Gå til innhold

Brydde seg ikke om at han fikk stå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Himmalaya - her var det mye rare svar - jeg tror innerst inne at mange av svarene må bare være kødd..

Hvis man som voksen blir med inn i en badstu med et annet par, og de kler av seg. Man tenker at dette ikke er greit - da går man ikke inn der eller forlater stedet. Evt finner på en unnskyldning. Her tror jeg det var god stemning, og at dama (kanskje overrasket), men ikke tok seg nevneverdig nær av dette. Kan hende hun til og med syntes det var litt spennende og nøt synet.

Jeg tenker det måtte vært litt ekstra kinky og spennende jeg å vise frem kuken i all sin prakt til dama til kompisen... pirrende tanke.. flashing dick... love it.....  

Selv om ingen vil innrømme det så tror jeg faktisk mange nyter av å vise seg frem på The Well, Farris Bad og liknende steder.. blir snabelen litt småkram... så er det bare en pirrende og deilig følelse.   såpass tåler vi...  God helg

John Holmes

Anonymkode: 60103...22e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har erigerte peniser tross alt ødelagt flere liv i verden enn alle skytevåpen noen gang har gjort da.

Anonymkode: b7589...e0a

Uansett tar man ingen skade bare av se et skytevåpen.

Jeg synes det er rar oppførsel å ikke skjule ståen. Jeg ville gått ut og tatt en kald dusj.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snudd på hodet så burde den andre kvinnen blitt fornærmet fordi din mann sin penis ikke reiste seg. Hun må jo ha følt seg lite attraktiv. Hvis hun overhode tenkte tanken. 

Den egentlige predatoren her er TS. Hun som seksualiserte situasjonen, og la sine tanker overskygge det faktum, at ingen tunet in på noe seksuelt i en setting der det er naturlig å være naken. Nakenhet og ereksjon er ikke straffbart, i en privat sammenheng. Handling med intensjon er det. Det beskriver ikke TS i sitt HI.

The Jugde has left the building.

Anonymkode: 187b5...2d8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Himmalaya - her var det mye rare svar - jeg tror innerst inne at mange av svarene må bare være kødd..

Hvis man som voksen blir med inn i en badstu med et annet par, og de kler av seg. Man tenker at dette ikke er greit - da går man ikke inn der eller forlater stedet. Evt finner på en unnskyldning. Her tror jeg det var god stemning, og at dama (kanskje overrasket), men ikke tok seg nevneverdig nær av dette. Kan hende hun til og med syntes det var litt spennende og nøt synet.

Jeg tenker det måtte vært litt ekstra kinky og spennende jeg å vise frem kuken i all sin prakt til dama til kompisen... pirrende tanke.. flashing dick... love it.....  

Selv om ingen vil innrømme det så tror jeg faktisk mange nyter av å vise seg frem på The Well, Farris Bad og liknende steder.. blir snabelen litt småkram... så er det bare en pirrende og deilig følelse.   såpass tåler vi...  God helg

John Holmes

Anonymkode: 60103...22e

Stått opp fra de døde? HIV og hoi!

Anonymkode: 187b5...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Isambard skrev:

Jeg synes det er rar oppførsel å ikke skjule ståen. Jeg ville gått ut og tatt en kald dusj.

Typisk soy boy behavior.

Anonymkode: cd35a...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå kan man få både på grunn av seksuell pirring og av helt "uskyldige" årsaker. Jeg kan få det hvis jeg står opp raskt om morgenen.

Virker som ingen i denne situasjonen tolket det seksuelt unntatt TS. Hun burde bare ignorert det. Han burde selvfølgelig ikke reist seg opp med mindre han absolutt burde.

Forøvrig er det forskjell på størrelser. Hørt en kvinne påstå at en mann hadde stå mens andre vel oppfattet den som forholdsvis halvslapp. Det sa kanskje mer om hva hun var vant med - men det sa ingen til henne.

Anonymkode: 05bb3...874

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typisk soy boy behavior.

Høres ut om et begrep incels bruker når de prøver å knekke koden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Isambard skrev:

Høres ut om et begrep incels bruker når de prøver å knekke koden.

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler han fikk stå fordi han så for seg en trekant både med deg og kona hans i en liten stund...

eller så er det helt normalt for han og kona er vant til at han får random stå så de ville ikke snakke om det eller kommentere på det i det hele tatt? Jeg synes det er litt rart. Personlig så hadde jeg selv forventet en forklaring eller noe reaksjon fra dem hvis jeg var i samme situasjon.

Anonymkode: 16fa6...144

Du føler??? 🤣🤣🤣

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du FØLER at han fikk stå?

Anonymkode: 0a158...17b

Haha, reagerte på den samme! 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som mann hadde jeg nok følt meg litt dum visst jeg satt i en badstue med et venne-par og snakket samtidig som jeg hadde den ståkuken. Hadde vel også tenkt på at kona ville ha et ord med meg på bakrommet etterpå og lurt på om det var den andre dama som ga meg ståkuk.

Men jeg vet heller ikke hvordan jeg skulle løst situasjonen, hadde jo vært pinlig og ikke sagt noe mens alle kunne se at jeg satt med spettet rett i været. Mine forslag til "breaking the Ice":

- Nei se der, nå har dere noe å henge hånduken på.

- Hmm den er ikke helt vant til dette og nå vil den visst kikke seg litt rundt 

- Dere må ikke bli skremt, den blir ikke større enn dette

- Hmm var ikke klar over at Kåre var så tiltrekkende uten klær (Kåre hadde sikkert lagt på dør og jeg hadde fått sittet igjen med  damene alene)

- Kåre sin pikk er jo helt uintelligent, min har ihvertfall vett nok til å løfte seg fra de varme treplankene.

- Ok folkens, bare se, men ikke røre. 

Anonymkode: 49ccb...fed

Herlig!! 😂👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det viser kanskje som en våt flekk på benken i badstuen.. 😬

Anonymkode: 2e909...56d

Kan jo være svette eller fukt fra badstua :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å få ståkuk i varmen er det samme som kvinner får stive nippler i kulda, alt skjer helt naturlig. Hadde han sitte i kulda hadde kuken han sett ut som en makaroni, det skjer også helt naturlig...

De gangene jeg har fått ukontrollert ereksjon i badstua, har jeg bare lagt den under låret, men det føles jo ekstra flaut når den er uforskyldt.

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
4 timer siden, Alterego666 skrev:

er det godt mulig at TS kunne anlagt en MeToo-sak mot vedkommende;

#metoo-oppgjøret er heller ikke en rettslig prosess. Hele konseptet er nettopp at dette er overgrep som ikke er overgrep etter loven, men hvor en makt-assymmetri gjør at offeret vanskeligere kan stoppe overgrepet enn overfor en kjæreste eller venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Det med å få ståkuk i varmen er det samme som kvinner får stive nippler i kulda, alt skjer helt naturlig. Hadde han sitte i kulda hadde kuken han sett ut som en makaroni, det skjer også helt naturlig...

De gangene jeg har fått ukontrollert ereksjon i badstua, har jeg bare lagt den under låret, men det føles jo ekstra flaut når den er uforskyldt.

Det føles altså langt mindre flaut når kuken din er hard fordi du er kåt i badstua? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det føles altså langt mindre flaut når kuken din er hard fordi du er kåt i badstua? 🤔

Vet ikke, jeg har aldri frembringet ståkuk med vilje på offentlig badstue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Hun var jo naken selv. Hun blottet seg like mye for mannen. Da er det jo bare å si nei og ikke være med på nakensauna hvis man ikke liker nakne mennesker i en sauna. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Vet ikke, jeg har aldri frembringet ståkuk med vilje på offentlig badstue.

Det trenger ikke være med vilje, man kan bli kåt uten vilje. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som mann hadde jeg nok følt meg litt dum visst jeg satt i en badstue med et venne-par og snakket samtidig som jeg hadde den ståkuken. Hadde vel også tenkt på at kona ville ha et ord med meg på bakrommet etterpå og lurt på om det var den andre dama som ga meg ståkuk.

Men jeg vet heller ikke hvordan jeg skulle løst situasjonen, hadde jo vært pinlig og ikke sagt noe mens alle kunne se at jeg satt med spettet rett i været. Mine forslag til "breaking the Ice":

- Nei se der, nå har dere noe å henge hånduken på.

- Hmm den er ikke helt vant til dette og nå vil den visst kikke seg litt rundt 

- Dere må ikke bli skremt, den blir ikke større enn dette

- Hmm var ikke klar over at Kåre var så tiltrekkende uten klær (Kåre hadde sikkert lagt på dør og jeg hadde fått sittet igjen med  damene alene)

- Kåre sin pikk er jo helt uintelligent, min har ihvertfall vett nok til å løfte seg fra de varme treplankene.

- Ok folkens, bare se, men ikke røre. 

Anonymkode: 49ccb...fed

Nå har dere noe å hende handduken på 🤣🤣🤣 dauer av latter 🤣

Anonymkode: 6df0d...d0e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke være med vilje, man kan bli kåt uten vilje. 

Å få reisning betyr ikke at man er kåt, det kjennes bare sånn ut...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Å få reisning betyr ikke at man er kåt, det kjennes bare sånn ut...

Det har jeg heller ikke sagt, men noen ganger går de to tingene hånd-i-hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg hadde følt var sjalusi om jeg var dama hans, da ereksjonen sikkert var rettet mot deg (pun not intended). Badet naken i stamp en gang med eksen min og hans kompis, husker kompisen fikk stå da jeg tok av bikinioverdelen og det var egentlig litt festlig 😄

Anonymkode: 87e78...327

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...