Gå til innhold

Om å stryke på oppkjøring flere ganger før lappen er i boks.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er trailersjåfør?

Anonymkode: 2c189...b17

Er ikke trailersjåfør, men kjenner trailersjåfører som er dyktige. Har selv kun billappen og hatt den i 14 år. Ikke kræsjet i noen eller ulykker ennå.

Anonymkode: dd314...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke trailersjåfør, men kjenner trailersjåfører som er dyktige. Har selv kun billappen og hatt den i 14 år. Ikke kræsjet i noen eller ulykker ennå.

Anonymkode: dd314...b6f

"Jeg kjenner folk som" 😂

Nå får dere gi dere.....

Anonymkode: 51e24...d8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DU kan jekke deg ned. Jeg snakker om at jeg er dyktig i forhold til vanlig bilkjøring, klasse B-lappen. Jeg har ikke lappen til trailer. Jeg har dessuten opplevd å nesten bli nedkjørt av en trailersjåfør og det er mange der ute på veiene som er ruspåvirket også i trailer. Jeg snakker ikke om hvem som er DYKTIGST, jeg snakker om at jeg er en KJØREDYKTIG. 

Anonymkode: 51e24...d8c

Hehe må bare le av sånne som deg som tror de er verdensmestere. du har kun lappen på låntid de første årene. Er lett å miste lappen da enn etter noen år. Bra du er kjøredyktig, men du er ikke verdensmester som du tror.

Anonymkode: dd314...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hehe må bare le av sånne som deg som tror de er verdensmestere. du har kun lappen på låntid de første årene. Er lett å miste lappen da enn etter noen år. Bra du er kjøredyktig, men du er ikke verdensmester som du tror.

Anonymkode: dd314...b6f

Hvor har du det fra at jeg tror at jeg er verdensmester?????

Anonymkode: 51e24...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg strøk 3 ganger og bestå 4 forsøket. Det er ikke fordi jeg er dårlig sjåfør men jeg var ekstremt nervøs og reagere likt til alt eksamenslignende situasjoner. Jeg bestå fjerde gangen fordi kjørelæreren min ble med. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du det fra at jeg tror at jeg er verdensmester?????

Anonymkode: 51e24...d8c

Du uttaler deg sånn

Anonymkode: dd314...b6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, moon_child skrev:

Jeg strøk 3 ganger og bestå 4 forsøket. Det er ikke fordi jeg er dårlig sjåfør men jeg var ekstremt nervøs og reagere likt til alt eksamenslignende situasjoner. Jeg bestå fjerde gangen fordi kjørelæreren min ble med. 

Enda flere som meg 🙌

Anonymkode: 51e24...d8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå jeg er bedre sjåfør nå enn da jeg var da jeg fikk lappen for 14 år siden.

Anonymkode: dd314...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du uttaler deg sånn

Anonymkode: dd314...b6f

Eh, nei.

Anonymkode: 51e24...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud, er jo en grunn for at man stryker. Når man stryker så er man ikke kjøredyktig, hadde du vært god sjåfør så hadde du bestått. 

Om du er flink no, det tviler jeg ikke på - du har jo bestått og fått lappen så du KAN jo kjøre bil. 

Hvorfor er det så pokkers viktig å poengtere at du kan kjøre bil? Om noen sier no annet sleng sertifikatet i trynet dems. 

Jeg hadde litt ræva holdning isted og lot meg rive med å irritere deg. Ikke meningen faktisk - beklager det.

Anonymkode: fc2d5...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strøk første gang, var helt kvalm og skjelven av nervøsitet, klarte ikke tenke ordentlig. Sensor var helt jævlig også, det hadde snødd, jeg hadde mensensmerter og var forkjølet... 

Mange grunner til at folk stryker, nervøsitet var min hovedgrunn, og kunne fort strøket 2 gangen også, men da var den nye sensoren veldig mild og rolig så det gikk fint. Hadde jeg fått samme sensor som første gang hadde jeg sikkert strøket igjen... 

Tror ikke det har noe å gjøre med dårlige egenskaper når man faktisk klarer å ta lappen til slutt! Man får den jo fordi man er god nok!

Dessuten er det også veldig viktig å vedlikeholde og kjøre jevnlig. Alle blir dårlige sjåfører av la bilen støve ned i garasjen for lenge

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vil påstå jeg er bedre sjåfør nå enn da jeg var da jeg fikk lappen for 14 år siden.

Anonymkode: dd314...b6f

Det er du helt sikkert. Hvor firkantet går det an å tolke det jeg skriver?

Anonymkode: 51e24...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er du helt sikkert. Hvor firkantet går det an å tolke det jeg skriver?

Anonymkode: 51e24...d8c

Er gøy å erte deg for du blir så hissig :)

Anonymkode: dd314...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men herregud, er jo en grunn for at man stryker. Når man stryker så er man ikke kjøredyktig, hadde du vært god sjåfør så hadde du bestått. 

Om du er flink no, det tviler jeg ikke på - du har jo bestått og fått lappen så du KAN jo kjøre bil. 

Hvorfor er det så pokkers viktig å poengtere at du kan kjøre bil? Om noen sier no annet sleng sertifikatet i trynet dems. 

Jeg hadde litt ræva holdning isted og lot meg rive med å irritere deg. Ikke meningen faktisk - beklager det.

Anonymkode: fc2d5...962

Ja at man er kjøredyktig når man har lappen er fakta, og det er vi enige. 

Men det at man ikke er kjøredyktig om man stryker på en oppkjøring pga nervøsitet, kan du ikke si. Det er jo kun i det eksamensøyeblikket av nervekaoset kommer, som flere her har delt erfaringer fra, om du har lest. 

Anonymkode: 51e24...d8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er gøy å erte deg for du blir så hissig :)

Anonymkode: dd314...b6f

Og jeg synes det er gøy at du tror at jeg blir hissig. Her i sofaen sitter jeg jo og humrer av deg :)

Anonymkode: 51e24...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og jeg synes det er gøy at du tror at jeg blir hissig. Her i sofaen sitter jeg jo og humrer av deg :)

Anonymkode: 51e24...d8c

Ok men da er vi enige da :) Skal vi kapp kjøre sammen? ;)

Anonymkode: dd314...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sommerfugl154 skrev:

Jeg strøk første gang, var helt kvalm og skjelven av nervøsitet, klarte ikke tenke ordentlig. Sensor var helt jævlig også, det hadde snødd, jeg hadde mensensmerter og var forkjølet... 

Mange grunner til at folk stryker, nervøsitet var min hovedgrunn, og kunne fort strøket 2 gangen også, men da var den nye sensoren veldig mild og rolig så det gikk fint. Hadde jeg fått samme sensor som første gang hadde jeg sikkert strøket igjen... 

Tror ikke det har noe å gjøre med dårlige egenskaper når man faktisk klarer å ta lappen til slutt! Man får den jo fordi man er god nok!

Dessuten er det også veldig viktig å vedlikeholde og kjøre jevnlig. Alle blir dårlige sjåfører av la bilen støve ned i garasjen for lenge

Det er så fint å lese at jeg ikke er/var alene om dette 🙌 det sier jo noe om eksamensformen "oppkjøring", den passer ikke for alle. Reflekterte mye rundt dette da jeg strøk. 

Anonymkode: 51e24...d8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok men da er vi enige da :) Skal vi kapp kjøre sammen? ;)

Anonymkode: dd314...b6f

Nei takk, jeg er for trafikksikkerhet.

Anonymkode: 51e24...d8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...