Gå til innhold

Tror jeg har en hjelper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Livet har vært ganske så tøft i det siste. En morgen jeg fortvilet lurte på hvordan jeg skulle klare å stable meg på bena og hvordan jeg skulle klare alt dette, skjedde det noe. Nattbordslampe begynte å lyse. Av seg selv. Synes det var merkelig, men la ikke så mye i det. På vei inn i heisen, på vei til jobb, og når døren var nesten lukket, gikk den opp igjen. Som om noen fulgte etter meg inn. Det har den ikke gjort hverken før eller etter. Og jeg kjente at selv om det var litt skummelt, ble jeg roligere. At noen passer på meg. Finner ingen logiske forklaringer. Eller så begynner jeg bare å bli gærn.....

Anonymkode: 5a4e5...bd7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det nok tankene dine som lurer deg - ingen har noensinne klart å bevise hverken Guds eksistens eller overnaturlige fenomener. 
Lurt å konsentrere seg om noe annet! 

Anonymkode: 99e2d...1ac

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hallusinasjoner? Har du spurt noen som er med deg om de ser det samme som du ser?

Anonymkode: e1c88...eb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en oldemor, som kommer til meg når jeg har det veldig tøft, så det er jo ikke ofte hun kommer. Jeg klarer jo ikke å se henne, men jeg føler henne, og det er kun varme og kjærlighet jeg føler. 

Anonymkode: b6650...ba4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som passer på oss, rundt oss, i 4D. De støtter alle som er åpen for kjærlighet, som gir betingelsesløs kjærlighet til andre, som setter pris på lys og kjærlighet. Vi er alle samlet i dette og det er bare en kjærlighet. :hjerte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, MarieLo skrev:

Det er mange som passer på oss, rundt oss, i 4D. De støtter alle som er åpen for kjærlighet, som gir betingelsesløs kjærlighet til andre, som setter pris på lys og kjærlighet. Vi er alle samlet i dette og det er bare en kjærlighet. :hjerte:

I 4D? Det var da voldsomt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Gallien Grueger skrev:

I 4D? Det var da voldsomt.

Ja, i 4D, så rundt oss alle, bare på høyere frekvenser.

Du vet lys er bare synlig mellom visse frekvenser? Det er vår dimensjon, 3D.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt følelsen av og kontakten med mine hjelpere, men et helt livs åpenhet og imøtekommenhet på den rette måten, har gitt meg null inntrykk av at dette finnes. Null. Dessverre. 

Anonymkode: 5be68...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bør si fra til vaktmesteren i bygget du bor i at det er noe feil på strømmen...

Anonymkode: ac988...326

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror absolutt det er mulig mulig, har hørt flere lignende fortellinger fra folk jeg kjenner.

Anonymkode: 5ba82...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror absolutt man kan føle energien til hjelpeteam sin om man er mottakelig for det. Har selv opplevd lignende hendelser. Jeg er også en logiker, men klarer ikke finne en logisk grunn til at det skjedde sånn og sånn.

Anonymkode: b99a5...f74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle gjerne hatt følelsen av og kontakten med mine hjelpere, men et helt livs åpenhet og imøtekommenhet på den rette måten, har gitt meg null inntrykk av at dette finnes. Null. Dessverre. 

Anonymkode: 5be68...ee4

Da har det ikke vært den rette måten.

Kjærligheten er der ute, å si den ikke eksisterer er litt bastant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, MarieLo skrev:

Ja, i 4D, så rundt oss alle, bare på høyere frekvenser.

Du vet lys er bare synlig mellom visse frekvenser? Det er vår dimensjon, 3D.

Så mikrobølger, f.eks., er i 4D?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Gallien Grueger skrev:

Så mikrobølger, f.eks., er i 4D?

Jeg er usikker på hvilke frekvenser mikrøbølger opererer på, kan være de er i en lavere dimensjon enn 3D for alt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser guidene mine rundt meg hele tiden. Det er ikke noe merkverdig ved det. Har hele livet følt det har vært "noen" rundt meg, men begynte ikke å se før jeg var i 30-årene. Det kan være en lang prosess.
 

Anonymkode: dd4cf...1d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2020 den 0.45, AnonymBruker skrev:

Livet har vært ganske så tøft i det siste. En morgen jeg fortvilet lurte på hvordan jeg skulle klare å stable meg på bena og hvordan jeg skulle klare alt dette, skjedde det noe. Nattbordslampe begynte å lyse. Av seg selv. Synes det var merkelig, men la ikke så mye i det. På vei inn i heisen, på vei til jobb, og når døren var nesten lukket, gikk den opp igjen. Som om noen fulgte etter meg inn. Det har den ikke gjort hverken før eller etter. Og jeg kjente at selv om det var litt skummelt, ble jeg roligere. At noen passer på meg. Finner ingen logiske forklaringer. Eller så begynner jeg bare å bli gærn.....

Anonymkode: 5a4e5...bd7

Så du tillegger hendelser som er enkelt forklart av fysikk slik vi kjenner det med noe overnaturlig, som bryter med fysikken slik vi kjenner den og er derfor en utrolig kompleks forklaring på hverdagslige hendelser som har enkle forklaringer.
Det er på tide at rasjonell tenking og logikk blir et eget fag på skolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.9.2020 den 4.16, MarieLo skrev:

Det er mange som passer på oss, rundt oss, i 4D. De støtter alle som er åpen for kjærlighet, som gir betingelsesløs kjærlighet til andre, som setter pris på lys og kjærlighet. Vi er alle samlet i dette og det er bare en kjærlighet. :hjerte:

Kom med bevis for den påstanden da.
Det som kan fremlegges uten bevis, kan avvises uten bevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, MarieLo skrev:

Jeg er usikker på hvilke frekvenser mikrøbølger opererer på, kan være de er i en lavere dimensjon enn 3D for alt jeg vet.

Her er en oversikt over de ulike frekvensene. Hvor går skillet mellom 2D og 3D, og 3D og 4D?

standard_compressed_1_elektromagnetisk-straaling.png

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2020 den 0.55, AnonymBruker skrev:

Jeg har en oldemor, som kommer til meg når jeg har det veldig tøft, så det er jo ikke ofte hun kommer. Jeg klarer jo ikke å se henne, men jeg føler henne, og det er kun varme og kjærlighet jeg føler. 

Anonymkode: b6650...ba4

Hvordan vet du at det er oldemoren din?

Anonymkode: b14a3...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gallien Grueger skrev:

Her er en oversikt over de ulike frekvensene. Hvor går skillet mellom 2D og 3D, og 3D og 4D?

standard_compressed_1_elektromagnetisk-straaling.png

 

31 minutter siden, MarieLo skrev:

Jeg er usikker på hvilke frekvenser mikrøbølger opererer på, kan være de er i en lavere dimensjon enn 3D for alt jeg vet.

Dette ble jeg også nysgjerrig på? Microbølger kan måles så vil jo påstå at de befinner seg i vår tredimensjonale verden selv om jeg ikke kan se dem? enlighten en stakkars fysiker er du grei :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...