Gå til innhold

Samboer, barn, åpent forhold, transer


123hjelp

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en 31 år gammel singel mann som har lyst på samboer og barn. Har lenge unngått å havne i et forhold med en kvinne da jeg er redd jeg kommer til å være utro og fortsette å ligge med transeksuelle. Ligger både med kvinner og transer.

Det jeg vil ha er vel et  åpent forhold der vi bor sammen og har unger men fortsatt kan ligge med andre. Har fått negativ respons med alle damer jeg har datet når jeg har tatt opp dette temaet. Er det noe håp for meg? Send meg gjerne en PM om dette høres interessant ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, 123hjelp said:

Hei

Jeg er en 31 år gammel singel mann som har lyst på samboer og barn. Har lenge unngått å havne i et forhold med en kvinne da jeg er redd jeg kommer til å være utro og fortsette å ligge med transeksuelle. Ligger både med kvinner og transer.

Det jeg vil ha er vel et  åpent forhold der vi bor sammen og har unger men fortsatt kan ligge med andre. Har fått negativ respons med alle damer jeg har datet når jeg har tatt opp dette temaet. Er det noe håp for meg? Send meg gjerne en PM om dette høres interessant ut:)

Oppsøk et polyamorøst miljø. 

Anonymkode: 56d1c...b80

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
3 minutter siden, 123hjelp skrev:

Hei

Jeg er en 31 år gammel singel mann som har lyst på samboer og barn. Har lenge unngått å havne i et forhold med en kvinne da jeg er redd jeg kommer til å være utro og fortsette å ligge med transeksuelle. Ligger både med kvinner og transer.

Det jeg vil ha er vel et  åpent forhold der vi bor sammen og har unger men fortsatt kan ligge med andre. Har fått negativ respons med alle damer jeg har datet når jeg har tatt opp dette temaet. Er det noe håp for meg? Send meg gjerne en PM om dette høres interessant ut:)

Jeg ville søkt meg frem til et nettsamfunn hvor det er større sannsynlighet for å finne en partner som søker en med dine preferanser. Lykke til i jakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alterego666 skrev:

Jeg ville søkt meg frem til et nettsamfunn hvor det er større sannsynlighet for å finne en partner som søker en med dine preferanser. Lykke til i jakten.

Takk for svar :) Vet du om noen slike nettsamfunn i Norge ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker du at dere begge to skal kunne ligge med andre eller kun du?

Anonymkode: 5dad7...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
8 minutter siden, 123hjelp skrev:

Takk for svar :) Vet du om noen slike nettsamfunn i Norge ? 

Det beste jeg kjenner til er fetlife. Det er jo veldig bredspektret, og er for alle slags kinks og fetisher. Det kan være mange Nettsamfunn som er spesifikt for deg. Google is your friend.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker du at dere begge to skal kunne ligge med andre eller kun du?

Anonymkode: 5dad7...31c

Begge to. Ellers vil det nok aldri fungere. 

Endret av 123hjelp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Det beste jeg kjenner til er fetlife. Det er jo veldig bredspektret, og er for alle slags kinks og fetisher. Det kan være mange Nettsamfunn som er spesifikt for deg. Google is your friend.😉

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...