Gå til innhold

Anbefal meg en maskara?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har alltid vært fornøyd med L'oreal Telescopic (den i gull ikke den i sølv) og Lash Spa mascara fra Make up mekka, den har castor oil i seg og har gjort vippene mine lengre 😄 og en er billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Oréal Paris Volume Millionaire Lashes. Bruker den i extra black, men ser ikke noe spesiell forskjell fra den og den vanlige utgaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Måneskinn skrev:

Jeg har alltid vært fornøyd med L'oreal Telescopic (den i gull ikke den i sølv) og Lash Spa mascara fra Make up mekka, den har castor oil i seg og har gjort vippene mine lengre 😄 og en er billig!

Telescopic mascaraen er god, men ikke i starten, den er for våt og du får raskt edderkopp-vipper, altså at vippene klumper seg sammen, men når du har brukt den noen ganger gir den fint resultat. Brukte telescopic mascaraen i flere år, men kjøpte en mascara som var mer tørr i konsistensen og den ga helt fantastisk resultat uten at det klumpet seg sammen. Å tilbake til telescopic-mascaraen var ingen god opplevelse. 

Elsker sensai-maskaraene 🙏

Anonymkode: f79f6...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Telescopic mascaraen er god, men ikke i starten, den er for våt og du får raskt edderkopp-vipper, altså at vippene klumper seg sammen, men når du har brukt den noen ganger gir den fint resultat. Brukte telescopic mascaraen i flere år, men kjøpte en mascara som var mer tørr i konsistensen og den ga helt fantastisk resultat uten at det klumpet seg sammen. Å tilbake til telescopic-mascaraen var ingen god opplevelse. 

Elsker sensai-maskaraene 🙏

Anonymkode: f79f6...7c7

jeg har aldri opplevd det med Telescopic mascaraene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Måneskinn skrev:

jeg har aldri opplevd det med Telescopic mascaraene :)

Hadde heller aldri opplevd det de mange årene jeg brukte den mascaraen, men etter å ha brukt andre mascaraer merker jeg at den ikke er så bra som jeg hadde trodd, men den blir bra når du har brukt den en liten stund og den ikke er så våt i konsistensen. Men fikk lyst til å teste mascaraen med casteroil som du anbefalte 😊

Anonymkode: f79f6...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det bare en vinner, og det er Chanel Le volume de chanel. Den som ikke er vannfast. Den gir meg fyldige og lange vipper, og den er lett å fjerne på kvelden med litt øyesminkefjerner. Det er litt viktig for meg. Av en eller annen grunn blir den bedre med tiden også, så den varer en stund. Jeg går alltid tilbake til den.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...