Jump to content
AnonymBruker

ønsker ikke å ha noe med barna hans å gjøre

Recommended Posts

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres ut som plomma i egget for alle parter. Kanskje unntatt din samboer/kjæreste, men så lenge han er enig i at det er ei ordning som fungerer, så virker det helt topp. Økonomi er jo også et spørsmål, men virker som det ikke er noe problem å holde to boliger? 

Problemet kan vel heller dukke opp om dere senere ønsker barn sammen.

Anonymkode: 1330d...eb5

Så nå at du hadde skrevet at dere ikke tenkte på å få barn sammen, så stryk det siste.

Anonymkode: 1330d...eb5

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde satt stor pris på dersom den nye kjæresten til mannen min ikke ville involvere seg i barna mine og valgte å være særbo. Har ikke noe ønske om en stemor for barna mine. 

Anonymkode: 1f793...24e

Jessic_a
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde satt stor pris på dersom den nye kjæresten til mannen min ikke ville involvere seg i barna mine og valgte å være særbo. Har ikke noe ønske om en stemor for barna mine. 

Anonymkode: 1f793...24e

Hvorfor ikke?

Anonymus Notarius
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge Tråd-starter er en kvinne, så går vel dette helt greit.               

Men dersom en mann hadde opprettet en sånn tråd, så ville all dritten kommet haglende med en gang...    

Anonymkode: 6ef90...840

Det er vel heller motsatt; synes de fleste forventer mer av stemødre enn stefedre.

Dersom man planlegger å være særboere i alle fall så lenge en av partene har hjemmeboende barn, og man åpenbart ikke får felles barn, er det jo helt greit å ikke gå inn i en stemor/stefar-rolle. Men som sagt synes jeg det er naturlig at man uansett møter kjærestens barn og at man er sammen alle sammen innimellom, slik at man ikke lever to helt separate liv.

-venter-

Min mor har vært særboer i 12 år. Slettes ikke noe problem. Vi kjenner ham godt, men han bor ikke der. 

exictence

Synes det høres fint ut. 

Annonse