Gå til innhold

13 dpo sterk nok strek?


Erosrose

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vanskelig å si. Er vel litt individuelt? Det viktigste er at den øker litt annenhver dag kanskje? Og er dette babyplan? Jeg fikk denne i dag(11dpo): 

 

 

835ADBE4-33A6-44D9-9F9D-7170B0347CC2.jpeg

Anonymkode: 8e8e3...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å si. Er vel litt individuelt? Det viktigste er at den øker litt annenhver dag kanskje? Og er dette babyplan? Jeg fikk denne i dag(11dpo): 

 

 

835ADBE4-33A6-44D9-9F9D-7170B0347CC2.jpeg

Anonymkode: 8e8e3...205

ja håper det... min øker jo den også, men det går jo litt sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Erosrose skrev:

ja håper det... min øker jo den også, men det går jo litt sakte.

Hvis du tester hver dag vil det kanskje virke litt sakte, men kanskje hvis du tester annenhver dag så vil det føles som større økninger? :) Men det er vanskelig.. tester hver dag selv 😅

Anonymkode: 8e8e3...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tester hver dag vil det kanskje virke litt sakte, men kanskje hvis du tester annenhver dag så vil det føles som større økninger? :) Men det er vanskelig.. tester hver dag selv 😅

Anonymkode: 8e8e3...205

ja, den har jo blitt sterkere... men føler det tar sp lang tid. redd at det skal gå galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Erosrose skrev:

Har denne streken bra styrke til å være 13 dpo? 😊

Jeg fikk første positiv test 9 dpo, da var den veeeldig svak. 

20200917_114223.jpg

Jeg synes dette er kjempe fin til å være 13 dpo😃

her er min 13 dpo sist jeg ble gravid! Synes din og min er veldig like jeg 😃 

52940396-4880-4DFD-88E6-8AFAFF209FDE.jpeg

Endret av Love90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Love90 skrev:

Jeg synes dette er kjempe fin til å være 13 dpo😃

her er min 13 dpo sist jeg ble gravid! Synes din og min er veldig like jeg 😃 

52940396-4880-4DFD-88E6-8AFAFF209FDE.jpeg

ja de var ganske like :) fikk du positiv før dette?

jeg fikk positiv fra 9 dpo, derfor jeg syntes det tar litt lang tid for den å øke... men er kanskje bare jeg som er paranoid å hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Erosrose skrev:

ja de var ganske like :) fikk du positiv før dette?

jeg fikk positiv fra 9 dpo, derfor jeg syntes det tar litt lang tid for den å øke... men er kanskje bare jeg som er paranoid å hehe

Jeg fikk negativ 9 og 10 dpo. Men jeg tror jeg regnet 1 dpo dagen etter positiv EL test sist jeg prøvde.. så var vel 8 og 9 dpo jeg fikk negativ egentlig. men jeg testet ikke før 13 dpo igjen. Jeg er veldig sikker på at den fine testen der skal du ikke bekymre deg over! Er uansett en veldig fin økning ifra de testene du la ut på IKM tråden. Og den har tydelig økt! Det virker så lite økning i starten når man får positiv test tidlig. Men når du er over IKM om et par dager så skal du se den blir enda sterkere ! De øker mye kjappere etter IKM på testene. Det er da man ser skikkelig økning som jeg har erfart utifra sist jeg ble gravid. Var ikke så mye økning fra 13-14 dpo. Men 15 dpo var den mye sterkere.
Du har ingenting å bekymre deg for! Men jeg skjønner uansett at du tenker for jeg er sånn selv. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en fin test og strek! :) Fra nå av er det ikke vits å teste mer med strimler. De er veldig dårlig på styrkeøkning fremover og skaper unødig bekymring... Ta digitale med jevnlig mellomrom slik at du får de økningene som er der om du vil sjekke hcg-nivå. Ellers er det bare å lene seg tilbake og nyte at du er gravid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...