Gå til innhold

Gått ned 4 kg på 1,5 uke. Høres dette ut som en grei prosess (les HI)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 16.9.2020 den 21.52, AnonymBruker skrev:

Jeg drikker ikke søte drikker utenom sukkerfri iskaffe og fun light. Jeg drikker veldig mye mer når jeg drikker fun light enn når jeg drikker rent vann, så derfor går det i fun light :) drikker aldri brus.

Anonymkode: 93a76...062

Er overraskende mye kalorier i sukkerfri iskaffe. Ca 140 per boks i de fra Tine. Jo mindre du veier jo mindre må du spise for å gå videre nedover, så da er det nok en grei plass å kutte. 

Anonymkode: a9761...2d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er overraskende mye kalorier i sukkerfri iskaffe. Ca 140 per boks i de fra Tine. Jo mindre du veier jo mindre må du spise for å gå videre nedover, så da er det nok en grei plass å kutte. 

Anonymkode: a9761...2d3

140 per boks nei, det er 41 kcal i de jeg kjøper, fra Tine. Hvor har du 140 fra? 

41 kcal går helt fint inn i det daglige inntaket mitt, som sagt er dette noe jeg skal spise over lang tid så er ingen sulte-diett. Så jeg skal beholde matgleden også. 

Anonymkode: 93a76...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er overraskende mye kalorier i sukkerfri iskaffe. Ca 140 per boks i de fra Tine. Jo mindre du veier jo mindre må du spise for å gå videre nedover, så da er det nok en grei plass å kutte. 

Anonymkode: a9761...2d3

Tenkte per 100 gram, så du har rett i at det er mer enn 41 kcal, men ikke 140. Det utgjør fortsatt ingen stor betydning for kostholdet at jeg får i meg 125 kcal fra iskaffe, fordi jeg uansett har et kaloriunderskudd. Og ellers vil jeg referere til det jeg skrev over. 

Anonymkode: 93a76...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

140 per boks nei, det er 41 kcal i de jeg kjøper, fra Tine. Hvor har du 140 fra? 

41 kcal går helt fint inn i det daglige inntaket mitt, som sagt er dette noe jeg skal spise over lang tid så er ingen sulte-diett. Så jeg skal beholde matgleden også. 

Anonymkode: 93a76...062

Det er pr 100 gram og en standard iskaffe er 333 ml (er de ikke?). Så du må gange opp .

Anonymkode: a397d...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er pr 100 gram og en standard iskaffe er 333 ml (er de ikke?). Så du må gange opp .

Anonymkode: a397d...e07

Les innlegget over.

Anonymkode: 93a76...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Les innlegget over.

Anonymkode: 93a76...062

Jeg sendte inn nesten samtidig som deg. 

Men for all del, spis og drikk. Og ta deg gjerne en sjokolade også. Her prøver jeg å hjelpe deg, er ikke synsk og svarte på innlegget der du skriver det er ca 40 kalorier i iskaffe.

Anonymkode: a397d...e07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte inn nesten samtidig som deg. 

Men for all del, spis og drikk. Og ta deg gjerne en sjokolade også. Her prøver jeg å hjelpe deg, er ikke synsk og svarte på innlegget der du skriver det er ca 40 kalorier i iskaffe.

Anonymkode: a397d...e07

Nei du skrev det flere minutter etter mitt. Uansett ingen grunn til å reagere slik bare fordi jeg skriver at jeg ikke vil ta vekk iskaffen. 

Anonymkode: 93a76...062

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei du skrev det flere minutter etter mitt. Uansett ingen grunn til å reagere slik bare fordi jeg skriver at jeg ikke vil ta vekk iskaffen. 

Anonymkode: 93a76...062

Jeg skrev og postet uten at innlegget ditt var kommet opp hos meg. Der ikke snakk om flere minutter. Jeg skrev heller ikke at du skal slutte med iskaffe, men det er 100 kalorier i forskjell på det du skrev det inneholder og det det faktisk inneholder. Om du logger 100 kalorier feil støtt kan det faktisk bety mange kalorier og jeg prøvde å hjelpe deg. Jeg reagerte IKKE på at du tok deg iskaffe. Jeg reagerer på at du svarer meg slik faktisk. 

Anonymkode: a397d...e07

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev og postet uten at innlegget ditt var kommet opp hos meg. Der ikke snakk om flere minutter. Jeg skrev heller ikke at du skal slutte med iskaffe, men det er 100 kalorier i forskjell på det du skrev det inneholder og det det faktisk inneholder. Om du logger 100 kalorier feil støtt kan det faktisk bety mange kalorier og jeg prøvde å hjelpe deg. Jeg reagerte IKKE på at du tok deg iskaffe. Jeg reagerer på at du svarer meg slik faktisk. 

Anonymkode: a397d...e07

Jo, 2-3 minutter. 

Hva da svarer deg slik? At jeg forsvarer hvorfor det er riktig for meg å ikke ta vekk iskaffen og at jeg derfor ikke vil gjøre det?

Det er du som isuinerer at jeg regner 100 kalorier feil støtt bare fordi jeg tenkte feil denne ene gangen... Hvem svarer hvem "slik"? 

Anonymkode: 93a76...062

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har gått ned vannvekt. 

Anonymkode: 33d72...715

Og hva så? Jeg er da stolt av vektnedgangen for det. 

Anonymkode: 93a76...062

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo veldig bra ut spør du meg ... litt mye på kort tid men er jo sånn i starten . Stå på 😀 

Anonymkode: e4045...79e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva så? Jeg er da stolt av vektnedgangen for det. 

Anonymkode: 93a76...062

Ja? Har jeg skrevet noe annet?

Jeg sier bare at det er vannvekt, og noe som du kommer til å gå opp igjen på et eller annet tidspunkt uansett. Vanlig å gå opp og ned 2-3 kg i løpet av en mnd. 

Anonymkode: 33d72...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja? Har jeg skrevet noe annet?

Jeg sier bare at det er vannvekt, og noe som du kommer til å gå opp igjen på et eller annet tidspunkt uansett. Vanlig å gå opp og ned 2-3 kg i løpet av en mnd. 

Anonymkode: 33d72...715

Jeg skjønner ikke dette behovet for å påpeke at det er vannvekt? Jeg har gjort en varig livsstilsendring med kostholdet, hvordan kan jeg da gå opp igjen de kg jeg går ned når jeg ikke fortsetter å spise søtt og salt som jeg gjorde før? Og jeg har gått ned 5 kg, ikke 2-3 

Anonymkode: 93a76...062

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke dette behovet for å påpeke at det er vannvekt? Jeg har gjort en varig livsstilsendring med kostholdet, hvordan kan jeg da gå opp igjen de kg jeg går ned når jeg ikke fortsetter å spise søtt og salt som jeg gjorde før? Og jeg har gått ned 5 kg, ikke 2-3 

Anonymkode: 93a76...062

Ja, 5 kg i vann. Det er ikke fettet du har forbrent, det er poenget. Så klart du vil gå opp igjen litt av og til. Sånn er det bare. Om man spiser karbohydrater og salt, så vil kroppen ta til seg vann, helt naturlig. Og om du er kvinne vil du pga. menstruasjonssyklus gå opp i vannvekt like før PMS, som du mister når du får mensen. Kanskje det som har skjedd nå, men du ikke har lagt merke til det før, fordi det er først nå du har begynt å veie deg. Just sayin'.

Neste 5 kg vil ta lengre tid. Så er du forberedt. Lykke til. 

Anonymkode: 33d72...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, 5 kg i vann. Det er ikke fettet du har forbrent, det er poenget. Så klart du vil gå opp igjen litt av og til. Sånn er det bare. Om man spiser karbohydrater og salt, så vil kroppen ta til seg vann, helt naturlig. Og om du er kvinne vil du pga. menstruasjonssyklus gå opp i vannvekt like før PMS, som du mister når du får mensen. Kanskje det som har skjedd nå, men du ikke har lagt merke til det før, fordi det er først nå du har begynt å veie deg. Just sayin'.

Neste 5 kg vil ta lengre tid. Så er du forberedt. Lykke til. 

Anonymkode: 33d72...715

Jeg bryr meg ingenting om det er vann eller fett jeg går ned. Det er poenget mitt. Og som sagt, jeg spiser ikke karbo og salt som før, om du leste det jeg skrev. Og kommer ikke til å gjøre det i fremtiden heller.

Og jeg er der i menstruasjonssyklusen akkurat nå at jeg isåfall har gått opp, så da har jeg vel igrunnen gått mer ned da. Just sayin'.

Skjønner bare ikke behovet deres for å påpeke slikt heller enn å skrive positive ting til en som er i ferd med å gå ned i vekt.

Anonymkode: 93a76...062

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg ingenting om det er vann eller fett jeg går ned. Det er poenget mitt. Og som sagt, jeg spiser ikke karbo og salt som før, om du leste det jeg skrev. Og kommer ikke til å gjøre det i fremtiden heller.

Og jeg er der i menstruasjonssyklusen akkurat nå at jeg isåfall har gått opp, så da har jeg vel igrunnen gått mer ned da. Just sayin'.

Skjønner bare ikke behovet deres for å påpeke slikt heller enn å skrive positive ting til en som er i ferd med å gå ned i vekt.

Anonymkode: 93a76...062

Har jeg skrevet at det er negativt å bli kvitt vannvekt? Det er jo første stadige under vektnedgang, så det er jo helt klart positivt. Snakk om tolke en kommentar negativt. 

Anonymkode: 33d72...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...