Gå til innhold

Energi luften?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hele liver hatt hatt noe rart ved meg. Oppdager støtt og stadig en intens røyklukt, typisk tobakk lukt innpå soverommet som er lukket. Ingen åpne vinduer. Ingen røykere i hus. Det kommer plutselig og gir seg også helt plutselig. 

Har sett en slags damp forsvinne opp i luften rett foran meg. Har blitt tatt på om natta. 

Er jeg mottakelig? Er det besteforeldre som gir tegn? Kvinne30

Anonymkode: dec46...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du sjekket for svulst på hjernen?

Anonymkode: 727ca...69c

Du skjønner ingenting. Vits i å inn på tråden i det hele tatt? 

Så hele Åndenes makt teamet lider av hjernesvulst? 🤯 Takk for at du ikke er lege. 

Anonymkode: dec46...d54

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som ikke tror på sånt, hold dere bort fra tråden. kan godt være at det er familie som går igjen osv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

NEI! Next!

Anonymkode: a8644...fb1

Nei? Hissigpropp. Tydelig et sårt tema for deg. Finn en annen tråd du. 

Anonymkode: dec46...d54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på det. Selv har jeg flere ganger opplevd energier. Har opplevd å komme inn et sted, og følt dårlig energi så sterkt at jeg ikke klarer å gå inn. Ett av disse stedene fikk jeg i ettertid høre at flere andre hadde opplevd det samme. 
 

Anonymkode: 505e8...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan være besteforeldre eller andre lukten minner om. Kalles klarlukt

Anonymkode: 887b0...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter som ikke er der, er det mange som kjenner. Ja vi har jo sett litt av dette på åndenes makt, og jeg har også lest litt om det og snakket om det med et par klarsynte. Jeg tror tobakksrøyk er noe av det vanligste man kan kjenne av ånder som er på besøk. Det kan være familie som stikker innom ja, eller det kan være sjelen til en som tidligere bodde i huset du bor i? Selv merker jeg «gamlehjemslukt» i mitt hus iblant, en lukt som flytter seg fra rom til rom, og kan komme og gå, helt plutselig. Det bodde en eldre dame her som døde, før jeg flyttet inn her, og jeg har fått høre av en klarsynt at det er henne. Den klarsynte prøvde å hjelpe henne inn i lyset, og siden har lukten vært borte. Veldig interessant🙂

Anonymkode: 52661...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Du skjønner ingenting. Vits i å inn på tråden i det hele tatt? 

Så hele Åndenes makt teamet lider av hjernesvulst? 🤯 Takk for at du ikke er lege. 

Anonymkode: dec46...d54

Nei de lider nok mer av tull og fanteri. 

Anonymkode: 727ca...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lukter som ikke er der, er det mange som kjenner. Ja vi har jo sett litt av dette på åndenes makt, og jeg har også lest litt om det og snakket om det med et par klarsynte. Jeg tror tobakksrøyk er noe av det vanligste man kan kjenne av ånder som er på besøk. Det kan være familie som stikker innom ja, eller det kan være sjelen til en som tidligere bodde i huset du bor i? Selv merker jeg «gamlehjemslukt» i mitt hus iblant, en lukt som flytter seg fra rom til rom, og kan komme og gå, helt plutselig. Det bodde en eldre dame her som døde, før jeg flyttet inn her, og jeg har fått høre av en klarsynt at det er henne. Den klarsynte prøvde å hjelpe henne inn i lyset, og siden har lukten vært borte. Veldig interessant🙂

Anonymkode: 52661...fa5

Jeg har en følelse på at det er en av mine besteforeldre. Begge de to røykte, også min farmor, men det var ikke tobakk. Dette er skikkelig tobakk lukt. Kommer ut av det blå. Kjente dette i barndomshjemmet mitt og i dette huset vi bor i nå. Hvorfor kjenner jeg det og ikke mi søster? Jeg har gått igjennom en tøffere periode tidligere (fint nå), men en periode som var litt tøff. Da i ettertid av det kunne jeg oppleve litt aktivitet. 😊 

Veldig interessant det du sier der 🧡

Anonymkode: dec46...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hele liver hatt hatt noe rart ved meg. Oppdager støtt og stadig en intens røyklukt, typisk tobakk lukt innpå soverommet som er lukket. Ingen åpne vinduer. Ingen røykere i hus. Det kommer plutselig og gir seg også helt plutselig. 

Har sett en slags damp forsvinne opp i luften rett foran meg. Har blitt tatt på om natta. 

Er jeg mottakelig? Er det besteforeldre som gir tegn? Kvinne30

Anonymkode: dec46...d54

Hva mener du med tatt på om natta? Stryker noe på deg eller hva?

Anonymkode: dc5fd...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en følelse på at det er en av mine besteforeldre. Begge de to røykte, også min farmor, men det var ikke tobakk. Dette er skikkelig tobakk lukt. Kommer ut av det blå. Kjente dette i barndomshjemmet mitt og i dette huset vi bor i nå. Hvorfor kjenner jeg det og ikke mi søster? Jeg har gått igjennom en tøffere periode tidligere (fint nå), men en periode som var litt tøff. Da i ettertid av det kunne jeg oppleve litt aktivitet. 😊 

Veldig interessant det du sier der 🧡

Anonymkode: dec46...d54

Vi mennesker er i åpne i ulik grad, det er nok årsaken til at noen opplever sånne ting, og andre ikke. Jeg har lest flere steder at man gjerne er gjennom en prosess for å bli mer åpen og mer åndelig, og det er ofte snakk om tøffe utfordringer man kan merke på ulike måter. Det kan være brudd med en partner, fysisk eller psykisk sykdom, dødsfall i nær familie eller blant nære venner, eller noe annet som virkelig endrer deg og får deg til å se ting på andre måter. Jeg har opplevd det selv, en lang, tøff periode, og jeg har selv merket at jeg har blitt mer åndelig av dette. Jeg merker plutselig at kan klarer å heale meg selv, f.eks. Veldig spennende! Ellers er det bare det at jeg kjente denne lukta jeg beskrev, og at jeg ellers har blitt mer nysgjerrig på det paranormale. Kanskje det er nettopp det at du har gått gjennom en tøff periode, at du nå kan kjenne denne tobakkslukten? 

Anonymkode: 52661...fa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med tatt på om natta? Stryker noe på deg eller hva?

Anonymkode: dc5fd...e78

Nei, "noen" setter seg helt inntil meg. Kjenner tyngden. Skrekkelig der og da, men er nok helt sikkert ikke vondt ment.ts 

Anonymkode: dec46...d54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi mennesker er i åpne i ulik grad, det er nok årsaken til at noen opplever sånne ting, og andre ikke. Jeg har lest flere steder at man gjerne er gjennom en prosess for å bli mer åpen og mer åndelig, og det er ofte snakk om tøffe utfordringer man kan merke på ulike måter. Det kan være brudd med en partner, fysisk eller psykisk sykdom, dødsfall i nær familie eller blant nære venner, eller noe annet som virkelig endrer deg og får deg til å se ting på andre måter. Jeg har opplevd det selv, en lang, tøff periode, og jeg har selv merket at jeg har blitt mer åndelig av dette. Jeg merker plutselig at kan klarer å heale meg selv, f.eks. Veldig spennende! Ellers er det bare det at jeg kjente denne lukta jeg beskrev, og at jeg ellers har blitt mer nysgjerrig på det paranormale. Kanskje det er nettopp det at du har gått gjennom en tøff periode, at du nå kan kjenne denne tobakkslukten? 

Anonymkode: 52661...fa5

Merkelig at du nevner dette, fordi det er nok slik det er. Jeg har følt at det har vært sterkere etter den tøffe perioden jeg hadde med min eks for noen år tilbake, som igjen gikk utover det kjæreste jeg har - mitt barn. Kanskje det var noen som hjalp meg gjennom dette? Jeg merket alikavel ting da jeg var liten, og sov på soverommet mitt. Ikke søstra og broren min.  

Du er en healer? Hvordan begynte du med dette? :)

Anonymkode: dec46...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.9.2020 den 18.52, AnonymBruker skrev:

Har hele liver hatt hatt noe rart ved meg. Oppdager støtt og stadig en intens røyklukt, typisk tobakk lukt innpå soverommet som er lukket. Ingen åpne vinduer. Ingen røykere i hus. Det kommer plutselig og gir seg også helt plutselig. 

Har sett en slags damp forsvinne opp i luften rett foran meg. Har blitt tatt på om natta. 

Er jeg mottakelig? Er det besteforeldre som gir tegn? Kvinne30

Anonymkode: dec46...d54

Jeg ville sjekket det elektriske anlegget, det der høres ikke trygt ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, prt90 skrev:

Jeg ville sjekket det elektriske anlegget, det der høres ikke trygt ut!!

No worries 

Anonymkode: dec46...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...