Gå til innhold

Din favoritt høst- og vinterkrem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd mange, mange kremer når huden trenger mer når gradestokken kryper nedover, og ofte føler jeg de er litt for oljete og klissete. Har en kombinert hud, med tørre partier i kinn og panne.

Favoritten min nå er Cerave Moisturizing Cream. Ønske den kom i mindre tube bare. Bruker den kun i ansiktet og kun deler av året.

Hva er din favoritt høst- og vinterkrem?

Anonymkode: 4038a...c67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker samme dag/nattkrem hele året. Dermalogica Skin Smoothing Creme :) Har kombinert normal og fet hud.

Anonymkode: 57873...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt kremen fra Cerave, både til ansikt og kropp.  Den til kroppen var grei, men til ansikt var det langt fra nok fukt.  Overvurderte og overhypede produkter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Apocalypte skrev:

Har hatt kremen fra Cerave, både til ansikt og kropp.  Den til kroppen var grei, men til ansikt var det langt fra nok fukt.  Overvurderte og overhypede produkter. 

CeraVe er ikke overhypede produkter, det er skikkelig gode produkter og jeg merker stor forskjell på huden min etter at jeg startet med CeraVe.

Jeg liker den litt tynnere CeraVe fuktighetskremen til ansikt, og den mer fetere til kropp.

CeraVe er min favoritt, bruker den året rundt.

Anonymkode: 9093a...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Apocalypte skrev:

Har hatt kremen fra Cerave, både til ansikt og kropp.  Den til kroppen var grei, men til ansikt var det langt fra nok fukt.  Overvurderte og overhypede produkter. 

Det er vel heller det at den ikke passer til din hud. Selve kremen har gode ingredienser og jeg bruker den og er veldig fornøyd, jeg har tørr hud og bruker Airol i tillegg, så må ha noe bra som fungerer. 

Anonymkode: 8ecbd...afb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Clinique moisture surfe kombinert med serum fra the ordinary eller noen dråper mandelolje fra Weleda. 

Anonymkode: d8481...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg liker Clinique moisture surfe kombinert med serum fra the ordinary eller noen dråper mandelolje fra Weleda. 

Anonymkode: d8481...c41

*surge haha

Anonymkode: d8481...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...