Gå til innhold

Min mann lå med min venninne for 8 år siden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fant nettopp ut at min mann lå med min venninne for 8 år siden. En uke før vi ble sammen. Nå går det sikkert an å si at det er lenge siden og det er bare å glemme, men for meg er det som det nettopp skjedde og jeg vet strengt tatt ikke hvordan jeg skal reagere.

Vi hadde holdt på lenge, og snakket om å bli sammen en stund. Så var det fest ,og de lå sammen. Hun fortalte det til alle vennene vår, men ikke meg. Jeg tror jeg er mest såret over at ingen har fortalt det før nå? Jeg trodde vi var bestevenninner, hun var fotograf i bryllupet var, og holdt tale, jeg var forloveren i hennes….

Jeg vet ikke jeg, er det for lenge siden? Burde jeg bare legge det fra meg?
Det var ingen av de som fortalte det heller, foresten . 

Anonymkode: d1f63...5d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, må ærlig innrømme at jeg hadde blitt skikkelig lei meg for det. Siden hun fortalte det til så mange den gangen var det kanskje en av de som sa det til deg nå? Sa personen noe om at hun så på det som en feil og noe dumt som var skjedd eller som noe bra? Tror iallfall jeg ville hatt lettere for å tilgi om hun så på det som en stor feil den gangen.

Anonymkode: 01f9a...e37

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant nettopp ut at min mann lå med min venninne for 8 år siden. En uke før vi ble sammen. Nå går det sikkert an å si at det er lenge siden og det er bare å glemme, men for meg er det som det nettopp skjedde og jeg vet strengt tatt ikke hvordan jeg skal reagere.

Vi hadde holdt på lenge, og snakket om å bli sammen en stund. Så var det fest ,og de lå sammen. Hun fortalte det til alle vennene vår, men ikke meg. Jeg tror jeg er mest såret over at ingen har fortalt det før nå? Jeg trodde vi var bestevenninner, hun var fotograf i bryllupet var, og holdt tale, jeg var forloveren i hennes….

Jeg vet ikke jeg, er det for lenge siden? Burde jeg bare legge det fra meg?
Det var ingen av de som fortalte det heller, foresten . 

Anonymkode: d1f63...5d5

Skjønner godt at dette er et spark i magen og alt du trodde viste seg å være feil. Jeg har opplevd at kompiser har lagt an på min kjæreste og kuttet dem ut av livet. Dette er nesten værre. å føles seg latterligjort og alt du har opplevd må sees i et nytt lys.

Til din trøst tror jeg ikke noe ler av deg bak din rygg. Dine venner har nok sikkert syntes det har vært en ubahgelig hemmelighet å bære på.

Men at du tviler på hvem som er dine venner og du kan ha tillit til skjøner jeg godt.

Anonymkode: 5958e...863

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama

Jeg skjønner deg! Jeg hadde nok trengt litt tid for å komme over denne, spesielt siden dere allerede hold på og ingen har sagt en ting. Utrolig spesielt at alle har gått bak ryggen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kommer litt an på omstendighetene. Var det en dum ting i fylla på en fest f.eks., synes jeg du bare skal la det ligge.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Oj, må ærlig innrømme at jeg hadde blitt skikkelig lei meg for det. Siden hun fortalte det til så mange den gangen var det kanskje en av de som sa det til deg nå? Sa personen noe om at hun så på det som en feil og noe dumt som var skjedd eller som noe bra? Tror iallfall jeg ville hatt lettere for å tilgi om hun så på det som en stor feil den gangen.

Anonymkode: 01f9a...e37

Ja, var en av de hun fortalte da, som sa det nå. Hun som fortalte, sa hun har tenkt på det nå og da, men har håpet at en av de fortalte det for lenge siden samtidig som hun har følt ubehag ved å holde det hemmelig. Etter at det skjedde, i et par år , så hadde de hatt private vitser og slikt når jeg forlot rommet. Siden alle andre visste det da...
Jeg har snakket med de begge og de angrer, sier de var fulle, og benekter ingenting.

TS

Anonymkode: d1f63...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, var en av de hun fortalte da, som sa det nå. Hun som fortalte, sa hun har tenkt på det nå og da, men har håpet at en av de fortalte det for lenge siden samtidig som hun har følt ubehag ved å holde det hemmelig. Etter at det skjedde, i et par år , så hadde de hatt private vitser og slikt når jeg forlot rommet. Siden alle andre visste det da...
Jeg har snakket med de begge og de angrer, sier de var fulle, og benekter ingenting.

TS

Anonymkode: d1f63...5d5

Skjønner godt at du syns det er ekkelt og ubehagelig, og det gjør saken verre at de har alle visst det og hatt intern humor rundt det, og bevisst skjult det for deg. Jeg hadde vært såret og hatt behov for å ta avstand, og mange vil sikkert mene at du burde glemme det siden det skjedde så lenge siden, men dette er dine nærmeste som har holdt ting skjult for deg lenge og ledd om at det bak ryggen din. Hadde det vært en dum ting de gjorde FØR dere fant hverandre så greit, men etter at dere har holdt på en stund? Det er bare dårlig gjort. 

Anonymkode: c6cae...4ec

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare for å legge til, jeg ville ikke vurdert skilsmisse pga. dette, men jeg ville forventet en oppriktig unnskyldning. 

Anonymkode: c6cae...4ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, var en av de hun fortalte da, som sa det nå. Hun som fortalte, sa hun har tenkt på det nå og da, men har håpet at en av de fortalte det for lenge siden samtidig som hun har følt ubehag ved å holde det hemmelig. Etter at det skjedde, i et par år , så hadde de hatt private vitser og slikt når jeg forlot rommet. Siden alle andre visste det da...
Jeg har snakket med de begge og de angrer, sier de var fulle, og benekter ingenting.

TS

Anonymkode: d1f63...5d5

De vitsene tror jeg faktisk hadde såret mest. Sammen med det at alle andre visste det. Det sviket er nesten større og har jo faktisk foregått i mange år. Hva sier de om det? 

Anonymkode: a1713...222

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR?? Hvorfor skal denne pulingen alltid ha så mye å si??

En ting som har skjedd for årevis siden og som ikke har en tusenedels prosentandel å si verken i praksis eller teoretisk for noe menneske i verden.

Likevel ønsker vi å belemre oss med slik fantastisk idioti.

Jeg gråter over mennesket.

Anonymkode: 762af...055

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fylleknullet hadde jeg ikke brydd meg stort om, men sviket med å ikke fortelle det til meg, for så å ha en intern spøk på min bekostning i årevis?

Jeg hadde kuttet kontakten med begge, tvert.

Anonymkode: 93615...0c2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg jævlig godt, dere var i ferd med å bli sammen, eller i dialog om det, i ferd med å bli godt kjent på den måten. Hadde dette skjedd meg så hadde jeg ikke blitt sammen med den fyren om jeg hadde fått vite om det. Dette var ei uke før dere ble SAMMEN, ikke før dere møttes for første gang. Du har rett til å være sint, og bære nag til begge. 

Anonymkode: c2a17...db1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, var en av de hun fortalte da, som sa det nå. Hun som fortalte, sa hun har tenkt på det nå og da, men har håpet at en av de fortalte det for lenge siden samtidig som hun har følt ubehag ved å holde det hemmelig. Etter at det skjedde, i et par år , så hadde de hatt private vitser og slikt når jeg forlot rommet. Siden alle andre visste det da...
Jeg har snakket med de begge og de angrer, sier de var fulle, og benekter ingenting.

TS

Anonymkode: d1f63...5d5

Kast begge svina ut, de vitset om det og lo av det bak ryggen din, DET er uakseptabelt på alle måter.

Anonymkode: c2a17...db1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette hadde jeg reagert på også.

Først så er det det at venninnen din lå med en du drev med, så det at hun har fortalt alle det og ikke deg. Så er det mannen som tydeligvis synes det var greit å pule litt på venninna di selv om han drev med deg. Og at de slo vitser om det da du var ute av rommet. Og ingen har sagt noe før nå. 

Jeg sier ikke at man skal ta helt av og skille seg, men jeg hadde absolutt trengt litt tid på å fordøye dette. Det å vite at andre faktisk har gått bak ryggen min, alle har visst det, ingen har sagt noe og de har ledd bak min rygg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde skulle forholdt meg til alle sammen heller. Alle har jo gått bak din rygg. 

Jeg synes ikke dette er i kategorien "de hadde sex, det er lenge siden så la det gå".

Anonymkode: 39852...cce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis damer skal ha et lett knull knuller de heller menn som har knullet desidert mest damer fremfor en som har knullet få.

Når de blir sammen med en fyr skal han ikke ha hatt et liv før dere ble sammen. Merkelig tankegang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen folk! Og så ha private vitser om det bak ryggen din, noe så drøyt! Kjenner jeg blir sint. Jeg kan ikke si hva du burde gjøre, men dette hadde jeg fått store problemer med på flere plan.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvis damer skal ha et lett knull knuller de heller menn som har knullet desidert mest damer fremfor en som har knullet få.

Når de blir sammen med en fyr skal han ikke ha hatt et liv før dere ble sammen. Merkelig tankegang. 

Det handler da ikke om antall partnere dette, det handler om svik. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvis damer skal ha et lett knull knuller de heller menn som har knullet desidert mest damer fremfor en som har knullet få.

Når de blir sammen med en fyr skal han ikke ha hatt et liv før dere ble sammen. Merkelig tankegang. 

Han knullet hennes venninne, mens han også kullet ts. 

Så det var det at han levde livet samtidig som han var sammen med ts som er problemet her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...