Jump to content
AnonymBruker

Får gjester lov å drite hos deg?

Recommended Posts

Uatskillelig
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei! Da blir de sendt hjem sporenstrengs, samme om de promper 🤢🤮

Dersom de nekter å gå hjem og ikke kan holde seg må de drite med døren åpen slik at alle kan se.

Anonymkode: d9bdf...479

Jeg håper du tuller? 

Du vet vel at det ikke alltid er fysisk mulig å holde seg? Noen har ubalanser i tarmsystemet som fører til at de kun har et par sekunder eller minutter før det går galt. Skal love deg at man ikke rekker å gå hjem da med mindre man bor i nabohuset.

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Inspirert av noen andre tråder, hvor vertskapet blir sure når gjestene driter hos dem ✌🏼️ 🚽💩 Lol, noen mente også at man bare kunne drite i selskap om man hadde sykdommer o.l. 🤣

Hos meg er det greit at gjestene går og driter... så lenge ikke alle gjør det samtidig 😆 Huset har to dasser, så man trenger ikke være redd for å okkupere den eneste dassen; noe som sikkert kan være et problem i mange hus.

Jeg synes faktisk at det er bra om de driter hos meg, for da vet jeg at jeg kan drite hos dem når jeg er på besøk der,👍🏼 og jeg vet at de ikke er del av anti-drite-i-selskap-politiet 👩🏼‍✈️

Anonymkode: 20e34...177

Jeg var en gang desperat etter å tisse og løp inn på nærmeste deli de luca eller noe sånt. Jeg ble nektet å låne toalett, og vurderte seriøst å tisse på golvet i kiosken, men klarte å holde meg. 

Anonymkode: 2f827...60d

AnonymBruker

Er ikke en del av det å være voksen å kunne kontrollere når man må både tisse og bæsje? Jeg utelukker selvfølgelig her alle som har diverse sykdommer. 

Men friske, voksne folk bør da til en stor grad kunne kontrollere når og hvor de "plutselig" må bæsje og tisse? 

Jeg er over 50 år, og kan telle på en hånd hvor mange ganger i mitt liv (etter spebarnsfasen) som jeg bare helt uforberedt måtte på do når det ikke passet sånn. 

Anonymkode: 173a6...752

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke en del av det å være voksen å kunne kontrollere når man må både tisse og bæsje? Jeg utelukker selvfølgelig her alle som har diverse sykdommer. 

Men friske, voksne folk bør da til en stor grad kunne kontrollere når og hvor de "plutselig" må bæsje og tisse? 

Jeg er over 50 år, og kan telle på en hånd hvor mange ganger i mitt liv (etter spebarnsfasen) som jeg bare helt uforberedt måtte på do når det ikke passet sånn. 

Er du mann?

Anonymkode: 92b6b...eac

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å holde seg i tide og utide kan faktisk føre til tarmproblemer. En ting er å holde seg i 10 min til man kommer seg hjem, men å sitte som gjest hos noen å holde seg i en time fordi man liksom ikke skal bæsje hos andre er ikke bra. Mennesker bæsjer, sånn er det bare. 

Anonymkode: 8299e...026

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å holde seg i tide og utide kan faktisk føre til tarmproblemer. En ting er å holde seg i 10 min til man kommer seg hjem, men å sitte som gjest hos noen å holde seg i en time fordi man liksom ikke skal bæsje hos andre er ikke bra. Mennesker bæsjer, sånn er det bare. 

Anonymkode: 8299e...026

Ja, vet det ikke er bra å holde seg. 

Men nå er jeg så heldig at jeg i mange tiår har faste tider jeg "må" nr. 2. Og det skjer alltid hjemme. Jeg går ikke rundt og driter hele dagen. En stor kopp kaffe, et glass juice på morgenen. Og etter det er jeg ferdig med dagens driting. 

Når det gjelder tissing: Nei, jeg må heller ikke tisse hele dagen. Kanskje mye fordi jeg i mange år hadde en jobb som gjorde det umulig å bare løpe på do. Men så er jeg også blant de få i dagens samfunn som ikke sleper med meg en drikkeflaske med vann som jeg bare "må" ha med meg hele tiden.

Skjønner ikke hvordan vi overlevde for bare noen år siden: Uten egen drikkeflaske, som endel bærer rundt på som om det skulle vært et spedbarn. Har vært i endel ganske absurde møter. Alle har med seg drikkeflaske, som de setter på bordet slik at alle kan se hvilken drikkeflaske de har. Ingen rører den i løpet av møtet. Når møtet er over, tar alle med seg drikkeflaskene sine (babyene) og går. Ingen har drukket av dem. Men alle vil vise dem frem. 

Annonse

AnonymBruker

Altså herregud, ingen har noensinne måtte spørre om lov å gå på do hos meg, enten det er 1 eller nr 2, stakkar, hva faen skulle jeg sagt, NEI?! Å gå på do er ikke akkurat et valg når det presser på, da skal de ikke måtte spørre heller.  Dassen står der, vær så god.

Anonymkode: 07a5e...0f3

Apocalypte
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man er på besøk hos noen er det helt naturlig å ihvertfall tisse hvis en er der i 2-3 timer, kaffedrikking gjør at en må tisse ofte.   Sitter ikke å niholder meg noen få meter fra et toalett. Må jeg nr 2 skikkelig ja så må jeg det da.  Hvis ikke verten tåler det får de heller la vær å ha besøk.