botox når de ikke klarer å se forskjell på face og ekte øyevipper engang😇

Anonymkode: b7dab...d10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt, men hva er det da som gjør at så mange damer med nettopp dette får så mange mannfolk?

Anonymkode: 09d7e...59e

Ikke sant...nettopp det jeg mener. Det er jo disse som alle menn kjemper om å "få"

Anonymkode: b7dab...d10

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er to forskjellige ting.

Anonymkode: fa783...8b1

Nei.

Anonymkode: cf908...dc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt, men hva er det da som gjør at så mange damer med nettopp dette får så mange mannfolk?

Anonymkode: 09d7e...59e

Sjuke menn..?

a.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Artig, men samtidig trist å se hvor mange menn som sier usj og æsj, men samtid glorifiserer og beundrer kvinner som gjør disse tingene. Det er de kvinnene dere legger dere etter og sikler over. Tror de fleste ikke hadde klart å se hun om dama har tatt botox når de ikke klarer å se forskjell på face og ekte øyevipper engang😇

Anonymkode: b7dab...d10

Hvordan vet du at det er de samme menn? Min bestemte mening er at dette er en myte som fastholdes av en hel generasjon unge usikre jenter... Ja, jeg nekter å kalle dere kvinner. Ekte kvinner skjønner at dette ikke er veien å gå, og at de guttene som synes det er bra, ikke er noe å samle på.

Beauty Fades! Stupid is forever!

Og joda, har ingen problemer med å se falske vipper og botox/filler

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du sagt ifra hva du mente?

Anonymkode: fa783...8b1

Jeg ville gått ut i fra at hun hadde fått seg elsker og jeg var på vei ut døra, så ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært verre om hun brukte ord som "annenebb" og "botoxtryne", dømmende kvinner som rakker ned på andres private valg ang kroppen sin er turnoff, og da er man stygg på innsiden. Lite kvinnelig å være hatende. Liker man ikke noe, ikke gjør det selv - men har man ikke noe pent å si om andres utseende så holder man munn.

 

Det meste er pent i moderasjon, - og litt botox er jo (i min mening) penere enn rynker, og farget hår er jo finere enn grått hår, rette tenner er finere enn skreive etc. Så lenge det ikke er overdrevent er det jo såklart opp til henne hva hun gjr med kroppen sin.

Anonymkode: fd2fd...1b8

Helt klart skrevet av en kvinne, som mest sannsynlig har puttet diverse inn i fjeset sitt selv :ler: 

 

Selv ville jeg blitt både sint og lei meg dersom samboeren min kom hjem med noe slikt i fjeset. Sint på meg selv fordi jeg ikke har klart å overbevise henne om at hun er vakker akkurat slik som hun er, og lei meg fordi hun tydeligvis hadde hatt så dårlig selvtillit at hun ville gjort noe slikt. 

At menn ønsker seg ei plastikk-dame er en myte. 

Anonymkode: f311d...3e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt, men hva er det da som gjør at så mange damer med nettopp dette får så mange mannfolk?

Anonymkode: 09d7e...59e

Fordi dette er bare ett symptom på andre typer handlingsvalg de gjør for å få interesse. Det er ikke fillers som interesserer, men ønske om å markedsføre at de er utstyrt til å suge.

Kona er sammen med meg på bakgrunn av ett sett egenskaper som jeg har valgt henne på. Hun behøver ikke markedsføre hennes evner, jeg vet de er der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Artig, men samtidig trist å se hvor mange menn som sier usj og æsj, men samtid glorifiserer og beundrer kvinner som gjør disse tingene. Det er de kvinnene dere legger dere etter og sikler over. Tror de fleste ikke hadde klart å se hun om dama har tatt botox når de ikke klarer å se forskjell på face og ekte øyevipper engang😇

Anonymkode: b7dab...d10

Enig. Min mann ser ikke når jeg farger håret, for eksempel, aldri om han hadde lagt merke til verken fillers eller botox. 

Dama på min jobb som alle er helt fra seg over på grunn av at de synes hun er så pen har både silikonpupper, botox og Restylane i lepper og fillers i resten av ansiktet. De ser det ikke. 

Anonymkode: c28fa...ad5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...