Gå til innhold

Solas grublerier.

Sola de

Anbefalte innlegg

Sola de

Så oppfinnsom var jeg :ler: Ble samme navn på nye dagboken. Gamle ble for lang. Og når man ikke kan få slettet kun innholdet, så fikk jeg hele slettet. Så blanke ark og fargestifter og alt det der.

Jeg har meg forresten en liten pause, for tiden, så kommer sterkere tilbake senere. Skal jo nærme meg hoppen og rumles fine innleggstall en dag :)

:vinke:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle

Oi, ny bok jo! Grattis!! :blomst: Godt med en ny start i blant :Nikke:

Endret av Rumle
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sola de
Akkurat nå, Rumle skrev:

Oi, ny bok jo! Grattis!! :blomst: Godt med en ny start i blant :Nikke:

Takk. Ja er det. Samlet sett så var det nok sikkert litt for mye info i den gamle også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sola de

Irriterer meg at de ikke har disse på ikea her til lands. Så fine gresskar- ting :rodmer:

hoestpromenad-decoration-pumpkin-set-of-hoestpromenad-serving-bowl-with-lid-set-Trodde de hadde samme sortiment over hele verden, men virker ikke slik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Sola de

Jeg har allerede lagt kontaktplast på kjøkkenbenken, så må jo bli fint med en slik splashback også :)

lysekil-veggplate-dobbeltsidig-marmormon

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sola de

Jeg har fått unna mye diy. Bordet jeg kjøpte som skulle bli mitt nye salongbord er pimpet opp, store lerretet som jeg pouret over hundre ganger har jeg brukt noe greier jeg lagde i leire for et par år siden på, og har lekt meg litt med limpistol og leiregreier og fikset opp noen kjedelige blomsterpotter.

Har pouret to bilder og. Det var en dårlig ide å blande forskjellige malingstyper. Jeg hadde titanium white fra forskjellige produsenter i samme kopp og det ødela mye når jeg skulle poure. Den klumpet seg. og lagde stygge merker i malingen, så vi får se hvordan det tørker. Synes det lerretet der var dårlig også, så tror ikke det vil egne seg til å poure over heller :unsure: 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoppetaujenta

*gjemme seg bak Rumlen for å se den intenst konsentrerte kunstnerinnen i aksjon :ninja: * 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rumle
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

*gjemme seg bak Rumlen for å se den intenst konsentrerte kunstnerinnen i aksjon :ninja: * 

Jeg og *metakognetiv popcornspising* :popcorn:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoppetaujenta

*ser voldsomt imponert på en tyggende Rumle som...klarer å gjemme seg bak seg selv :fnise:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Sola de
2 timer siden, Rumle skrev:

:blomst:

:klem:

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Du trenger ikke gjemme deg bak noen. Du har jo usynlighetskappen din :opplyser:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sola de

God morgen. Våknet halv seks. Litt tidlig til lørdag å være, men jeg hadde hår å få vasket, og har massiv klesvask senere i dag. Har 12- 13 maskiner å sette på med skittentøy. Må få sortert skittentøyet og så må jeg rydde litt og få handlet. Noe mer tror jeg ikke at jeg orker i dag. Men først frokost :spise: Blir polarbrød med rekeost tror jeg. De hadde ingen brød jeg liker igjen på butikken sist jeg var der, så da ble det polarbrød. Synes egentlig det er i det søteste laget, sånn smaksmessig, men blir spist opp etter hvert om ikke annet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sola de
20 minutter siden, Rumle skrev:

God helg Solalito :klemmer:

God helg rumlemoren min :klemmer:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hoppetaujenta
På 17.9.2020 den 22.01, Sola de skrev:

Du trenger ikke gjemme deg bak noen. Du har jo usynlighetskappen din  

:ohmy:...det stemmer jo! Jeg glemmer den der jeg og duverden så mye gøy jeg har fått se fra bak den der. :lur: 

God helg til deg ...og polarbrød er for søtt ja, enig i det, men jeg ser den halvveis på vei til en bolle, så da blir det
bra med smør, kanel og rosin på. :spise: Veldig godt det. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sola de
35 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:ohmy:...det stemmer jo! Jeg glemmer den der jeg og duverden så mye gøy jeg har fått se fra bak den der. :lur: 

God helg til deg ...og polarbrød er for søtt ja, enig i det, men jeg ser den halvveis på vei til en bolle, så da blir det
bra med smør, kanel og rosin på. :spise: Veldig godt det. 

Var en tur innom butikken. Fant et brød jeg ikke har sett der før, så sikkert bare et nytt et. Det må jo testes ut. Het bare kornbrød. Var ikke så stor grovhet som jeg liker, men det får så være. Er så brødlei :ler:

11 minutter siden, Rumle skrev:

Polarbrød er veldig godt med peanøttsmør på :spise:

Peanøttsmør. Er det godt? Er litt :unsure: på om jeg har smakt det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...