Gå til innhold

Hvordan raskt fjerne dyrehår fra møbler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som kan tipse meg om en enkel måte fjerne dyrehår fra møbler slik at jeg slipper å dra frem støvsugeren hver eneste gang? Jeg har vurdert denne klesrullen fra Furminator men jeg får litt tv-shop vibes av den. Noen som har den eller noe lignende de kan anbefale? 

Anonymkode: e1214...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fur Wizard fra ebay er vi fan av. Litt jalla design, men produktet fungerer helt fenomenalt. 

Anonymkode: cdc96...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhengig av stoffet funker tipset med nal lenger oppe her, men jeg foretrekker klesrullene fra Dressmann. De har best lim på seg og tar det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik: https://www.musti.no/trixie-lofjerner-borste-tosidig?52496&kk=a4c62e8-174b7dbbc1b-8a92&gclid=EAIaIQobChMIm-zqi-P96wIVzOeyCh0vkwWiEAQYBCABEgKIYPD_BwE&52496

Jeg har også tepper i sofaen. Hårene samler seg raskt. Da er det bare å dra av teppene når jeg får besøk og så er sofaen ren! Så vaskes de i mens det er besøk. 

Anonymkode: 34cec...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker å fukte hånda og dra den over sofaen. Får med myyye mer hår med det enn alt annet jeg har prøvd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nal funker bra så lenge møblene ikke har myke puter. Til myke puter funker en vaskehanske ganske bra. Er du riktig flittig så kan du lage en klesrulle med gaffatape.

Anonymkode: 52f0f...518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet om en veldig bra rulle til dette. Kjøpte en Pet Hair remover fra Wish. Utrolig effektiv. Vi har katter som hopper opp i sengen og denne rullen er helt genial. 
 

 

055D9826-9FAE-41B7-9699-140CF9B2BF95.png

Anonymkode: 15248...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...