Gå til innhold

ønsker ikke å ha noe med barna hans å gjøre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet en mann som har barna 30-40% Vi har vært sammen i litt over ett år og jeg har ikke møtt barna hans. Merker jeg ikke har lyst å involvere meg. Jeg flytter hjem til leiligheten min når de kommer, er det ok? Tenker det er best for alle da får de skikkelig kjærestetid og jeg slipper å være stemor. Når de ikke er her får vi skikkelig kjærestetid. Jeg har ikke noe i mot å møte dem, ,men ønsker ikke å bo med dem.

 

Tanker?

Anonymkode: 81ac1...f4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ok det, men tenker du å være i et forhold med denne mannen i mange år? Hvis dere ikke ønsker å være samboere med tiden er det bare å fortsette slik, men dere bør være enige om det i hvert fall, så dere ikke kaster bort tiden hvis en av dere ønsker noe annet 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har funnet en mann som har barna 30-40% Vi har vært sammen i litt over ett år og jeg har ikke møtt barna hans. Merker jeg ikke har lyst å involvere meg. Jeg flytter hjem til leiligheten min når de kommer, er det ok? Tenker det er best for alle da får de skikkelig kjærestetid og jeg slipper å være stemor. Når de ikke er her får vi skikkelig kjærestetid. Jeg har ikke noe i mot å møte dem, ,men ønsker ikke å bo med dem.

 

Tanker?

Anonymkode: 81ac1...f4e

Så alle skal ha kjærestetid.

Forøvrig synes jeg organiseringa di er mye mer ryddig enn å være sammen med barna og oppføre seg som om de er et uønsket fremmedelement.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Et slikt forhold vil ikke fungere på sikt.

Anonymkode: 723e3...3a0

Det kan det vel 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, solmåneogstjerner said:

Det kan det vel 

Hvis han er enig i at kjæresten ikke vil møte det viktigste i livet hans, så hvorfor ikke. Kjør på 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 723e3...3a0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han er enig i at kjæresten ikke vil møte det viktigste i livet hans, så hvorfor ikke. Kjør på 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 723e3...3a0

Hun kommer nok til å møte dem etterhvert. Men det er helt greit å til en viss grad separere to deler av livet. Hvis begge synes det er greit. Gjør jo også at man unngår mye potensielle problemer. Fordel for alle. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint! Jeg er selv sammen med en mann med barn, og jeg vil ikke bli stemor. Vi tilbringer tid med barna da, så faren ikke har "hemmeligheter" for dem, og de kjenner meg. Men jeg overnatter ikke når de er hos han. Sånn skal det fortsette. Jeg elsker unger, men stemor vil jeg ikke bli. Og ungene skal få all tid de vil med faren sin. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et dårlig utgangspunkt for et varig forhold.

Anonymkode: fab68...6fc

Det er jo ikke nødvendigvis det. Ikke alle har ønske om å bo sammen hele tiden. Det trenger ikke å bety at de ikke er glade nok i hverandre osv.

Det betinger selvsagt at de er enige. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis han er enig i at kjæresten ikke vil møte det viktigste i livet hans, så hvorfor ikke. Kjør på 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 723e3...3a0

Hun vil møte dem, men ikke bo sammen med dem.

Anonymkode: 5f593...c1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det går helt fint! Jeg er selv sammen med en mann med barn, og jeg vil ikke bli stemor. Vi tilbringer tid med barna da, så faren ikke har "hemmeligheter" for dem, og de kjenner meg. Men jeg overnatter ikke når de er hos han. Sånn skal det fortsette. Jeg elsker unger, men stemor vil jeg ikke bli. Og ungene skal få all tid de vil med faren sin. 

Vi har det på samme måte men motsatt. Kjæresten min har barn som er voksne. Jeg har hjemmeboende barn. Vi kjenner hverandres barn og er sammen av og til (inkludert en sjelden overnatting). Men vi kommer til å bo for oss selv. Jeg bor hos ham når barna ikke er hos meg. Det fungerer veldig fint og det er slik vi begge vil ha det. Vi har vært sammen i en del år. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt ok😊 Kjæresten til min eks overnatter nesten aldri. Hun tilbringer tid med barna og har det gøy med dem. Men jeg tviler på at hun ønsker mine/dine opplegg med mine barn. De får masse kjærestetid noen dager annen hver uke. Det er fantastisk, syns jeg. Vet hun og barna mine har det best med hverandre ved å ikke være oppå hverandre hele tiden 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke sier bare jeg. 

Anonymkode: 1a435...e4e

har bodd med en med barn før og det skar seg. Jeg greier ikke la vær å "oppdra de" noe som fører til at de ikke liker meg. 

 

TS

Anonymkode: 81ac1...f4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et slikt forhold vil ikke fungere på sikt.

Anonymkode: 723e3...3a0

Mitt sånt har funket i 14 år .  Jeg kjenner ungene men gar null ansvar og ikke noe kontak uten når jeg er hos kjæresten.  

Anonymkode: 5ddf0...413

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går jo an å være særbo.

Hva er alderen på barna?

Anonymkode: 5f593...c1a

Ja tenker å være særbo når barna er der. De er 10 og 12. 

ts

Anonymkode: 81ac1...f4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...