Gå til innhold

Eggløsningsslim i flere dager etter EL


Love90

Anbefalte innlegg

Er idag 4 dpo og har fortsatt EL slim.. hadde 3 dager med skikkelig mye EL slim før positiv EL test, etter EL så har jeg nå 4 dpo fortsatt litt blankt strekkbart slim når jeg er på do. Ikke så mye som når jeg skal ha EL men litt hver gang jeg er på do... vet EL har vært da jeg har alle symptomer på at den er forby som super ømme bryster osv, og det får jeg bare etter EL. Noen som har peiling på om det er normalt at EL slimet kan henge i noen dager etter EL? Har dobbel sjekket på eggløsningstester igår og idag men den er veldig negativ. 

Endret av Love90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplev det samme selv. Om det er normalt eller ikke vet jeg ikke, men har hvert fall opplevd å ha det flere dager etter EL selv;) Får satse på at det bare er positivt sånn at det er et godt miljø for svømmerne å komme seg oppover:) Lykke til! 

Anonymkode: 78cef...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplev det samme selv. Om det er normalt eller ikke vet jeg ikke, men har hvert fall opplevd å ha det flere dager etter EL selv;) Får satse på at det bare er positivt sånn at det er et godt miljø for svømmerne å komme seg oppover:) Lykke til! 

Anonymkode: 78cef...cb7

Fint å høre flere som har opplevd dette, finner ikke noe om dette på nettet heller så tydeligvis ikke så vanlig 🙄 men du var sikker på at EL hadde skjedd før etter dette slimet? Og hvor lenge varte det hos deg? Idag er det knusk tørt oppi der så virker som det har gitt seg😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2020 den 10.34, Love90 skrev:

Fint å høre flere som har opplevd dette, finner ikke noe om dette på nettet heller så tydeligvis ikke så vanlig 🙄 men du var sikker på at EL hadde skjedd før etter dette slimet? Og hvor lenge varte det hos deg? Idag er det knusk tørt oppi der så virker som det har gitt seg😅

Ja brukte eggløsningstester jeg og. Og hadde EL ganske så eksakt hver mnd. Mener å huske jeg opplevde det i noen perioder og at det kunne være sånn 3-4 dager etter. For jeg tok flere tester siden det ikke gikk over, men da var EL test negativ. Sikkert bare ekstra fruktbar 😅

Anonymkode: 78cef...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...