AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #1 Del Skrevet 17. september 2020 Jeg er gravid, og har et så sterkt ønske om å kalle babyen Ingvild. Samboeren min vil derimot ikke dette. Klarer ikke å like noen andre forslag, fordi jeg ELSKER Ingvild! Noen forslag til navn i samme gate, som er like fine? Anonymkode: 6690b...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillfrid Skrevet 17. september 2020 #2 Del Skrevet 17. september 2020 Ingrid, Vilde, Gunhild, Ingeborg, Astrid, Solveig, Liv, Lillian, Vilja Jeg digger forresten navnet Ingvild, kanskje mannen din venner seg til tanken etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #3 Del Skrevet 17. september 2020 Ingrid, Ingunn, Ingeborg. Anonymkode: 0ce38...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #4 Del Skrevet 17. september 2020 Irmelin❤️ Anonymkode: 67758...c2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #5 Del Skrevet 17. september 2020 Ingvei/Ingveig, Inger eller Idunn/Idun? Jeg syns Ingvild er kjempefint, og liker disse også. Og vi hadde samme utfordring, mannen hadde en litt annen navnesmak enn meg (vi endte opp med et av alternativene der til slutt). Anonymkode: 296bf...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. september 2020 #6 Del Skrevet 17. september 2020 Jeg ville tatt Vilde da ♥ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå