Gå til innhold

Hvordan vet man om man er blokkert på mobil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle sende en melding til en i familien som har bursdag, men det gikk ikke? Jeg har iphone, og da jeg trykket på "send" (den grønne knappen med pil i sms-meldingen) så gikk det ikke. Ingenting skjedde, meldingen ble stående og knappen reagerte ikke på gjentatte forsøk på å trykke send.

Sendte derfor en testmelding til sønnen min på sms for å se. Det gikk helt greit. 

Sendte en testmelding til, til en annen person, og det gikk også helt greit.

Er jeg blokkert? Er det sånn man merker det? Går det ikke an å sende melding overhodet da? Eller blir den sendt, men blir stående i displayet ditt som "ikke levert"? (det siste hadde jeg trodd om man var blokkert) Men funker det sånn på iphone at man ikke får sendt sms'en overhodet?

Anonymkode: b4399...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Normalt når en melding ikke går i gjennom kommer det rødt utropstegn rundt den. 
Slik du beskriver høres det mer ut som du har lagt inn en sperre hos deg? Jeg vet ikke, jeg blokkerer ikke og har aldri blitt blokkert. 

Anonymkode: 937ac...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google er din venn....

Hvis du er en Apple-bruker, kan du finne ut om nummeret ditt er blokkert ved å sende en melding. Send en SMS til personen og se på meldingene. Hvis den personen blokkerte nummeret ditt, vil SMS aldri endre status til Les. Det forblir i leveret status, det er mulig at de blokkerte nummeret ditt.

Anonymkode: 03633...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

normalt sett om du prøver å ringe kommer du deg aldri gjennon, det høres ut som det er opptatt på den andre linjen. (og dette er konstant) Ikke at dem er opptatt

Anonymkode: f5e20...785

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...