Gå til innhold

Følges av en energi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I hele dag har jeg blitt fulgt av en energi, det kjennes ikke ut som et spøkelse, mer et vesen. Kjennes ut som noe fra en annen dimensjon som er i kontakt med meg. Noe er det... Hva kan dette være? Småfolk? Nisser?

Anonymkode: 991a0...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig mange har slike vesen som følger etter de. Eksen min hadde to faste, det hendte vi så skyggen til de. Ikke på størrelse som et voksent menneske, men mer som småfolk rundt en meter- ikke barn. Jeg har ingen faste som følger med meg, men skulle ønske det. Selv har jeg et par forskjellige som besøker meg fra tid til annen- men aldri lenge om gangen og dessverre sjeldent. 

Anonymkode: 5591c...695

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig mange har slike vesen som følger etter de. Eksen min hadde to faste, det hendte vi så skyggen til de. Ikke på størrelse som et voksent menneske, men mer som småfolk rundt en meter- ikke barn. Jeg har ingen faste som følger med meg, men skulle ønske det. Selv har jeg et par forskjellige som besøker meg fra tid til annen- men aldri lenge om gangen og dessverre sjeldent. 

Anonymkode: 5591c...695

Jeg har hatt det vanskelig i det siste. Men det kjennes så utrolig merkelig ut.. akkurat som noen som eksisterer i en annen dimensjon. Hva vil de/den? Er de snille? Vil de hjelpe?

Anonymkode: 991a0...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt det vanskelig i det siste. Men det kjennes så utrolig merkelig ut.. akkurat som noen som eksisterer i en annen dimensjon. Hva vil de/den? Er de snille? Vil de hjelpe?

Anonymkode: 991a0...939

Godt spørsmål, som jeg dessverre ikke har svaret på... Jeg tror at når man får besøk slik som både du og jeg gjør er de som oftest snille. Jeg tror ikke de som følget eksen min konstant var helt gode. Jeg har fått besøk av noen som ikke har vært gode også, men bare som har vist seg for meg over kortere tid (minutter). Jeg tenker at du vet svaret selv når du kjenner på energien. Som oftest når jeg får besøk gir det meg en slags ny styrke- så disse besøkene må jo være for å hjelpe. 

Anonymkode: 5591c...695

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...