Gå til innhold

Hva er en babe i 2020? I min ungdom var det platinablonde damer med mørkebrun hud og miniskjørt. Hva er det nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Influencer/youtuber Adelaide Morin er vel er godt eksempel på punktene jeg nevnte i et tidligere innlegg. Jeg ser i alle fall mange tenåringer og unge voksne som kler seg noenlunde likt 

image.png.45e7069ea70c31459354de61801d6e3a.png

Anonymkode: c82ab...753

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.9.2020 den 14.17, Forundret.. skrev:

På nittitallet var det Pamela Anderson nå må det nok være en dame med et svært tykt lag sminke, falske vipper, frossen panne, andemunn, silikon pupper og rumpe, falskt hår og gele negler. 

Glemte jeg noe? 

Alt dette du nevner kan ikke mine kompiser fordra. Menn flest vil faktisk ha kvinner uten ti lag sminke og silikonrompe, det er en viss type menn med lite mellom ørene som velger den type dame. Like barn leker best. 

Anonymkode: 5d787...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Alt dette du nevner kan ikke mine kompiser fordra. Menn flest vil faktisk ha kvinner uten ti lag sminke og silikonrompe, det er en viss type menn med lite mellom ørene som velger den type dame. Like barn leker best. 

Anonymkode: 5d787...44f

Men spørsmålet var vel ikke hva menn flest foretrekker? Det var jo hva som regnes som en babe I 2020.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eksempel på en babe anno 2020, tror ikke jeg kan nevne en eneste mannlig venn som ikke synes denne jenta er helt sykt søt.

sigrid.jpg.d005d5553d1eb5430a3172fad435c3fc.jpg

Forøvrig noe som er helt sykt kult med henne er at hun har et ganske lite seksualisert image, og som de fleste gutta sier så er hun mer kjærestetypen enn noen du skulle ønske du fikk et ons med.

Anonymkode: 60294...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et eksempel på en babe anno 2020, tror ikke jeg kan nevne en eneste mannlig venn som ikke synes denne jenta er helt sykt søt.

sigrid.jpg.d005d5553d1eb5430a3172fad435c3fc.jpg

Forøvrig noe som er helt sykt kult med henne er at hun har et ganske lite seksualisert image, og som de fleste gutta sier så er hun mer kjærestetypen enn noen du skulle ønske du fikk et ons med.

Anonymkode: 60294...42e

Om spørsmålet er hvordan dagens sex-ikoner ser ut må en vel nevne noen mer som Emily Ratajkowski:Emily-Ratajkowski-Inamorata-4.thumb.jpg.6a22cb06ceb651bed3d18c2274b4cd21.jpg

Anonymkode: 60294...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...