Gå til innhold

Bio på tinder


Fjellgeita27

Anbefalte innlegg

Er det best å skrive i bioen på tinder

Leter etter noen å dele livet med 

eller

Leter etter en kjæreste ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leter etter en kjæreste er best, synes jeg.

Jeg leter også etter noen å dele livet med, men det starter med jo med en kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv i stikkordsform hvor du bor, hva du søker, barn og evt. samværsuker, hobbyer (noen av dem ihvertfall), interesser og hva du søker i en mann. Da slipper du forhåpentlig vis unna de useriøse.Husk gode bilder. Det innebærer ikke rumpe og puppebilder. Da tiltrekker du deg de som bare skal pule nå. Godt ansiktsbilde og kroppsbilder MED klær på. Dvs. string osv. er ikke tema. Ihvertfall bør den være under. Redigerte bilder da redigeres de slik at det ikke synes og masse sminke er nogo. Vær naturlig og fremstå slik du gjør i virkeligheten. Bilder der du gjør ting du liker og jeg har også et jobbrelatert bilde noe jeg får en del kommentarer på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fjellgeita27 skrev:

Er det best å skrive i bioen på tinder

Leter etter noen å dele livet med 

eller

Leter etter en kjæreste ? 

Huff du må i hvert fall ikke bruke det nicket der, og heller ikke antyde noe i den retningen, total turn-off!

Anonymkode: 4eb04...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Huff du må i hvert fall ikke bruke det nicket der, og heller ikke antyde noe i den retningen, total turn-off!

Anonymkode: 4eb04...e27

Amen!

Jeg er så driiiiit lei av fjellgeiter og toppturdamer, finnes det ingen andre interesser blant norske damer?

Anonymkode: 8182e...da6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Amen!

Jeg er så driiiiit lei av fjellgeiter og toppturdamer, finnes det ingen andre interesser blant norske damer?

Anonymkode: 8182e...da6

Norske kvinner ifølge bio og facebook: liker reise, shopping og fjellturer. Og hunder.

Har kvinner egentlig hobbyer???

Anonymkode: fa9d2...6d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner ifølge bio og facebook: liker reise, shopping og fjellturer. Og hunder.

Har kvinner egentlig hobbyer???

Anonymkode: fa9d2...6d4

Det er for å fremstå sporty og være i god form, men de avsløres når bildet er fra Besseggen eller Galdhøpiggen. 

Hadde det bare vært bilde fra toppen av Tåga i det minste så hadde det vært bedre. Da ser du ihvertfall ned på de som er på Innerdalstårnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Amen!

Jeg er så driiiiit lei av fjellgeiter og toppturdamer, finnes det ingen andre interesser blant norske damer?

Anonymkode: 8182e...da6

I min målgruppe er det utrolig mye kajakk.  Litt sånn neitakk for meg. 

M52

Anonymkode: 58fe4...dee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

I min målgruppe er det utrolig mye kajakk.  Litt sånn neitakk for meg. 

M52

Anonymkode: 58fe4...dee

16-åringer fra Fredrikstad???

Anonymkode: fa9d2...6d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I min målgruppe er det utrolig mye kajakk.  Litt sånn neitakk for meg. 

M52

Anonymkode: 58fe4...dee

Enig, de bør ha beina godt planta på landjorda <500 moh.

Anonymkode: 4eb04...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

16-åringer fra Fredrikstad???

Anonymkode: fa9d2...6d4

16-åringer skal ikke være på Tinder.  Tenker mer på 45-55. 

Anonymkode: 58fe4...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner ifølge bio og facebook: liker reise, shopping og fjellturer. Og hunder.

Har kvinner egentlig hobbyer???

Anonymkode: fa9d2...6d4

Synes det er mange med bilder av hundene sine. Greit for min del at de legger det ut egentlig, jeg hater hunder så lett for meg å sile ut slike damer men hadde vært enda bedre med et filter.

Anonymkode: 21a69...518

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Skriv i stikkordsform hvor du bor, hva du søker, barn og evt. samværsuker, hobbyer (noen av dem ihvertfall), interesser og hva du søker i en mann. Da slipper du forhåpentlig vis unna de useriøse.Husk gode bilder. Det innebærer ikke rumpe og puppebilder. Da tiltrekker du deg de som bare skal pule nå. Godt ansiktsbilde og kroppsbilder MED klær på. Dvs. string osv. er ikke tema. Ihvertfall bør den være under. Redigerte bilder da redigeres de slik at det ikke synes og masse sminke er nogo. Vær naturlig og fremstå slik du gjør i virkeligheten. Bilder der du gjør ting du liker og jeg har også et jobbrelatert bilde noe jeg får en del kommentarer på. 

Jeg swiper som regel til venstre på folk som gidder å skrive sånne «om meg»-stiler i bioen. Men det er da meg 

Anonymkode: 3a7e3...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Huff du må i hvert fall ikke bruke det nicket der, og heller ikke antyde noe i den retningen, total turn-off!

Anonymkode: 4eb04...e27

Hvorfor ikke det? Jeg synes det er sjarmerende... ei fjellgeit forbinder jeg med ei som er glad i naturen og som er sterk og sta og målrettet til å nå toppen, og er som regel kosklein hvis de får riktig kos. Får hun ikke riktig kos stanger hun deg utfor fjellet, for hun liker ikke å bli pillet på nesen. På sett og hvis ikke så ulik ei drømmedame for de fleste, som trenger å holdes på plass...

Unnskyld TS, det er ikke meningen å sammenligne deg med ei geit, men noe av sammenligningen må vel stemme...

Jeg ville gått for "En kjæreste og dele livet med" da innegår det at du er kjærlig og liker kos, målrettet og ser frem over i tid. Det å være sta kommer jo ikke frem her da, men jeg synes det er positivt... uten motstand synes jeg blir for enkelt🙄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Amen!

Jeg er så driiiiit lei av fjellgeiter og toppturdamer, finnes det ingen andre interesser blant norske damer?

Anonymkode: 8182e...da6

Er vel noko som tilseier at du ikkje er i målgruppa te fjellgeiter og toppturdamer.

Ser gjerne at damer skriv i bioen sin kva interesser dei har så eg kan luke ut dei som ikkje har kompatible interesser med meg.

Anonymkode: 34af6...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her! Merkelig at dette ble en diskusjon om nicket mitt og ikke mitt spørsmål! 
Jeg er glad i å gå på fjellet, men er like glad i å sitte i sofaen og se Tv, bake eller bygge noe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Fjellgeita27 skrev:

Ts her! Merkelig at dette ble en diskusjon om nicket mitt og ikke mitt spørsmål! 
Jeg er glad i å gå på fjellet, men er like glad i å sitte i sofaen og se Tv, bake eller bygge noe! 

Du skjønner, du er ikke eneste på tinder med tindefoto, 90% av kvinnene på Tinder tror dette trekker 100% av mennene.

Fremstå gjerne sporty, men dropp topptur-, kajakk, sykkel- og helsestudiobildene.

Ha heller strandbilder, koselige kafèbilder og bilder med deg i fokus, ikke Geiranger eller Besseggen.

Skriv at du leter etter en kjæreste, en å dra på tur i skogen med, hyttetur, se film og reise med f.eks.

Skriv for all del ikke at du ser etter «drømmemannen». 

Anonymkode: 4eb04...e27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂 Har virkelig ikke noe tindefoto, kajakk bilde eller noen av de andre bildene du foreslår! Har et litt sporty bilde, vanlige bilder og litt mer pyntet bilder. 
 

Men takk for svar på spørsmålet 👍🏼

Endret av Fjellgeita27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2020 den 1.18, Fjellgeita27 skrev:

Er det best å skrive i bioen på tinder

Leter etter noen å dele livet med 

eller

Leter etter en kjæreste ? 

Det er alt etter hva du er ute etter, for de to tingene der er ikke helt det samme i mitt hodet.

«Noen å dele livet med» - jeg er seriøs og ønsker å få dette til å fungere.

«Leter etter en kjæreste» - jeg ser meg litt rundt, er ikke super seriøs, vet ikke helt hva jeg gjør her og hva jeg ser etter.

Anonymkode: 77bdc...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert svar! 👍🏼 
 

Vet virkelig hva jeg ser etter, er seriøs og ønsker å få et forhold til å fungere! 🤞🏼
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...