Gå til innhold

Mister lysten på typen når jeg hører han driter på do.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er mye på do og gjør nr 2. Jeg hører det popper og klasker i doskåla, og at han vasker nedi doen og kakker dobørsten på kanten når han er ferdig. Det stinker død og pine etterpå. 

Jeg sier det ikke er normalt å ha eksplosjoner på do daglig og at det må være noe han spiser, men han sier det er fordi han spiser fort og mye. 

Har merket at dette er avtennende for meg hvis han er på do rett før hanky panky, eller etter han har dusjet. Da har jeg lyst å be han vaske baken etter dobesøk, men får meg ikke til å gjøre det. 

Han slenger fra seg vrengte boxere også, så jeg kan ikke unngå å se innsiden når jeg plukker den opp til vask. 

Vi har vært sammen 10 år så jeg er ikke nyforelsket lengre, men glad i han. 

Fikk satt opp hormonspiral for 4 uker siden og har mistet nesten all sexlyst, så lurer på om det kan ha en sammenheng med at jeg har hengt meg opp i dovanene hans. 

Er oppførselen min normal? Er det fordi jeg er lei av kjæresten? 

Anonymkode: fd090...216

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å flytte hver for dere?

Anonymkode: 2fea7...d58

Vi skal det nå, eller jeg skal jobbe et lite år oppe i nord og da blir det langdistanseforhold en stund. Håper det får kjærligheten til å blomstre mer, når vi er lengre unna hverandre

Ts

Anonymkode: fd090...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal det nå, eller jeg skal jobbe et lite år oppe i nord og da blir det langdistanseforhold en stund. Håper det får kjærligheten til å blomstre mer, når vi er lengre unna hverandre

Ts

Anonymkode: fd090...216

Så lenge du driter nordpå,mens han fortsetter å drite sørpå,så tenker jeg forholdet vil blomstre igjen, lykke til 🙂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. 

Er dette normale tanker om sin partner? Jeg har aldri hengt meg opp i hygiene/dovaner hos noen av eksene mine, men nå var vel siste eksen min veldig renslig også da. 

 

Anonymkode: fd090...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mine ekser lyttet når jeg var på do, så forklarer det hvorfor jeg er single 🙂

Anonymkode: 01a5b...7ab

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke akkurat det kommer pianolyd ut av rævva di. Det er nok den samme trykke lyden fog plopp for alle hahah 

Anonymkode: 4bc1b...73c

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok antakeligvis noe med spiralen å gjøre. Men jeg hadde følt det var litt avtennende selv og hadde nok hatt behov for litt større husrom og mulighet for å trekke seg unna når han er på toalettet. 

Anonymkode: a57a2...d90

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er ikke normale tanker. Alle mennesker bæsjer, du også. Kjøp en liten radio å ha på badet hvis kåken er så liten eller lytt at dere hører hverandre på do. Og slutt å vaske klærne hans. 

Anonymkode: 95e86...edb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tenk på at han hører deg like godt som du hører han. Støtter forslaget over her med radio på badet. Ellers kan det hende det blir bedre mellom dere når du flytter nordpå. 

Anonymkode: 2c2fb...f6e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gift i 15 år, og jeg blir heller ikke tent av å høre mannen drite! Jeg innbyr heller ikke til sex om han driter rett før vi legger oss. Jeg innbyr ikke til sex om jeg driter selv før vi legger oss 😄  

Å drite er helt normalt, men det betyr ikke at det er stas å overhøre andres toalettvaner. Jeg vil ikke høre mannen, foreldre eller barna mine drite!

Anonymkode: be571...875

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som hormonspiralen kan være medvirkende her, siden du har begynt å reagere på dette nå. Jeg antar at han har vært slik de årene dere har vært sammen? 
Selv tåler jeg ikke hormoner av noe slag - jeg blir irritabel og mister all sex-lyst. Og da er jo poenget med prevensjon borte ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker dere har for liten plass i huset. Her har vi 2 toalett av en grunn. Jeg inviterer heller ikke til sex om jeg vet mannen har lagt en kabel rett før. Så du er helt normal. 

Anonymkode: 52344...bdf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min dusjer før sex og først går han ikke bare på do, men renser seg også bak med vann. Topp med rein kropp. Jeg tenner ikke akkurat på å høre ham bæsje, men jeg står nå ikke med øret til baderomsdøra heller 😄 Han er heldigvis litt dauhørt sjøl, så jeg tenker ikke på om ham hører meg 🙃

Anonymkode: 60a99...3e4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har vel IBS, da. 

Anonymkode: 60a99...3e4

Det har jeg sagt mange ganger til han, siden jeg har det selv (men er ikke halvparten så mye på do) . Når jeg skeier ut og spiser noe jeg ikke tåler, kan jeg av og til ha en eksplosjon på do, men ikke daglige sånn som han har. 

Ts

 

Anonymkode: fd090...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min mann har Chrons,  så han er mer på do enn de fleste. Det er selvsagt ikke noe lekkert, men slik er det nå. 

Vi har to bad, det hjelper veldig. Det er lite stas å sminke seg i bæsjelukt..

Men jeg prøver å være forståelsesfull. Han har ikke akkurat valgt å slite med magen!

Anonymkode: 6f758...750

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dette er ikke normale tanker. Alle mennesker bæsjer, du også. Kjøp en liten radio å ha på badet hvis kåken er så liten eller lytt at dere hører hverandre på do. Og slutt å vaske klærne hans. 

Anonymkode: 95e86...edb

Han vrenger av seg boxeren på baderomsgulvet! 

Vasker ofte undertøyet vårt sammen.. 

Ts

Anonymkode: fd090...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min og jeg har vært sammen 12 år. Vi har to bad, så hans dovaner slipper jeg heldigvis å involveres i. Men da vi var studenter og levde litt trangere så spurte han alltid om jeg var ferdig på badet osv. før han brukte det. Vi hadde også radio på badet på den tiden. 

Undertøy legger han i skittentøyskurven. Og de er ikke vrengt... 

Tenker at du bare må be mannen din om å ta mer hensyn og alle påminningene om avføring er avtennende. Du kan jo spørre han hvordan han hadde reagert viss du slengte fra deg skitne truser med avføring eller mensenblod i? 

Anonymkode: a782f...ea4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha sånn tenker jeg i perioder også! Og jeg prøver å sørge for å komme meg først på badet på morningen om vi begge er hjemme, for fy faen det stinker etter han! Det er helt grusomt 🥳 

 

Men jeg elsker han uansett. Han vasker seg faktisk alltid med vann etter å ha driti, tror ikke nordmenn gjør det? Uansett, jeg slipper heldigvis å se sporene i boxer’n hans ;) 

Anonymkode: 57b75...36b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...