Gå til innhold

Tror jeg har en hjelper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, pautina skrev:

 

Dette ble jeg også nysgjerrig på? Microbølger kan måles så vil jo påstå at de befinner seg i vår tredimensjonale verden selv om jeg ikke kan se dem? enlighten en stakkars fysiker er du grei :)

Ja, hvilke frekvenser kan vi se lys på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, K.B. skrev:

Kom med bevis for den påstanden da.
Det som kan fremlegges uten bevis, kan avvises uten bevis.

I didnt come here to argue. :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MarieLo skrev:

I didnt come here to argue. :arwen:

Jeg tror rett og slett du helt forstår hva du snakker om. 😉

Endret av Gallien Grueger
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at det er oldemoren din?

Anonymkode: b14a3...ae6

Kjenner igjen energien hennes. Hun er den eneste kvinnen som jeg har møtt, som har utstrålt så mye varme og kjærlighet. 

Anonymkode: b6650...ba4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2020 den 0.55, AnonymBruker skrev:

Jeg har en oldemor, som kommer til meg når jeg har det veldig tøft, så det er jo ikke ofte hun kommer. Jeg klarer jo ikke å se henne, men jeg føler henne, og det er kun varme og kjærlighet jeg føler. 

Anonymkode: b6650...ba4

Hun gjør nok ikke det, men det er greit at du tror det.

Anonymkode: fe93d...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Gallien Grueger skrev:

Så mikrobølger, f.eks., er i 4D?

Det kommer av sånt oppgulp som publiseres på Nyhetsspeilet, synd at så mange ikke skjønner at det som menes med "alternativt" i denne sammenhengen er fantasi og ikke ment for at det skal oppfattes som virkelighet. Det sitter folk å dikter opp ting som dette og dessverre så er det noen enkle sjeler som ikke skjønner dette og tror på det som blir skrevet.

http://www.nyhetsspeilet.no/2020/07/utenomjordisk-og-5d-weekend-i-kulturlaven-pa-gran/

Nyhetsspeilet har forresten blitt rundlurt før, de eier ikke kildekritikk og har eller ingen skrupler for å publisere ting som åpenbart er løgn og fantasi. Personer som har lett for å bli lurt av konspirasjonsteorier henger ofte på den siden.

Denne tråden fra Freak er vel verdt å lese!.

https://freak.no/forum/showthread.php?t=152113

Anonymkode: f3687...e0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, MarieLo said:

Jeg er usikker på hvilke frekvenser mikrøbølger opererer på, kan være de er i en lavere dimensjon enn 3D for alt jeg vet.

Kanskje man ikke bør slenge ut av seg ting man ikke har peiling på, slik at man unngår at fler misforstår? 

Anonymkode: 764f0...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje man ikke bør slenge ut av seg ting man ikke har peiling på, slik at man unngår at fler misforstår? 

Anonymkode: 764f0...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2020 den 7.15, AnonymBruker skrev:

Jeg tror absolutt man kan føle energien til hjelpeteam sin om man er mottakelig for det. Har selv opplevd lignende hendelser. Jeg er også en logiker, men klarer ikke finne en logisk grunn til at det skjedde sånn og sånn.

Anonymkode: b99a5...f74

Jøsses. Et helt team. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å tro hva man vil. Jeg tror på hjelpere, og det må være lov å tro uten at noen skal angripe dem. Å tro git trøst og mot. 

Anonymkode: 26891...405

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/15/2020 at 12:45 AM, AnonymBruker said:

Livet har vært ganske så tøft i det siste. En morgen jeg fortvilet lurte på hvordan jeg skulle klare å stable meg på bena og hvordan jeg skulle klare alt dette, skjedde det noe. Nattbordslampe begynte å lyse. Av seg selv. Synes det var merkelig, men la ikke så mye i det. På vei inn i heisen, på vei til jobb, og når døren var nesten lukket, gikk den opp igjen. Som om noen fulgte etter meg inn. Det har den ikke gjort hverken før eller etter. Og jeg kjente at selv om det var litt skummelt, ble jeg roligere. At noen passer på meg. Finner ingen logiske forklaringer. Eller så begynner jeg bare å bli gærn.....

Anonymkode: 5a4e5...bd7

Jo, det finnes logiske forklaringer. Lampa er gåen og heisen lagga litt. (Ville kastet den lampen for den kan være brannfarlig.) Men det betyr ikke at du blir gærn.

Jeg er tilhenger av vitenskap og logikk. Tror ikke på horoskop, homeopati, engler, ånder eller liv etter døden. Men i perioder hvor jeg har mye smerter og har det tøft så har jeg mer tendens til å tenke: "Kanskje det likevel hadde vært en idé å prøve den naturmedisinen der, hva kan det egentlig skade? Hva om det finnes et liv etter døden og vi får se våre kjære igjen?"

Fordi man blir helt desperat etter å få det littegrann bedre... Man vil gjerne tro på det! Og da forsvinner litt av logikken ut av vinduet.

Anonymkode: 8a546...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.9.2020 den 14.39, MarieLo skrev:

Ja, hvilke frekvenser kan vi se lys på da?

ca. 400 nm til ca. 700 nm, varier litt fra øye til øye. Mener ikke å hetse altså, det finnes mer enn det vi kan måle, jeg er bare fascinert av fjerde dimensjon tanken, for meg er fjerde dimensjon tid så jeg er interessert i hva man legger i 4 og 5 dimensjon,at det er mer enn tre retninger? som på en måte er skjult i de andre....

La oss si at du lever i en todimensjonal verden, helt flat uten tykkelse, bare lengde og bredde, hvis en 3D person passerer gjennom det "arket" ville man jo i sin 2D verden bare oppleve en skive av denne personen av gangen og det kunne jo da bli en slags "skygge". Er det det som er tanken med en 4D og 5D verden, da ville de bare bli en slags skiveskygge her i vår 3D verden? 

Men så har du jo det da at det er liksom ikke mer volum igjen når man har kommet til 3D så da blir det jo intet volum på disse 4D og 5D vesnene? Deete blir forbi min forstand, men finner de forskjellige rasjonaliseringene interessante :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har det motsatte av en hjelper, en som ødelegger litt for meg. Føles ihertfall sånn av og til... :)

Anonymkode: 54f57...fa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg har det motsatte av en hjelper, en som ødelegger litt for meg. Føles ihertfall sånn av og til... :)

Anonymkode: 54f57...fa1

Hvis du er negativ og på lave frekvenser får du gjerne hjelp fra andre negative i 4D.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.9.2020 den 16.14, AnonymBruker skrev:

Det er lov å tro hva man vil. Jeg tror på hjelpere, og det må være lov å tro uten at noen skal angripe dem. Å tro git trøst og mot. 

Anonymkode: 26891...405

Steike! Hvem angrep hjelperne??

Anonymkode: fe93d...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, MarieLo skrev:

Hvis du er negativ og på lave frekvenser får du gjerne hjelp fra andre negative i 4D.

Hvordan måler man disse frekvensene?

Anonymkode: f7e98...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2020 den 0.48, AnonymBruker skrev:

Her er det nok tankene dine som lurer deg - ingen har noensinne klart å bevise hverken Guds eksistens eller overnaturlige fenomener. 
Lurt å konsentrere seg om noe annet! 

Anonymkode: 99e2d...1ac

Ingen har bevist at du har en opplevelse av virkeligheten heller. For alt vi vet har du ingen opplevelse. Men dette vil du motsi, med like mye brist i bevisførsel og logikk som at ingen har bevist overnaturlige fenomener. Mange har hatt en opplevelse av det.  For noen er det en naturlig del av hverdagen.

Kom med et bevis på din opplevelse av virkeligheten før du kommer med dette.

Anonymkode: d744d...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2020 den 0.45, AnonymBruker skrev:

Livet har vært ganske så tøft i det siste. En morgen jeg fortvilet lurte på hvordan jeg skulle klare å stable meg på bena og hvordan jeg skulle klare alt dette, skjedde det noe. Nattbordslampe begynte å lyse. Av seg selv. Synes det var merkelig, men la ikke så mye i det. På vei inn i heisen, på vei til jobb, og når døren var nesten lukket, gikk den opp igjen. Som om noen fulgte etter meg inn. Det har den ikke gjort hverken før eller etter. Og jeg kjente at selv om det var litt skummelt, ble jeg roligere. At noen passer på meg. Finner ingen logiske forklaringer. Eller så begynner jeg bare å bli gærn.....

Anonymkode: 5a4e5...bd7

Du kan tro det du vil om det vitenskapen ikke har svar på. 😊 Det skjer mye rart. Lamper kan slå seg på. Jeg synes det er rart at jeg kjøpte et flatpakket møbel for noen år siden. Etter å ha flyttet noen år senere, pakket jeg møbelet endelig opp, og det passet akkurat perfekt inn på kjøkkenet, på millimeterpresisjon. Da lurte jeg på om det var en mening med det innkjøpet jeg hadde gjort tidligere og hvordan det klaffet sånn med fremtiden. Akkurat som om «ja, det var der dette møbelet skulle stå» liksom 😂 Men sett bort fra dette, jeg tror også at det er en kraft/vakt/energi rundt oss alle som vi ikke kan se. Bare studer kvantefysikk og alt de ikke vet der. Det er en kraft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...