Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Dere som eier dachs hund. Venninna mi sparker som korreksjon??

Recommended Posts

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da tenker jeg du må revurdere omgangskretsen din, for jeg kjenner ingen

Anonymkode: e8acd...30f

Jeg kan dessverre ikke kutte ut alle jeg kjenner med hund altså. Det er jo snakk om 50-100 personer. Dessuten må jeg kunne få gå fritt i gata, til og med der ser jeg det. Rett før corona gikk jeg forbi en hundetreningskurs og ene kvinnfolket der rev bikkja si hardt i ørene(hund med slike lange ører) slik at den skrek, foran hundetreneren. Ble ikke kommentert. De fleste jeg kjenner presser hunden ned i tissepyttene sine også, dette vet jeg fordi de sier det selv. Kanskje det er mer vanlig her på bygda? Det er her jeg bor og det er her og i småbyene rundt jeg opplever de brutale oppdragelsemetodene. Lurer på om de oppdrar ungene sine like brutalt. 

Anonymkode: ef04f...645

Fortsetter under...

AnonymBruker
On 9/16/2020 at 9:49 AM, AnonymBruker said:

Jeg har sagt fra til henne flere ganger at jeg ikke syns noe om det. De har vært på kurs, men det funker ikke for de. Snill hund, men er en bjeffemaskin og drar konstant i båndet. 

Hunden er glad og går med halen rett opp selv etter å ha fått seg flere "Spark". Men uansett syns ikke jeg det er rett 

Anonymkode: ed19c...429

Du kan fortelle venninna di at ved hvert spark hun påfører hunden sin ved passering så gjør hun det verre. Hunden vil da få negative assiasjoner til den andre hunden ved å oppleve ubehag samtidig, og dermed bli mer utagerende. Det er ikke rart hunden har blitt som den har blitt og den kommer aldri til å slutte med det ved slike metoder, tvert om. Hun er vel sånn ei som røsker i båndet hver gang hunden drar litt også kanskje?

Anonymkode: 8afe9...ae7