Jump to content
M71

ABB begjærer seg løslatt

Recommended Posts

Stina234
5 timer siden, Støvsugerør skrev:

Mener du Breivik ikke bør beskyttes av menneskerettighetene bare fordi han har brutt flere av dem selv? Er du egentlig mot menneskerettigheter?

Brutt flere av dem?  Hvilken meningsløs vurdering er det du har.  Han er den verste massemorderen Norge noen gang har hatt.Han viser ingen anger.  Sutringen fra ABB har ingen verdi.

Min sympati ligger men alle de som ble offer for de grusomme handlingene. 

Fortsetter under...

Uatskillelig
8 timer siden, Stina234 skrev:

Nei, han burde aldri slippe ut.

Ironisk at han planlegger søksmål mot staten for brudd på menneskerettighetene.  Det var ikke mye medmenneskelige holdninger han viste når han begikk forbrytelsene sine.

Nettopp. Som en tidligere lærer av meg sa, ’’Han er vel den siste som bør snakke om menneskerettigheter’’.

Nimbus2000
9 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Nettopp. Som en tidligere lærer av meg sa, ’’Han er vel den siste som bør snakke om menneskerettigheter’’.

Det kan man sikkert si. Men det ligger jo i ordet menneskerettigheter at alle skal være beskyttet av dem.

tussi84

Han kommer nok ikke ut. Skulle det skje så er han snart histore uansett. Er nok av kriminelle som ønsker hodet hans på et fat. 

Hr. Aktiv
På 16.9.2020 den 13.27, Kittyfox skrev:

Det øyeblikket han slipper ut tipper jeg at noen står klare for å knerte han. Så tviler på at han noen sinne får være en fri mann igjen, for sin egen sikkerhet. 

Hvem satser sin egen fremtid for den fjotten der? En handling mot ABB (FH) vil straffe gjerningsmannen mye hardere sånn juridisk enn det ABB (FH) har opplevd.

Dette viser at rettsstaten er en vits og forvaring er bare tull og tøys. 

Hoppetaujenta
På 16.9.2020 den 13.23, M71 skrev:

Noen tro på at han er rehabilitert?

Nei. Han var og er for mentalt ødelagt som menneske til at han noen gang kan gå løs blant oss igjen. Han er livsfarlig. 

Annonse

non_stop

Har ikke han skiftet navn til Fjertolf eller noe nå..? 

Hr. Aktiv
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei. Han var og er for mentalt ødelagt som menneske til at han noen gang kan gå løs blant oss igjen. Han er livsfarlig. 

Trikkedrapsmannen var ute etter 2 år på psyken. Bare sånn til sammenligning. 

Påkrevd
På 16.9.2020 den 17.16, Støvsugerør skrev:

Mener du Breivik ikke bør beskyttes av menneskerettighetene bare fordi han har brutt flere av dem selv? Er du egentlig mot menneskerettigheter?

Tror ikke det var det Stina234 mente, men at når Norge først blir anklaget for menneskerettighetsbrudd, så er det lett å se ironien i at det kommer fra ham, av alle. 

Kittyfox
26 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvem satser sin egen fremtid for den fjotten der? En handling mot ABB (FH) vil straffe gjerningsmannen mye hardere sånn juridisk enn det ABB (FH) har opplevd.

Dette viser at rettsstaten er en vits og forvaring er bare tull og tøys. 

Ja det kan jeg ikke nekte på. Men når man ser hva ABB presterte å gjøre så burde det ikke komme som en overraskelse at det finnes folk der ute som er like gale, som kun tenker på hvordan de kan få fjernet han fra samfunnet. 

Hr. Aktiv
2 minutter siden, Kittyfox skrev:

Ja det kan jeg ikke nekte på. Men når man ser hva ABB presterte å gjøre så burde det ikke komme som en overraskelse at det finnes folk der ute som er like gale, som kun tenker på hvordan de kan få fjernet han fra samfunnet. 

Tatt i betrakning det han gjorde så burde rettsstaten gjort sin plikt nemlig holde ham innelåst til den dagen tøfflene leveres. Men det virker som personvernet er mye viktigere for de kriminelle enn for sivile befolkningen.

solmåneogstjerner
19 minutter siden, non_stop skrev:

Har ikke han skiftet navn til Fjertolf eller noe nå..? 

Fjotolf! 😂😂😂 

Passer han bedre som den fjotten han er, enn Anders som faktisk er et fint navn. 

Fjertolf hadde også vært et godt valg for ham.

Edited by solmåneogstjerner

Støvsugerør
På 16.9.2020 den 22.25, Stina234 skrev:

Brutt flere av dem?  Hvilken meningsløs vurdering er det du har.  Han er den verste massemorderen Norge noen gang har hatt.Han viser ingen anger.  Sutringen fra ABB har ingen verdi.

Min sympati ligger men alle de som ble offer for de grusomme handlingene. 

Nå sutrer du bare. 

Annonse

Fallabella

Det som er sikkert er at vi ikke kan stole  på at systemet garantert kommer til å oppbevare mannen. Jeg tror han aldri kan bli bedre, derimot tror jeg han blir verre med årene.

Haakman
21 minutter siden, Fallabella skrev:

Det som er sikkert er at vi ikke kan stole  på at systemet garantert kommer til å oppbevare mannen. Jeg tror han aldri kan bli bedre, derimot tror jeg han blir verre med årene.

Når du sier at vi ikke kan stole på systemet, hva mener du er alternativet? 

Fallabella
18 minutter siden, Haakman skrev:

Når du sier at vi ikke kan stole på systemet, hva mener du er alternativet? 

Jeg ser ikke at det er noe alternativ..? 

Stina234
På 19.9.2020 den 11.47, Støvsugerør skrev:

Nå sutrer du bare. 

Hva du måtte mene er meg fullstendig uinteressant.  At du ønsker å støtte ABB i sitt søksmål er ditt problem

Gallien Grueger

Fjotolf slipper nok ikke ut på en stund.