Gå til innhold

Fikk skikkelig svak strek på CB tidligtest...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

119451008_721422685076404_1918382193346350095_n.thumb.jpg.41aafcbd875dd49e3ce5d4548f49cf1b.jpg

Jeg vet ikke om det vises på bildet, men fikk svak positiv (så ut som en pluss strek) tidlig idag og når jeg ser på testen nå så er det skyggestrek. Bildet her ble tatt sånn 5-6 minutter etter at jeg tok testen, tror jeg. Jeg skal ta en test igjen på lørdag for å se om HcG-en min har økt til da. Tror dette her er etter 10 dager etter DPO. Har lest at uansett hvor svak streken er så betyr det positivt så lenge jeg ser en strek, den var mye tydeligere på ekte enn på bildet også.

Jeg har hørt om mange som har fått SA og jeg er redd for det samme, hva burde jeg gjøre for å ikke få det? Er det større sjanse for at jeg ikke får SA fordi jeg er 23 år gammel? Jeg vil gjerne gjør alt riktig, skal ta vitamener og alt for at ingenting skjer med babyen.

Anonymkode: 33912...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I forhold til SA så er det ikke noe du kan gjøre for å unngå det, så sant du ikke bruker medisinere som ikke skal brukes av gravide, og følger kostholds- og levereglene som anbefales. SA skjer fordi fosteret ikke er levedyktig. 

Anonymkode: 565f6...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta en pink-dye test, altså tester som har rosa streker i stedet for blå. De blå er veldig kjent for å gi evaporation lines, altså at på grunn av fuktigheten kommer det en ekstra linje. 

Anonymkode: c0c0c...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I forhold til SA så er det ikke noe du kan gjøre for å unngå det, så sant du ikke bruker medisinere som ikke skal brukes av gravide, og følger kostholds- og levereglene som anbefales. SA skjer fordi fosteret ikke er levedyktig. 

Anonymkode: 565f6...d16

Åja, jeg skjønner! Takk 😄

Anonymkode: 33912...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å ta en pink-dye test, altså tester som har rosa streker i stedet for blå. De blå er veldig kjent for å gi evaporation lines, altså at på grunn av fuktigheten kommer det en ekstra linje. 

Anonymkode: c0c0c...833

Hva mener du med fuktighet? Kan det skje selvom jeg tok på lokket på testen rett spissen ble rosa?

Anonymkode: 33912...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plutselig skikkelig smerter i livmor området. Jeg har hatt kramper av og på de siste dagene, men nå gjør det ekstra vondt... Jeg er livredd nå, håper ikke det er SA 🥺😢

- TS

Anonymkode: 33912...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har plutselig skikkelig smerter i livmor området. Jeg har hatt kramper av og på de siste dagene, men nå gjør det ekstra vondt... Jeg er livredd nå, håper ikke det er SA 🥺😢

- TS

Anonymkode: 33912...ce4

❤️

Anonymkode: 06adc...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 18.9.2020 den 14.41, AnonymBruker skrev:

Jeg har plutselig skikkelig smerter i livmor området. Jeg har hatt kramper av og på de siste dagene, men nå gjør det ekstra vondt... Jeg er livredd nå, håper ikke det er SA 🥺😢

- TS

Anonymkode: 33912...ce4

Hvordan gikk det?❤️

Anonymkode: a58d7...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...