Gå til innhold

Drømte jeg kjørte på en hund.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drømte jeg kjørte på en hund med vilje, det var en Schäferhund. Hva kan den drømmen bety ? Jeg ville aldri kjørt på en hun eller noen andre i virkeligheten. 

Anonymkode: efd68...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva representerer en hund før deg? Dyr bruker ofte å representere sider ved oss. For eksempel så kan ulv representere aggresjon. 

Når du kjører bil selv, så betyr det at du styrer livet ditt/ situasjonen selv. Så mulig det er noe ved deg selv du vil bli kvitt? 

Det betyr ihvertfall ikke at du har et ønske om å skade noen dyr 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hva representerer en hund før deg? Dyr bruker ofte å representere sider ved oss. For eksempel så kan ulv representere aggresjon. 

Når du kjører bil selv, så betyr det at du styrer livet ditt/ situasjonen selv. Så mulig det er noe ved deg selv du vil bli kvitt? 

Det betyr ihvertfall ikke at du har et ønske om å skade noen dyr 🙂

Jeg liker hunder, men jeg er dessverre allergisk mot dem. 

Anonymkode: efd68...d30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr at du hadde en dårlig dag. Kanskje du har hatt naboens søte hund i bakhodet en stund samtidig som du har vært stresset og tenkt at du må ta billappen, og så har dette blandet seg sammen i en drøm og slått ut litt uheldig 🙊

Anonymkode: 5c4fb...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schaefer er jo en typisk veldig familiær hund som er opptatt av å beskytte familien sin. Og du drømmer at du kjører på den? Er det noe i livet ditt som gjør at du raser av gårde på akkord med deg selv eller familien din, eller har du kranglet med noen i familien din? ('kollisjonskurs')

Anonymkode: ec42a...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...