Gå til innhold

Veldig merkelig spørsmål om sæd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer oppriktig på dette, og har egentlig ingen å spørre om det fordi det er litt kleint at jeg ikke kan/vet dette?

Jeg har kjæreste/samboer. Han er den eneste jeg har hatt sex med. Alt er bra, men vi tenker på å prøve å få barn etterhvert, og da kommer jeg til selve spørsmålet. Når vi har sex så renner sæden alltid ut med en gang av meg, føler jeg må løpe på toalettet rett etter samleie. Er det vanlig? Hører jo om par som ligger lenge å koser etter sex, det funker dårlig her. Spørsmålet er jo om jeg bør ligge lenge med sæden inni meg/prøve å få den lenger inn for å evt bli gravid?

Anonymkode: a267c...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alt som renner ut igjen. Jeg har alltid gått på do etter sex, for å «tømme» ( i mangel på bedre ord), og aldri hatt problem me å bli gravid. 

 

Det er gjerne de som sliter med å bli gravid som blir liggende å holde på sæden, slik at flere av svømmerne eventuelt når fram, for å øke sjangsen. 

Anonymkode: c9eee...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på akkurat det samme sist jeg prøvde på å bli gravid, jeg hater å kjenne at det renner ut og jeg blir klissete på lårene, så jeg springer på do med en gang og sitter lenge og vasker meg etterpå. Tror kanskje jeg lå i noen minutter ekstra når vi prøvde men det var det. Blir gravid på første forsøk. Så det er nok noen sædceller som rekker å svømme langt nok til at alt ikke renner ut.. 

Anonymkode: 19e82...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at den mengden som trengs for å bli gravid allerede er der oppe når det "overflødige" renner ut. Jeg gjorde som den over her å lå noen minutter etterpå bare for å ha "gjort mitt" i forsøket. Ha en liten dorull på nattbordet så bruker du papir til å holde for så det ikke renner ut. 

Anonymkode: 4a577...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...