Gå til innhold

Han vil jeg skal møte barna hans, hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er snart tre mnd inn i en eller annen relasjon og i helgen vil han gjerne ha meg hos seg når barns er der.

Magefølelsen min sier nei.. Ikke fordi relasjonen fungerer dårlig, det er bare en følelse jeg har. Kan jeg ha en form for prestasjonsangst ovenfor ungene tro?

Mitt hovedfokus er at jeg ønsker at disse ungene har det fint. Jeg har lite erfaring med å være «pappas nye kjæreste..

Hvordan gjør jeg dette tro???.. 😊 Vil nok helst at vi definerer hva vi er først og fremst tror jeg. Kanskje menn ikke tenker sånn?

Anonymkode: 34101...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han nevnt deg for dem? Han burde i hvert fall ikke bare ha deg der ei hel helg som en overraskelse for dem. En middag muligens hvis de vet om deg til å starte med.

Anonymkode: 78cf5...91c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han nevnt deg for dem? Han burde i hvert fall ikke bare ha deg der ei hel helg som en overraskelse for dem. En middag muligens hvis de vet om deg til å starte med.

Anonymkode: 78cf5...91c

Ja. Jeg kjenner barna litt og har hilst på dem, de vet at vi «sover sammen noen ganger , som de selv kaller det. 

Anonymkode: 34101...901

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg kjenner barna litt og har hilst på dem, de vet at vi «sover sammen noen ganger , som de selv kaller det. 

Anonymkode: 34101...901

Tror jeg ville ventet til forholdet var solid og barna hans var inneforstått med at pappa har en kjæreste. Ikke bare være ei han "sover sammen med noen ganger". Men jeg er meg, og du er deg 😊

 

Hvor gamle er barna?

Anonymkode: dde6c...e71

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg ville ventet til forholdet var solid og barna hans var inneforstått med at pappa har en kjæreste. Ikke bare være ei han "sover sammen med noen ganger". Men jeg er meg, og du er deg 😊

 

Hvor gamle er barna?

Anonymkode: dde6c...e71

Ja, er vel det jeg tenker også. Ingen grunn til å være med barna så tidlig selvom det er hyggelig at han inkluderer meg. Fikk en følelse nå av at han jeg dater nok er veldig seriøs med meg, kanskje han tenker at dette er noe fast uten å si noe, eller så er det sånn at han ikke tar det så nøye. Må nok snakke litt med han. 
Barna er ni og femten hvis jeg ikke husker helt feil. 

 

Anonymkode: 34101...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her var det tre uker🤭synes det var altfor tidlig! men har gått bra. er sammen enda😁

Anonymkode: ae772...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her hadde jeg satt på bremsene. Dere har "en eller annen relasjon"? Dvs dere er ikke kjærester en gang? 

Til og med som kjærester synest jeg 3 mnd fra en møttes/begynte rote er alt for tidlig å møte barna og tilbringe lengre tid med dem. 

Anonymkode: 6dcc1...a65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til dere begge er mye sikrere på at dette er noe som vil vare! Selv om man aldri kan være helt sikker. Det er mye man ikke vet om hverandre etter 3mnd, og dere har jo ikke en gang snakket om hva dere er og fremtiden slik jeg tolker deg. Selv har jeg hatt 2-3 runder  med dating som har virket lovende, men endt etter mellom 3-6 mnd.

Selv presenterte jeg kjæreste etter 6 mnd. Barna fikk vite om han først, og så kom ønsket om å møte han fra dem. Men jeg må si at når forholdet endte et år etter dette så skulle jeg ønske at jeg aldri hadde involvert de med hverandre. men etter en stund så er det nesten umulig å unngå. Det er begrenset hva man kan holde hemmelig når barna er såpass store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ventet. At barna hører om deg en stund som kjæreste (når dere har definert det), og blir vant til at pappa har kjæreste, og så være sammen på aktiviteter noen ganger før en helg hjemme. Det er mye lettere for barn å bli kjent når de gjør noe, og mange synes det er litt kleint å bare snakke rundt middagsbordet. 

Det er også verd å tenke på at noen barn knytter seg raskt til nye mennesker, og da blir det vondt for dem hvis det blir slutt mellom faren og deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Engel skrev:

Vent til dere begge er mye sikrere på at dette er noe som vil vare! Selv om man aldri kan være helt sikker. Det er mye man ikke vet om hverandre etter 3mnd, og dere har jo ikke en gang snakket om hva dere er og fremtiden slik jeg tolker deg. Selv har jeg hatt 2-3 runder  med dating som har virket lovende, men endt etter mellom 3-6 mnd.

Selv presenterte jeg kjæreste etter 6 mnd. Barna fikk vite om han først, og så kom ønsket om å møte han fra dem. Men jeg må si at når forholdet endte et år etter dette så skulle jeg ønske at jeg aldri hadde involvert de med hverandre. men etter en stund så er det nesten umulig å unngå. Det er begrenset hva man kan holde hemmelig når barna er såpass store.

Nei jeg ble jo litt betenkt.. Lurer på hva daten min tenker.

Nå var det «kun snakk om at jeg skulle komme innom en tur på kvelden, det er alltid andre folk der også siden fyren jeg dater er ganske sosial. Men det er noe med at om vi ikke sier noe til barna så vil de merke at det er noe alikevel.  
Har bestemt meg for å takke nei til å være med dem i helgen. Det hjelper med feedback fra dere her 👍

 

Anonymkode: 34101...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...