Gå til innhold

Noen synske i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har vert flere synske gjennom historien. Finnes det noen i Norge i dag som hjelper folk? Virker som de isåfall er veldig skjulte og ikke kjente.

Anonymkode: 44b00...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vert flere synske gjennom historien. Finnes det noen i Norge i dag som hjelper folk? Virker som de isåfall er veldig skjulte og ikke kjente.

Anonymkode: 44b00...4de

Det finnes folk som utgir seg for å være synske, som f.eks folk i FrP som mener Norge blir et høl om x antall år. Og så finnes det realister, altså folk som mener FrP er søppel og folk som stemmer på dem er mentalt utfordret.

Anonymkode: 3756a...be0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snåsamannen og Michael Winger er de jeg kjenner til. Men ingen av dem er vel aktuelle å gå til, i og med at Snåsamannen er så gammel, og Winger bare gjør husrens nå. Ellers er det nok mange i det skjulte ja, og hvorfor skulle de stå frem med den hetsen som er mot synske i dag? Bare man nevner navnene her på forumet så kommer ulvene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg et klarsynt og healer. Men har nettopp starta med det, så er bare på prøvestadiet 😄

Anonymkode: ec396...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg et klarsynt og healer. Men har nettopp starta med det, så er bare på prøvestadiet 😄

Anonymkode: ec396...711

Det er bare tull - absolutt ingen er klarsynt og er i stand til å heale. Dessverre så er det mange som går på dette humbuget. 
Fortvilede mennesker som bare blir utnyttet. 

Anonymkode: 88f1d...c2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cleopatra70 skrev:

Snåsamannen og Michael Winger er de jeg kjenner til. Men ingen av dem er vel aktuelle å gå til, i og med at Snåsamannen er så gammel, og Winger bare gjør husrens nå. Ellers er det nok mange i det skjulte ja, og hvorfor skulle de stå frem med den hetsen som er mot synske i dag? Bare man nevner navnene her på forumet så kommer ulvene.

Føler meg ikke som en ulv, men dessverre så er synskhet bare bedrageri. Utnyttelse av sårbare mennesker. 

Anonymkode: 88f1d...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare tull - absolutt ingen er klarsynt og er i stand til å heale. Dessverre så er det mange som går på dette humbuget. 
Fortvilede mennesker som bare blir utnyttet. 

Anonymkode: 88f1d...c2d

Dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg et klarsynt og healer. Men har nettopp starta med det, så er bare på prøvestadiet 😄

Anonymkode: ec396...711

Så spennende! Har du nyoppståtte evner? Jeg har selv merket mer og mer de siste årene at jeg kan heale meg selv. Har gått til healer sporadisk i mange år og fått mye bedre hjelp der for muskelsmerter enn jeg gjorde hos fysioterapeuter og alle andre lignende terapeuter. Satt en dag hjemme hos meg selv og holdt på et vondt sted, og plutselig begynte noe å skje. Jeg merket det på samme måte som når jeg er hos healer, økte smerter i området og smerter som strålte til andre vonde steder. Og siden den gang har jeg faktisk klart å løse opp i vond muskulatur selv, på denne måten😊

Det er alltid like komisk når noen som ikke tror på dette kommer innom sånne tråder, og er så skråsikre på at healing og klarsynthet ikke er mulig. Men hvordan kan de vite når de de aldri har opplevd det vi har opplevd? Vi vet at dette er mulig, så får skeptikerne være så «skråsikre» de bare vil😄

Anonymkode: b6f86...355

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så spennende! Har du nyoppståtte evner? Jeg har selv merket mer og mer de siste årene at jeg kan heale meg selv. Har gått til healer sporadisk i mange år og fått mye bedre hjelp der for muskelsmerter enn jeg gjorde hos fysioterapeuter og alle andre lignende terapeuter. Satt en dag hjemme hos meg selv og holdt på et vondt sted, og plutselig begynte noe å skje. Jeg merket det på samme måte som når jeg er hos healer, økte smerter i området og smerter som strålte til andre vonde steder. Og siden den gang har jeg faktisk klart å løse opp i vond muskulatur selv, på denne måten😊

Det er alltid like komisk når noen som ikke tror på dette kommer innom sånne tråder, og er så skråsikre på at healing og klarsynthet ikke er mulig. Men hvordan kan de vite når de de aldri har opplevd det vi har opplevd? Vi vet at dette er mulig, så får skeptikerne være så «skråsikre» de bare vil😄

Anonymkode: b6f86...355

Nja ikke helt nyoppståtte. Jeg har drømt og visst ting så lenge jeg kan huske, men evnene utviklet seg mye mer det siste året. Jeg har alltid hatt det i meg, men har ikke forstått det helt. Nå healer jeg venner og bekjente og bruker klarsyn sammen med healing. Jeg kan også lese mennesker via bilde, men jeg må gå inn i en slags sone for å få det til. Men noen ganger får jeg inn beskjeder, og da er det bare å lukke øynene for å se hva som kommer. 😊

Anonymkode: ec396...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...