Gå til innhold

Hvordan få endret fødselsår i pass og andre offentlige dokumenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 48 år, født i 1972, men føler og identifiserer meg som en 25 åring. Hvordan går jeg frem for å få endret fødselsåret til 1995? Må jeg bruke advokat?

Anonymkode: fd64c...0b2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, da må du bruke advokat. Advokaten blir sikkert glad for å dra inn en haug med bortkastede penger fra deg :sarkasme:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre å skrive at du er 15, da kan du gjøre akkurat hva du vil uten å komme i fengsel!

Anonymkode: 4947f...3ce

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så godt å se flere! Skal i gang med prosessen selv. Jeg ser gjerne ut som en kvinne ca 30, men identifiserer meg som en 7 år gammel hingst.

Anonymkode: 74296...66e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at det er mange brukere her inne som burde ha vært på skolebenken men som dessverre må sitte i karantene for tiden!

Anonymkode: 6303d...34b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤦‍♀️ Reminder to myself, ikke gå inn på tråder du er skeptisk til. 

Anonymkode: 9b697...fc7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du skaffe deg en helt ny identitet. Det er mulig, men det koster, både i kroner og forsakelse av alle tidligere kontakter.

Anonymkode: 1b7f5...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si ifra om du finner en løsning!

Jeg er 35 men identifiserer meg som en 53-åring. Skulle gjerne gjort dette offisielt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på noe lignende, jeg identifiserer meg som en koffert, hvor kan jeg skifte kjønn til det? Jeg vil fly billig rundt hele verden. 

Anonymkode: d08e0...9d7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er 48 år, født i 1972, men føler og identifiserer meg som en 25 åring. Hvordan går jeg frem for å få endret fødselsåret til 1995? Må jeg bruke advokat?

Anonymkode: fd64c...0b2

Her må du ringe Brynjar Meling, han er den eneste som kan få det til. Må sikkert helt til menneskerettsdomstolen i Haag så det vil nok koste noen hundrelapper. Som «25» åring burde ikke det være noe problem da du er «ung» og kan jobbe en hel del.

Hold oss oppdatert.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på noe lignende, jeg identifiserer meg som en koffert, hvor kan jeg skifte kjønn til det? Jeg vil fly billig rundt hele verden. 

Anonymkode: d08e0...9d7

Du vet at du da må sitte i lasterommet med haugevis av andre kofferter over deg? Og uten oksygentilførsel? 

 

Anonymkode: 384b9...3aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at du da må sitte i lasterommet med haugevis av andre kofferter over deg? Og uten oksygentilførsel? 

 

Anonymkode: 384b9...3aa

Neida, jeg er cabin size. 

Anonymkode: d08e0...9d7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 30åra, men er en gammel sjel og føler meg mest hjemme med pensjonistene. Pensjonistlivet here I come!

Skal i ekstraordinært statsråd tredje fredag etter første fullmåne i 2021.

Anonymkode: e08cb...17e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...