Jump to content
AnonymBruker

Hvor ofte har dere byttet jobb i livet?

Recommended Posts

AnonymBruker

Hvordan skal jeg telle det da tro? Har hatt 4 hovedjobber på deltid men alltid hatt små tilleggsjobber. Og så sommer-og feriejobber hver sommer og påske fra jeg var 15 til 18 da. Jeg er en person som aldri vil få gullklokke for lang og tro tjeneste, det betyr heller ingenting. Jeg jobber samvittighetsfullt der jeg er, til jeg er lei. DA går jeg videre. 

Anonymkode: 8e76d...c4f

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ferdig med studier da jeg var 26 år. Hadde en jobb som ikke var relevant for utdannelsen i 3 år mens jeg søkte jobb. Fant den til slutt og har vært her i 5 år nå, satser på å bli ut karrieren, men man vet jo aldri. Er 35 år gammel. 

Anonymkode: 0621f...e93

AnonymBruker

2 jobber - 6 år. Vært 4 år på nåværende jobb. Har jobbet som freelancer som tilleggsjobb i flere år da. Hvis det teller blir det flere jobber... :) Er 27. 

Anonymkode: a8d02...de1

AnonymBruker

Er 45 og har hatt 7 jobber, hvis man ser bort fra sommerjobber i ungdommen, og et par småvikariater. Var i min forrige jobb i 11 år, her jeg er nå i to år. Trives ikke så godt, så jeg er på utkikk etter ny.

Anonymkode: ce24c...013

AnonymBruker

Er 39 år og har jobbet fem steder, men vært litt ut og inn av den ene arbeidsplassen pga vikariater som ble opphevet osv. Må også legge til at jeg hadde 3 år jeg ikke jobbet i det hele tatt pga utbrenthet. 

Anonymkode: 11f07...b64

Knirke

Er 38 og har hatt minst 20 deltids-, sesong- og vikarjobber, i tillegg til diverse studier. Er i min første "voksenjobb" nå:P

Annonse

AnonymBruker

35 år. En fast jobb i ti år, deretter vikariat på 6 mnd. Mistet jobben grunnet nedbemanning *2. Neste jobb håper jeg egentlig jeg kan være i resten av karrieren. Stress å bytte jobb. Liker best forutsigbarhet og faste rammer har jeg funnet ut av😅

Anonymkode: 9ba1e...3f0

Million

Jeg har hatt 7 jobber i livet, og 2 av dem var i samme selskap. Så 6 arbeidsgivere.

3 av disse jobbene hadde jeg kort tid i en periode da jeg jobbet i Sverige, og "byttet meg oppover" fra vaskejobb til kontorjobb foran pc. Så i Norge har jeg hatt 4 jobber, hvorav 2 var i samme selskap. 

Jeg er i femtiårene,men jobber ikke lenger nå (er uføretrygdet).

AnonymBruker

Jeg jobbet tre år i butikk fra jeg var ca. 16-19, så hadde jeg tre kortere arbeidsforhold på to år fra jeg var ca. 20-22, så har jeg hatt samme jobb fra jeg var ca. 23 til nå hvor jeg er 31. Er i en jobbsøkerprosess, og håper på en ny jobb innen utgangen av året.

Så jeg har altså hatt fem jobber på 15 år. 

Anonymkode: 9acf6...f62

AnonymBruker
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 40 år. Har vært i samme jobb i maks 4 år. Føler dette er grensen hvor jeg går lei. Vil ikke gro fast på en arbeidsplass. 

Anonymkode: 17265...396

Endelig noen som er lik meg. Er aldri lengre enn fire og jeg heller. Blir fort lei 🙄

Er 43 år og har jobbet siden jeg var 14 år. Har vært i fast arbeid siden jeg var 19. Jobbet fullt og tatt utdannelsen ved siden av.

Anonymkode: 68fe5...f1d

AnonymBruker

Uten å ta med sommerjobber osv fra da jeg var under 18 har jeg hatt 4 arbeidsforhold. 1 av stedene har jeg jobbet siden jeg var 18 år og jobber der enda, også har jeg hatt 3 til på siden av der. Er 23 år

Anonymkode: 67442...48a

AnonymBruker

Ble ferdig utdannet for 5 år siden, og er i mitt 2. ansettelsesforhold nå. 

Anonymkode: fba4f...15d

AnonymBruker

Jobba 10 år hos min første arbeidsgiver og har jobba litt over 1 år hos min nåværende arbeidsgiver. Jobba deltid de 10 første årene og hadde i tillegg tre andre arbeidsgivere i løpet av de årene. Jobba ca 2 år hver plass

Anonymkode: 541bf...88b

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jobba 10 år hos min første arbeidsgiver og har jobba litt over 1 år hos min nåværende arbeidsgiver. Jobba deltid de 10 første årene og hadde i tillegg tre andre arbeidsgivere i løpet av de årene. Jobba ca 2 år hver plass

Disse jobbene overlappa hverandre og jeg var kun tilkallingsvikar. Nå jobber jeg fulltid. Er 31

AnonymBruker

Ferdigutdannet i 2014, har hatt fem arbeidsplasser siden da, kjempe gøy med vikariater, eller bare ikke. Neste år blir det enten påbygg av utdanning eller en helt annen utdanning. 

Anonymkode: 44ab1...dee

AnonymBruker

12 jobber på 18 år. Er 36 år

Anonymkode: 833f3...ff9

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

12 jobber på 18 år. Er 36 år

Lengste jobb hadde jeg i 6 år. 

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ferdigutdannet i 2014, har hatt fem arbeidsplasser siden da, kjempe gøy med vikariater, eller bare ikke. Neste år blir det enten påbygg av utdanning eller en helt annen utdanning. 

Er 32 år, det glemte jeg. 

AnonymBruker

Er 33 og på min andre arbeidsplass. Fortsetter det sånn som nå så blir jeg her resten av livet, for makan til bra sted! 

Anonymkode: 573bf...162