Gå til innhold

Hva bruker dere? Noen som har prøvd ID?


Sunnys

Anbefalte innlegg

Noen som bruker «bare mineral ID» produkter? Dette er helt rene mineralprodukter. 
jeg bruker primer i bunnen, så legger jeg foundation / pudder over. Dekker utrolig godt, og smelter inn i huden. Bruker kun disse produktene og har ikke noen form for uten hud / kviser/ nupper eller noe. 
får kjøpt på kicks, og enkelte hudsalonger eller på nett. 
har brukt mye ulik sminke, men disse produktene har jeg brukt de siste 15 åra. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde det da det var populært for rundt 10 år siden. Nå ser jeg ikke mange som bruker det, og jeg bruker det ikke selv heller. Finner enkeltprodukter i ulike serier og er fornøyd med det. 

Anonymkode: 4bf50...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker solpudderet til bare minerals siden jeg har det liggende.. Men selve pudderet har jeg ikke brukt på hvertfall 10 år nei. Reagerte på det i form av kløe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser så fet ut i huden av de selv om jeg overhode ikke har fet hud til vanlig. 

Men hvis de funker for deg er jo det supert!

Endret av netpuppy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Blingblingtahei skrev:

Bruker solpudderet til bare minerals siden jeg har det liggende.. Men selve pudderet har jeg ikke brukt på hvertfall 10 år nei. Reagerte på det i form av kløe 

Så rart du reagerte på det. Er jobbet eneste produktet som er 100% rene mineraler, som ikke er tilsatt noe. 
jeg er veldig fornøyd m min hud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser pudret ut, dekker dårlig og så får jeg kviser av det..

Anonymkode: ca171...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det ser pudret ut, dekker dårlig og så får jeg kviser av det..

Anonymkode: ca171...382

Kommer an på hvor mye du vil ha det dekt da. Om en vil ha en naturlig glød, eller om man vil ha hele ansiktet sparklet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke bruke den, må ha flytende foundation. Pudderfoundation legger seg veldig stygt i porene mine, så holder meg unna :)

Men har vært veldig fornøyd med bareMinerals flytende Bb-cream, rescue noe heter den.

Anonymkode: a3ab4...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...