Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert på å få servert vaffler med morsmelk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her bruker vi morsmelk i kaffen, først bare for å terge folk, ansiktsuttrykkene til folk når jeg slenger frem puppen å «melker» meg selv i koppen til samboer når vi er/har besøk er prisløs, nå fordi det faktisk er ganske godt. 

Anonymkode: 344a1...f3f

At du har morsmelk i kaffen er det jeg reagerer minst på dette scenarioet... Hvis du synes det er helt greit å dra fram puppen i selskap av andre grunner enn å amme et spedbarn kan jo ikke de sosiale antennene dine ha det helt bra.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, ltfutt skrev:

Hadde "voksne" brukt og likt morsmelk hadde det blitt lite igjen til de den er beregnet til. Det er heller ingen andre "dyr" som praktiserer dette. -Det er ikke normalt.. Og det er en evolusjonsmessig grunn til at voksne folk syns det er ekkelt... Voksne skal ikke konkurrere om maten til ungene. Veldig ekkelt..

Men det er vel akkurat det vi gjør med kumelk? 

Anonymkode: cd00b...a1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Seige hjem faktisk 🤣 Kjenner 2 stk med allergi. De bruker ikke såle, ldri vært i renere hjem faktisk. Har flere barn og de (begge familiene) har det alltid strøkent uansett når jeg er innom. 

Anonymkode: cd00b...a1a

Klart det blir seigt om man aldri vasker verken gulv, kjøkkenbenker eller bad med såpe.  Sier seg selv.  

Anonymkode: e4b3b...e7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er vel akkurat det vi gjør med kumelk? 

Ja. Vi konkurrerer ikke med våre barn om denne melka... De voksne stutene går ikke rundt og slurper i seg kumelk såvidt jeg veit..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sakt akkurat hva jeg mente om slike mentalt forstyrra mennesker som skal prakke sine egne ekle og forskrudde vaner på andre. Reist meg opp, gått og aldri hatt noe å gjøre med de igjen.

Greit man skal akseptere at alle er forskjellige, men der tråkket hun langt over grensa.

Anonymkode: bbb21...f69

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt sur, jeg vil ikke spise andres kroppsvæsker. Folk får være så alternative de bare orker, men å lure i folk sånne ingredienser er ikke innafor, det er respektløst. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man drikker melka til kua, uten å nøle. Men kommer den fra et menneske som man selv er blir folk kvalme 😂

Anonymkode: c2ab0...62a

Synes dette er utrolig artig selv😂 At folk mener kumelk(morsmelk det også, tenk det) er helt naturlig og greit, men menneskemelk er til å spy av, er et ypperlig eksempel på hjernevask. 

Anonymkode: 71330...f3e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man drikker melka til kua, uten å nøle. Men kommer den fra et menneske som man selv er blir folk kvalme 😂

Anonymkode: c2ab0...62a

Jeg svelger når jeg suger samboeren min, men hadde jeg fått høre at den hemmelige ingrediensen min svogers gryterett var hans egen sæd, så hadde jeg nok kastet opp et par uker.

Ts, neste gang de spiser hos dere kan du begynne å godsnakke sæd. Få dem til å tro at det er i maten. Kanskje det går opp et lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jesus christ... hver gang jeg tror jeg har sett eller hørt det meste, så er det alltid noe nytt som dukker opp..

Men for å svare deg: Jeg hadde ALDRI ALDRI ALDRI spist noe der igjen. Kanskje ikke vært venner med dem heller...

Hun har stor melkeproduksjon? Donerer til sukehus og andre barn? Lager mat med morsmelka? Ansett dama på TINE....

Anonymkode: bccc5...7b6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, du kan drikke og spise morsmelk fra andre dyr, men ikke mennesker? Ei ku produserer ikke melk fordi hun er ei ku men fordi hun er ei mor. 
 

Her bruker vi morsmelk i kaffen, først bare for å terge folk, ansiktsuttrykkene til folk når jeg slenger frem puppen å «melker» meg selv i koppen til samboer når vi er/har besøk er prisløs, nå fordi det faktisk er ganske godt. 

Anonymkode: 344a1...f3f

Du burde jo vært lagt inn. 

Anonymkode: 9b3c5...2bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Tamsi skrev:

Jeg svelger når jeg suger samboeren min, men hadde jeg fått høre at den hemmelige ingrediensen min svogers gryterett var hans egen sæd, så hadde jeg nok kastet opp et par uker.

Ts, neste gang de spiser hos dere kan du begynne å godsnakke sæd. Få dem til å tro at det er i maten. Kanskje det går opp et lys.

Men melk er faktisk livets næring. Det er ikke sperm 😬

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men slik hun reagerte og begynte å forsvare det gjorde oss sikker på at det var morsmelk i vafflene. Disgusting!

Så du er ikke engang sikker altså? Personlig tror jeg ikke noe som helst på denne "historien" , men det kunne jo kanskje blitt en artig Seinfeld episode e.l...

Om jeg hadde fått tilbud om å smake ett vaffelhjerte som var laget med morsmelk hadde jeg nok muligens prøvd det også :vetikke:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, Tamsi skrev:

Jeg svelger når jeg suger samboeren min, men hadde jeg fått høre at den hemmelige ingrediensen min svogers gryterett var hans egen sæd, så hadde jeg nok kastet opp et par uker.

Ts, neste gang de spiser hos dere kan du begynne å godsnakke sæd. Få dem til å tro at det er i maten. Kanskje det går opp et lys.

Du sammenligner ikke melk med sæd. Alvorlig talt. 

Anonymkode: 71330...f3e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres ut som et direkte ekkelt menneske. Og hvis hun var seriøs når hun snakket om å fullamme til skolealder ville jeg hatt barnevernet i baklomma, det er direkte barnemishandling

Anonymkode: 1165c...416

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du inviterer de på middag, til dessert lager du panna cotta og prater om kortreiste ingredienser og lokale råvarer mens du og mannen blunker og humrer litt. Etter middagen tar dere med dere kombuchaen i sofaen hvor denne boka ligger diskré på salongbordet. Du tilbyr henne å låne den, og skryter av oppskriftene, spesielt de kremete dessertene.  https://www.adlibris.com/no/bok/natural-harvest-a-collection-of-semen-based-recipes-9781481227049?gclid=CjwKCAjwzIH7BRAbEiwAoDxxToIODuGmVDg9Hqhemtzf0UWVGDneKCtMOtBQEarTFxAudhGRsJ5kmxoCVBQQAvD_BwE

 

Anonymkode: eba2b...e39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du inviterer de på middag, til dessert lager du panna cotta og prater om kortreiste ingredienser og lokale råvarer mens du og mannen blunker og humrer litt. Etter middagen tar dere med dere kombuchaen i sofaen hvor denne boka ligger diskré på salongbordet. Du tilbyr henne å låne den, og skryter av oppskriftene, spesielt de kremete dessertene.  https://www.adlibris.com/no/bok/natural-harvest-a-collection-of-semen-based-recipes-9781481227049?gclid=CjwKCAjwzIH7BRAbEiwAoDxxToIODuGmVDg9Hqhemtzf0UWVGDneKCtMOtBQEarTFxAudhGRsJ5kmxoCVBQQAvD_BwE

 

Anonymkode: eba2b...e39

Fantastisk at det finnes noen er så klin kokos gærne i pappen at de faktisk tror folk kommer til å kjøpe denne!  Går inn i bokhandelen: "jaggu se der ja, en bok om matlaging med sæd som ingrediens, DET skal jeg jammen prøve meg på, nå blir det karamellpudding til hælja" 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...