Gå til innhold

Styr unna nettbutikken Bestebutikk som er svindel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er en advarsel til alle som lar seg friste å bestille klær, sko eller vesker fra Bestebutikk med kontaktinformasjon [email protected] Dette er svindel! Jeg bestilte en veske og fikk bestillingen bekreftet på e-post med trackingnummer og det hele. Men varen ble aldri identifisert i systemet. Når jeg etterlyste varen, ble hele bestillingen slettet fra e-posten min. I kredittkortutskriften er pengene overført til et ukjent firmanavn.  Jeg kan ikke søke om reklamasjon fra kortselskapet fordi hele bestillingen min er fjernet og umulig å gjenfinne i e-post systemet.  

 

Anonymkode: 2a1b9...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for info.

Finner ikke en gang butikken når jeg søker den opp. Men lønner seg alltid å gjøre grundig research når man handler på den type butikker på nett.

Edit: fant siden nå, og syns den ser noe enkel ut med dårlig og spredt utvalg, men lett å gå i fella ja. Litt merkelig at de opererer med flere navn på butikk og ulike svartider ang kontakt.

Kjipt med en sånn opplevelse.

Endret av miztyia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det denne? https://www.minbutikk.co/

Anonymkode: 0df0f...0d1

Sikkert. Lyser ikke trygg og seriøst nettbutikk av den siden der i hvert fall. Men TS, hva mener du med «varen ble aldri identifisert i systemet»? Og mener du din personlige e-post, eller kontoen din inne på den nettsiden?

Anonymkode: 6c517...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan noen kan la seg lure til å kjøpe på en så utrolig dårlig nettside, det lyser jo svindel av den

Dette står midt på siden🤣

image.thumb.png.8ca0338b69d7e1af738302fb2e75a0a7.png

Anonymkode: 2cc0e...963

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/22/2020 at 5:34 PM, AnonymBruker said:

Skjønner ikke hvordan noen kan la seg lure til å kjøpe på en så utrolig dårlig nettside, det lyser jo svindel av den

Dette står midt på siden🤣

image.thumb.png.8ca0338b69d7e1af738302fb2e75a0a7.png

Anonymkode: 2cc0e...963

Du mener at de flittige og seriøse ansatte som er på bildet, ikke er ansatt i firmaet, og "Bilde med tekst" er fra en ferdig mal, ikke noe de har funnet på ...?

Jøss. Og jeg som nettopp har overført en halv million til tronarvingen George fra Nigeria fordi han høres så hyggelig ut.

:ironi:

Anonymkode: 4719f...e71

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke finner et organisasjonsnummer som kan søkes opp i brønnøysundregisteret så er det bare å styre unna.

Anonymkode: 88ab1...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/20/2020 at 12:00 PM, AnonymBruker said:

Dette er en advarsel til alle som lar seg friste å bestille klær, sko eller vesker fra Bestebutikk med kontaktinformasjon [email protected] Dette er svindel! Jeg bestilte en veske og fikk bestillingen bekreftet på e-post med trackingnummer og det hele. Men varen ble aldri identifisert i systemet. Når jeg etterlyste varen, ble hele bestillingen slettet fra e-posten min. I kredittkortutskriften er pengene overført til et ukjent firmanavn.  Jeg kan ikke søke om reklamasjon fra kortselskapet fordi hele bestillingen min er fjernet og umulig å gjenfinne i e-post systemet.  

 

Anonymkode: 2a1b9...a66

Dette er ikke mulig. Ingen svindelbutikk kan slette en e-post fra din e-postkonto. 

Anonymkode: 5c19f...88f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...