Gå til innhold

Brydde seg ikke om at han fikk stå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eneste jeg hadde følt var sjalusi om jeg var dama hans, da ereksjonen sikkert var rettet mot deg (pun not intended). Badet naken i stamp en gang med eksen min og hans kompis, husker kompisen fikk stå da jeg tok av bikinioverdelen og det var egentlig litt festlig 😄

Anonymkode: 87e78...327

Haha herlig. 

Anonymkode: cd35a...106

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha herlig. 

Ja, tydeligvis likte eksen min det og, og følte litt «eierglede», for han var rimelig het på soverommet da vi la oss senere ;) good times! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tydeligvis likte eksen min det og, og følte litt «eierglede», for han var rimelig het på soverommet da vi la oss senere ;) good times! 

Kan hende  exen egentlig ble kåt av tanken på at han ble kåt av deg.😋😅

Anonymkode: 79c97...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan hende  exen egentlig ble kåt av tanken på at han ble kåt av deg.😋😅

Anonymkode: 79c97...e5e

Mistenker jeg og ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

nam nam

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noe for det. Dette er naturlig, befriende, spennende og småuskyldig sexy på én gang. Har alltid likt nakenhet på denne måten.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Hunmedham skrev:

Kan ikke noe for det. Dette er naturlig, befriende, spennende og småuskyldig sexy på én gang. Har alltid likt nakenhet på denne måten.

Helt enig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ståpikk til ingen nytte? Ingen følte seg kallet til å gi han en hjelpende hånd eller munn? Det er en skam å misbruke sex på den måten!

Anonymkode: cb84b...44b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2020 den 10.24, AnonymBruker skrev:

Ståpikk til ingen nytte? Ingen følte seg kallet til å gi han en hjelpende hånd eller munn? Det er en skam å misbruke sex på den måten!

Anonymkode: cb84b...44b

Synd det ikke utviklet seg litt mer ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ikke i badstua men utendørs, helt spontant, når jeg så et herlig syn av en søt dame. Glad jeg hadde klær på da. Lang ytterjakke som skjulte...😋

Anonymkode: 1688b...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 31.10.2020 den 16.21, AnonymBruker skrev:

Ikke i badstua men utendørs, helt spontant, når jeg så et herlig syn av en søt dame. Glad jeg hadde klær på da. Lang ytterjakke som skjulte...😋

Anonymkode: 1688b...878

Fort gjort. Kuken min reiser seg helt brått flere ganger daglig..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Venninnen min og jeg drakk noen glass vin forleden, og da mimret vi om bl.a. denne turen. Det jeg fortalte om i denne tråden datt ut av meg mens vi snakket, som et morsomt minne liksom. Det gikk helt greit og hun bare lo, og så sa hun at jammen det er jo bare sånt som skjer. Hadde skjedd på stranden og andre steder også, uten klær. Hun hadde sett det med andre også og tenkte overhodet ikke på det som rart. Hun var egentlig litt forvirret over at jeg tenkte på det som noe spesielt 😃

Anonymkode: 3f900...5d3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DEN NAKNE GARTNER
På 10.9.2020 den 15.49, AnonymBruker skrev:

Etter litt tid forsvant ereksjonen og det var det.

Jepps, det var det... ståpikk er helt normalt og trenger ikke bety noe mer enn det. Forøvrig. Menn som blir voldtatt kan også ha ståpikk. Det er en kroppslig reaksjon, det betyr ikke at man liker det osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Jepps, det var det... ståpikk er helt normalt og trenger ikke bety noe mer enn det. Forøvrig. Menn som blir voldtatt kan også ha ståpikk. Det er en kroppslig reaksjon, det betyr ikke at man liker det osv. 

Jada. Ståkuken kommer, og ståkuken går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2020 den 15.49, AnonymBruker skrev:

Dette er et spørsmål som er litt småteit. Det høres ut som en trolletråd, men det er det ikke. Det er heller ingen stor sak, men det er noe jeg har tenkt litt på.

Dette var sent i fjor høst. Nesten et år siden. Vi (jeg og samboer) var på tur sammen med et vennepar. Alle er +/- 30 år. Det var badstu, som vi skulle ta etter en gåtur. Vi fyrte opp og de to andre kledte av seg. Helt av seg. OK, da så, tenkte vi og gjorde som dem.

Litt rart å se hverandre nakne sånn, men de andre var helt avslappet og laidback. VI satt, snakket, plasket vann på ovnen og gikk inn/ut for en dusj. Underveis fikk den andre mannen stå. Ordentlig harding. Men han brydde seg ikke. Han forsøkte ikke å dekke seg til, kommenterte ingenting og kona hans var også helt upåvirket.  En gang reiste han seg for å skvette vann på ovnen, mens pikken sto skrått opp. Etter litt tid forsvant ereksjonen og det var det.

Sånn er det. Jeg mener, dette er jo noe som skjer helt naturlig, og det er sikkert dumt å tenke på det så¨lenge etter og ta det opp her. Og jeg mener ikke at noe var galt eller noe, slett ikke. Det var mer hvordan de håndterte det som jeg tenker på. Helt laidback, som om det ikke hadde skjedd noen ting.

Hadde det vært oss, ville han vært stresset, forsøkt å dekke seg til med benet, kanskje unnskyldt seg. Jeg hadde vært flau, usikker på om dette var skandale. Jeg beundrer dem egentlig litt for det der. Tenk å være så trygg på egen nakenhet.

Anonymkode: 3f900...5d3

Jeg finner det litt rart at han plutselig fikk ereksjon. De fleste voksne menn kan styre det til en viss grad. Prøvde den andre mannen å slå an tonen? Hvis det ikke var en seksuelt ladet stemning mellom dere, så var det litt over kanten. Men ingen tok jo skade av det. Tvert imot virker det som at du synes opplevelsen var litt spennende. 

Anonymkode: 20582...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært nydelig å oppleve:)

Anonymkode: bb15b...845

Er det trådstarter som sier dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Trådstarter er Anonymkode: 3f900...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Finnes ikke noe nydeligere syn enn en deilig ståpikk!

Anonymkode: bb15b...845

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...