Gå til innhold

Naturlige lepper eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere?

E682903C-DD84-49CE-A236-D32276D7978F.jpeg

Anonymkode: c83ef...3a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naturlige :) 

Anonymkode: f8360...4e3

Skrevet

Jeg tror det er filler i overleppen i hvertfall. Usikker på underleppen, den ser naturlig ut. 

Anonymkode: dbcf8...091

• Liker 9
Skrevet

Tror hun har bitte litt fillers i øvre leppe.

Anonymkode: a10eb...c60

• Liker 2
Skrevet

Ikke naturlig. 

Anonymkode: 499f6...3b2

• Liker 3
Skrevet

Naturlig 

Anonymkode: 0e449...493

Skrevet

Fillers er stygt!!! 
fatter ikke at folk tar d..!

Anonymkode: b9c47...9b5

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fillers er stygt!!! 
fatter ikke at folk tar d..!

Anonymkode: b9c47...9b5

Så du sier at TS har stygge lepper? Eller mener du at hun har naturlige lepper? 

Du har veldig fine lepper TS. Hvis du har tatt fillers så gjetter jeg på at du ikke hat tatt så mye. Har du tatt mye og fått et så naturlig resultat vil jeg gjerne vite hvem du har gått til. 

Anonymkode: 525aa...223

• Liker 3
Skrevet

Det kan se ut som om det er litt fillers i overleppa, men at underleppa er naturlig. Men samtidig er det vanskelig å si ut fra ett enkelt blurry bilde, og når bildet bare viser munnen. 

• Liker 1
Skrevet

Ts her.

De er helt naturlige.

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har fått flere spørsmål om jeg har tatt fillers. Jeg tar det ikke akkurat som et kompliment 🙈 

• Liker 2
Skrevet

Tenkte at jeg var usikker da jeg så bildet. De færreste har så fine lepper naturlig, så da har du vært heldig 😃

De som har kjent deg over tid vil nok vite at du alltid har hatt så fine lepper.

Ville aldri spurt noen det spørsmålet selv, og tipper at en over her er inne på det: de som spør, spør kanskje fordi de vil vite hvor du hadde gått i såfall

Anonymkode: a5d34...5c5

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte at jeg var usikker da jeg så bildet. De færreste har så fine lepper naturlig, så da har du vært heldig 😃

De som har kjent deg over tid vil nok vite at du alltid har hatt så fine lepper.

Ville aldri spurt noen det spørsmålet selv, og tipper at en over her er inne på det: de som spør, spør kanskje fordi de vil vite hvor du hadde gått i såfall

Anonymkode: a5d34...5c5

Tusen takk, det var hyggelig sagt 🥰

Jeg har flyttet til en ny by, kjenner bare noen få her, og har opplevd at noen av deres venner har spurt. Jeg blir jo så satt ut og ler mye, virker sikkert som jeg bare ikke vil innrømme det 😂

Enig med deg, jeg ville heller aldri spurt 😅 Men jeg skal prøve å se på det som et kompliment 🙈

• Liker 1
Skrevet

Du har litt skygge på overleppa og det er ganske vanlig å få om man har fylt i for mye fillers uten å gi leppene/huden tid til å strekke seg ut. Denne skyggen kommer dog ikke kun av fillers, det kommer jo litt an på størrelsen og formen leppene dine har naturlig - men det er nok mange som forbinder skyggen med fillers og automatisk antar det. Synes leppene dine var kjempefine. 

Skrevet

Folk i dag tror jo man har fylt i leppene hvis de ikke er tynne :sleep: 

(Har selv blitt spurt- tok det ikke som en kompliment). 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble også spurt som yngre, da hadde jeg ikke fillers. Nå har jeg tatt litt i kanten mot mimikk-rynker og får komplimenter for så fin munn. Så det er ikke alltid rett det folk antar og mener.

Anonymkode: 63bf3...244

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere?

E682903C-DD84-49CE-A236-D32276D7978F.jpeg

Jeg forstår hvorfor folk tror leppene ikke er naturlige, siden overleppen er fyldig hele veien. Leppene mine er naturlige og fyldige, men overleppen min starter smalt ved munnvikene og er fyldig i front om du skjønner.. Tror det er derfor jeg aldri har blitt spurt om jeg har fylt på. 

Anonymkode: b0cbe...11a

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

De er helt naturlige.

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har fått flere spørsmål om jeg har tatt fillers. Jeg tar det ikke akkurat som et kompliment 🙈 

Jeg synes de ser naturlige ut. Har store lepper selv, og har samme problem som deg. Tom for 20 år siden gikk det rykter om at jeg hadde silikon i leppene🤣 Da var jeg tenåring

Anonymkode: 71473...9b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...