Gå til innhold

Reise på hytta - dere som har barn og kjører på fredager etter jobb og har over 2 timer å kjøre. 😊


Kaisamaia

Anbefalte innlegg

På 11.9.2020 den 16.27, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har dere hytte med så lang reisevei? Det blir jo bare stress.

Anonymkode: a7ddf...87c

Hørt om å arve hytte? Det er ikke en selvfølge at familiehytta er et steinkast unna 

Anonymkode: b156a...175

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har 3 timer til hytta, men man må jo regne med kø fredag, så da blir det fort 4 timer.

Enten gjør vi alt klart dagen før og så reiser vi fort vi kommer fra rundt kl 14-15, lider oss gjennom litt kø, spiser noe på veien og er fremme i grei tid før leggetid. 

Eller så tar vi det chill og venter med å dra til rundt 17-18 når det er mindre kø, spiser før vi drar og har matpakke kveldsmat på veien, og er fremme rundt 20-21. Lemper da barn i seng, kanskje sovet litt på turen. 

Vi drar ikke så ofte bare for en helg, kjedelig å stå i kø både fredag og søndag. Om det er langhelg kan man jo være litt mer fleksible på tidspunkt. 

Anonymkode: 00f17...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/11/2020 at 4:27 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor har dere hytte med så lang reisevei? Det blir jo bare stress.

Anonymkode: a7ddf...87c

De fine hyttestedene er jo fort et stykke unna da. Og ikke alle har hele familien på ett sted. Mine foreldre kommer fra helt forskjellige deler av landet enn det jeg vokste opp og jeg bor nå et fjerde helt annet sted. Og mannen sin familie er fra et annet sted igjen. Så hyttene i vår familie er litt sånn hulter til bulter rundt om i landet, og da blir det litt reisevei for alle :) Uaktuelt å kjøpe ny "praktisk" hyttefeltshytte til mange penger når ma har mulighet å overta et fint sted vi har sterk tilknytning til. 

Anonymkode: 00f17...90b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...