Jump to content
AnonymBruker

Har en «hemmelighet» jeg aldri vil at samboer/venner skal få vite

Recommended Posts

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du gått litt opp i vekt etter at du gikk ned 60 kg? 

Anonymkode: f0707...bad

Nei, gikk først ned ca 66. Så gikk jeg opp 6 kg når vekta stabiliserte seg. 

Anonymkode: fd089...fc8

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei,

Jeg har også tatt en slik operasjon, bare de aller nærmeste vet om det. Jeg har ingen bivirkninger eller plager. Jeg ville forsikret meg om at helsepersonellet rundt deg som jordmor der du har svangerskapsoppfølging og der du skal føde vet om det. I tilfelle komplikasjoner, tarmslyng ol. De har taushetsplikt, du kan si at du ikke vil at din samboer skal vite om det, og at det ikke skal snakkes om dette foran han. Også må du si at du likevel ønsker at barnet skal få den svangerskapsomsorgen som de mener det er behov for når mor har tatt en slik operasjon. Lykke til :)

Anonymkode: 2558c...83a

Kristina S.

Det du har gjort er en kjempestor bragd, helt naturlig at du måtte ha litt drahjelp i form av slankeoperasjon. 60 kg er omtrent det jeg veier. Du har tatt av et helt voksent menneske. Jeg har lest om folk som har tatt av opptil 40 kg ved hjelp av trening og kosthold. 60 kg er det sikkert ytterst få som klarer selv. 

Ingen grunn til å skamme deg, eller ta imot eventuell dritt, men all grunn til å være kjempestolt for å ha tatt tak i ditt liv og helse på denne måten. Skjønner at du kanskje er litt sårbar pga denne store forandringen og at samlivsforhold er forskjellige, men håper din samboer støtter deg fullt ut.