Gå til innhold

Kjipt at det allerede er så kaldt at man må bruke handsker om kvelden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så kaldt å gå tur om kvelden nå, må på igjen med handskene jo :( deprimerende.

Anonymkode: 7513d...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, helt enig! De siste dagene har jeg vært så kald når jeg har ventet på bussen osv. Står og drar i jakka og fryser på lårene, hater det! Jeg mener at Norge er et fint sted å bo i juni, juli og august, et OK sted å bo i mai og september, og resten synes jeg er altfor kaldt og mørkt. På en måte liker jeg våren, fordi det blir stadig lysere, men det er jo stort sett kaldt langt ut i mai! Og så kommer sommeren men den går jo så fort, og så vips er det september og jeg fryser igjen. :(

Har ofte tenkt at det er harry å være norsk pensjonist på Costa del Sol men nå blir det mer og mer fristende!

Edit: Har bodd utenlands store deler av mitt voksne liv, så jeg vet jo at det er mange andre alternativer, ikke bare Costa del Sol altså. Men synes det er best å bli i Norge et år til, eller kanskje to, til det kommer en corona-vaksine for eksempel.

Endret av Aranciata
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aranciata skrev:

Haha, helt enig! De siste dagene har jeg vært så kald når jeg har ventet på bussen osv. Står og drar i jakka og fryser på lårene, hater det! Jeg mener at Norge er et fint sted å bo i juni, juli og august, et OK sted å bo i mai og september, og resten synes jeg er altfor kaldt og mørkt. På en måte liker jeg våren, fordi det blir stadig lysere, men det er jo stort sett kaldt langt ut i mai! Og så kommer sommeren men den går jo så fort, og så vips er det september og jeg fryser igjen. :(

Har ofte tenkt at det er harry å være norsk pensjonist på Costa del Sol men nå blir det mer og mer fristende!

Edit: Har bodd utenlands store deler av mitt voksne liv, så jeg vet jo at det er mange andre alternativer, ikke bare Costa del Sol altså. Men synes det er best å bli i Norge et år til, eller kanskje to, til det kommer en corona-vaksine for eksempel.

Huff ja. Jeg blir så sur. I dag satt jeg utr i sola. Vinden reduserte idyllen, men det var sol og jeg satt i svart så gikk ra. Men så ble det selvfølgelig overskyet og jeg gikk inn igjen. Vil flytte til utlandet, men det er ikke barebare. Må kunne språket, få en jobb og nettverk. 

Anonymkode: 7513d...744

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Huff ja. Jeg blir så sur. I dag satt jeg utr i sola. Vinden reduserte idyllen, men det var sol og jeg satt i svart så gikk ra. Men så ble det selvfølgelig overskyet og jeg gikk inn igjen. Vil flytte til utlandet, men det er ikke barebare. Må kunne språket, få en jobb og nettverk. 

Anonymkode: 7513d...744

Bra at det ikke bare er meg! 😄 Synes de fleste vennene mine bare "Å, det er så deilig med markante årstider, elsker te og høst, elsker snø og ski" mens jeg stort sett hutrer og fryser 7 måneder i strekk. Og jeg hater te. (Heldigvis bor jeg nå i en deilig og varm leilighet, men jeg må jo ut også!) Digg å klage litt her på forumet sånn at folk in real life ikke blir så lei av meg hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper litt å lese slike tråder, så føler man seg mindre alene som den solelskende frostpisten man er! 🥶

Hadde blitt sprø om jeg ikke hadde hatt samboeren min, vedovn, katt, rødvin, og gode bøker på høsten og vinteren. Går gjerne tur på høsten og fine vinterdager, men det er med flere lag ull, og jeg gleder meg fort til å komme inn i varmen igjen!

Noen er bare ikke skapt for å like alle årstidene, men litt stusselig å tenke på å bo her resten av livet. Si fra hvis noen flytter til Spania, så lager vi en liten koloni for oss vinterhatere 🤩

Anonymkode: 4b093...a78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Hjelper litt å lese slike tråder, så føler man seg mindre alene som den solelskende frostpisten man er! 🥶

Hadde blitt sprø om jeg ikke hadde hatt samboeren min, vedovn, katt, rødvin, og gode bøker på høsten og vinteren. Går gjerne tur på høsten og fine vinterdager, men det er med flere lag ull, og jeg gleder meg fort til å komme inn i varmen igjen!

Noen er bare ikke skapt for å like alle årstidene, men litt stusselig å tenke på å bo her resten av livet. Si fra hvis noen flytter til Spania, så lager vi en liten koloni for oss vinterhatere 🤩

Anonymkode: 4b093...a78

Jeg er med! :) Og ja, jeg synes jod et er fint med varme og bøker og Netflix når det først må være så kaldt, men jeg ville byttet det ut med varme og sol på et sekund om det hadde vært mulig!

Tok buss rundt midnatt, trodde jeg hadde kledd meg varmt nok men sto og hakket tenner mens jeg ventet på bussen. Winter is coming...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...