Gå til innhold

Smiley prøver på nr 2 🥰

Smiley90

Anbefalte innlegg

Smiley90
Amatariel skrev (5 timer siden):

Er irriterende med de vaginalkapslene ja... Jeg tok cyclogest i 9 uker i sommer og crinone i 10 uker for noen år siden. Et herk!! Beste tipset jeg har er å legge seg ned i sengen. En stund satte jeg dem inn når jeg var på do, men de bare skled ut igjen... etter en stund. Helt håpløst. Men jeg har kapslene på soverommet og tok èn hver morgen og kveld i sengen. Lå i ro i noen minutter etter den var innført, da gikk det fint.

Kan LOVE at hvis jeg skal på progresteron igjen (ved graviditet) så skal jeg ha svelgetabletter. Som nå finnes 😊

Ahh tusen takk for tips @Amatariel🥰

Det var jo kjempe lurt å ha dem ved sengen! Men ja det et skikkelig herk, og jeg har bare gått på det i to dager😂🙈

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel
Smiley90 skrev (3 minutter siden):

Ahh tusen takk for tips @Amatariel🥰

Det var jo kjempe lurt å ha dem ved sengen! Men ja det et skikkelig herk, og jeg har bare gått på det i to dager😂🙈

Jepp. Med eneste minus når mannen vil ha sengekos... mer enn èn gang måtte jeg si når han kom oppi senga og prøvde seg åå - kommer du , men jeg har akkurat tatt en kapsel :Knegg:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smiley90
Amatariel skrev (32 minutter siden):

Jepp. Med eneste minus når mannen vil ha sengekos... mer enn èn gang måtte jeg si når han kom oppi senga og prøvde seg åå - kommer du , men jeg har akkurat tatt en kapsel :Knegg:

😂😂😂 ja, det blir nok ikke mye spontanitet fremover🙈

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 uker senere...
Smiley90

Liten oppdatering:

De vagitoriene som jeg har tatt har gjort meg skikkelig sår nedentil, så måtte ta en pause etter 7 dager🙈 Jeg har fått beskjed om ved en eventuell graviditet så skal de tas frem til uke 12. Det merker jeg kan bli en (u)hyggelig opplevelse. 

Jeg hadde så store håp for denne PP, alt lå til rette for en graviditet. Fine egg (og folikk), albyl-e, progesteronstøtte og letrozol. Til og med gyn sa at det er den mnd med mest sannsynlighet vi kan klaffe (jeg har jo en revmatisk sykdom og går på medisiner)  i januar og februar har jeg hatt gode verdier og omtrent ingen betennelser i kroppen. 
Så jeg merka at jeg gikk rett i kjelleren i går da jeg tok en test 3 dager etter ikm og den var blenda. Det var på ettermiddagsurin, men av erfaring har jeg fått to streker så lenge etter ikm selv på ettermiddagsurin. 

I går hadde jeg rett og slett en ramle i helt i kjelleren dag. Bare gråt og gråt, jeg var rimelig lei. Jeg gikk å la meg kl. 21.00. I dag tok jeg en halv avspaseringsdag, begynner ikke på jobbe før kl. 12.30, så jeg skal dra for å ta meg en liten treningsøkt. 
Jeg merker at trening alltid for meg i bedre humor, det er sikkert endorfinene 😊👌🏻

Ja, dette ble igjen et klageinnlegg. Jeg måtte bare lufte tankene litt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amatariel

Mange mange klemmer til deg :klem: Er kjempetungt å ha det sånn. Skikkelig urettferdig at det ikke ville gå nå altså. Du fortjener så veldig en liten spire!! Håper du føler det litt bedre i dag, god trening!

Ang. vagitoriene så finnes det alternativ progresteron som kan føles mye bedre å bruke dersom du skulle bli gravid og må ta det i ukesvis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...