Jump to content
AnonymBruker

Kvinne, ikke cis

Recommended Posts

AnonymBruker
9 hours ago, Uatskillelig said:

Ja. De trenger psykolog for å bearbeide sorgen over å ikke være det biologiske kjønnet de føler seg som. De trenger også psykolog for å takle all hetsen og diskrimineringen, samt alle fordommene de møter. En del trenger også traumebehandling fordi de har vært utsatt for vold på grunn av sin kjønnsidentitet. 

Det de ikke trenger behandling for er derimot transseksualismen - for det er ikke en sykdom. De trenger behandling for å takle samfunnets fordømmelse knyttet til deres virkelighet.

Feil, de trenger penger og midler til forskning på en kur. Alt kan fikses med avansert nok teknologi. Det er mye bedre om dette løses så man "føler" seg som det kjønnet man faktisk er. Det er sannsynligvis mye enklere å fikse hodet enn kroppen for å si det sånn.

Anonymkode: 24cd0...42e

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi må ikke se vekk i fra alle de homofobiske foreldrene som sier barna sine er trans, fordi de vil ikke ha lesbiske eller homofile barn. Fordi gutten deres liker rosa og vil ha på seg kjoler, eller jenta leker med biler og vil ikke ha langt hår fordi det er i veien for lek. 

Anonymkode: ae5bc...7ca

Transpersoner møter mye mer fordommer enn homofile, så det er utrolig urealistisk at foreldre som er homofober heller vil at barnet skal være trans? Det henger ikke på greip, da transpersoner er mye oftere diskriminert enn homofile. Det er ikke slik det fungerer i det hele tatt. Man kan ikke bare bestemme at et barn skal være trans. 

Anonymkode: 646ac...40d

Hannah80
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neste år:

LGBTQWERTYUIOP+++=/—-

Anonymkode: 56edc...3be

Snart kommer det en forkortelse av forkortelsen.  

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Transpersoner møter mye mer fordommer enn homofile, så det er utrolig urealistisk at foreldre som er homofober heller vil at barnet skal være trans? Det henger ikke på greip, da transpersoner er mye oftere diskriminert enn homofile. Det er ikke slik det fungerer i det hele tatt. Man kan ikke bare bestemme at et barn skal være trans. 

Anonymkode: 646ac...40d

Nei, man kan ikke bare bestemme at barn skal være trans. Men barn stoler på at foreldre vet hva som er best for de, og de vet bare det de blir fortalt.
Om en gutt sier : Jeg vil ha den leken
Mor sier : Den er kun for jenter
Gutten tenker da at, jeg vil fortsatt ha den leken, derfor er jeg jente.
Og dette skjer selfølgelig ikke bare etter en gang, men skjer igjen og igjen til barnet sier de er jente.

Og det skal ikke masse søking på SoMe til for å se flere lesbiske og homofile tenåringer som har blitt kastet ut av foreldrene pga legning ,men nå er aksepterte fordi de nå er "hetero".
Du må ikke undervurdere homofobien til folk. 
Bare se på Iran og datteren til Cher som eksempel.

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, man kan ikke bare bestemme at barn skal være trans. Men barn stoler på at foreldre vet hva som er best for de, og de vet bare det de blir fortalt.
Om en gutt sier : Jeg vil ha den leken
Mor sier : Den er kun for jenter
Gutten tenker da at, jeg vil fortsatt ha den leken, derfor er jeg jente.
Og dette skjer selfølgelig ikke bare etter en gang, men skjer igjen og igjen til barnet sier de er jente.

Og det skal ikke masse søking på SoMe til for å se flere lesbiske og homofile tenåringer som har blitt kastet ut av foreldrene pga legning ,men nå er aksepterte fordi de nå er "hetero".
Du må ikke undervurdere homofobien til folk. 
Bare se på Iran og datteren til Cher som eksempel.

Ja. Dette er alarmerende. Transideologien er skadelig for både kvinnerettigheter og for  aksept for homofile/lesbiske. 

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neste år:

LGBTQWERTYUIOP+++=/—-

Jeg er så drittlei disse bokstavene og vil egentlig melde meg ut. Men det går jo ikke 😅

Anonymkode: 4c9b9...888

Annonse